Kampaus yo-juhliin?

...

Elikkä tulevat ylioppilaat, minkälaisen kampauksen aiotte laittaa lakkiaisiin? teettekö itse vai kampaajalla? mietin, et menis kampaajal laittaa jotku kiharat yms. mut en tiiä miten ehtii ku lakkiais aamun täytyis sit varmaan ehtii myös kuvaukseen sen kampauksen kans..

7

2175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

Laitan itse vaan piipparilla kiharat hiuksiin. ei oo vaikeeta, täytyy vaan laittaa runsaasti lakkaa. meillä alkaa lakitus vasta klo 11 joten en koe että tulisi suurikin kiire. kuvat minusta otetaan vasta myöhemmin, voinhan laittaa tukan ja puvun aina uudestaan ettei sitten tule tappava stressi lakkiaispäivänä. Siskollani oli lakkiaisissa niskaosassa banaani, jonka minä tein. hieman ehkä vaikeaa laittaa todella nätisti itse, mut harjoituksella onnistuu. Käyn kampaajalla leikkauttamasssa tukan vielä vähän ennen niin ajattelin kysyä ehkä hieman hänen mielipidettään. itse haluiaisin Jessica Simpson kiharat, mutten taida onnistua...

• !!hg

en laita ainakaan kiharoita. melkeen jokaisella semmoset,niin hyihhhhhhh. jotakin muuta keksin

• lallatilaa

jos on pitkät ja kivat hiukset, ni miksei jättäs vaan auki ja suorina..Näin itse ajattelin..

• kiharat kihariin hiuksiin?

en tiiä oikeen mitä hiuksille tekis ku viime kesänen permis viel, mut näyttää jo ehkä vähän liian pörröseltä et en haluu missää peikkotukas hillua, mut en tiiä miten kampaaja vois sit auttaa, ainaki värjäys ja leikkaus mut jonku kiharakampauksen kyl haluisin..

• täällä
        kiharat kihariin hiuksiin? kirjoitti:

en tiiä oikeen mitä hiuksille tekis ku viime kesänen permis viel, mut näyttää jo ehkä vähän liian pörröseltä et en haluu missää peikkotukas hillua, mut en tiiä miten kampaaja vois sit auttaa, ainaki värjäys ja leikkaus mut jonku kiharakampauksen kyl haluisin..

Itsellänikin on permis menossa latvoissa. Näyttävät todella järkyttäviltä. Varasin parturilta leikkaus- ja värjäysajan kaksi viikkoa ennen yo-juhlia, ja sama parturi tekee myös kampaukseni. Hän saa siis leikatessaan arvioida minkälaisiin hiuksiin saa kivan ja näyttävän kampauksen (luultavimmin kiharat tulevat) ja annan hänelle täysin vapaat kädet tehdä hiuksilleni mitä parhaakseen katsoo. :)

• L0ra

Niin, käytä mielikuvitusta :) Sitä minulla ainakin on kun päivittäin jaksan leikkiä hiuksilla. Pitkiin hiuksiin pinnit ovat todella käteviä: niillä saa melkeenpä mitä vain. Kannattaa myös selailla erilaisia stylejä:
      http://www.sofeminine.co.uk/beaute/05ideecheveux/05ideecheveux0__-50-hairstyle-ideas.html
      Siskollani oli (ylioppilasjuhlissa niskamittaiset hiukset) pyöritelty kaikki hiukset alas, sidottu jollain kiinni, ja niihin kiinnitettynä päivänkakkaroita. Todella sievä!

• noonnan

Pitkät hiukset kun on, niin ajattelin pitää ihan auki suorana, ehkä otsalta vetäistä ylimääräisiä vähän taakse jollain pinnillä, ettei roiku silmillä. Ei mikään kampaamotaidonnäyte lakin alta näkyisi kuitenkaan.:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      302
      7661
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      85
      5989
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      167
      3548
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2007
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      192
      1885
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      20
      1733
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1599
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1484
    9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1431
    10. Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?

Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan
      Maailman menoa
      66
      1406
    Aihe