Kertokaahan onko palkkani liian pieni. Olen ollut nyt vuoden talossa (valm.2005) ja sitä ennen yhden kesän vastaavissa suunnitelijan tehtävissä. Palkkani on edelleen aloituspalkka eli about.2050€/kk. Valmistuin siis vuosi sitten koneinsinööriksi ja työskentelen Pohjanmaalla.
Enemmän liksaa??
3
1478
Vastaukset
- tite-inssi
Konealan inssin palkoista en tiedä, mutta tuskin ne paljoakaan eroavat it-alan vastaavista. Itse valmistuin -04 ja alkupalkkana 2100e. Nyt vajaan parin vuoden jälkeen reilu 2700e ja seuraava korotus tulossa. Tällöin päästään jo yli 3000:n.
- Engineer.
Itse olen myös it-alalla. Insinöörin tutkinto ja työkokemusta takana 15 vuotta ja oma kuukausiansio n. 5000€/kk. Työtehtävät vanhempana sunnitteluinsinöörinä ja toimenkuva nuorempien peräänkatsominen itse myös sähellykseen jotenkin osallistuen. Alkupalkka 2000€/kk tuntuu pieneltä koska 15 vuotta sitten alku palkka oli jo tuo 2000€/kk(jos oikein muistan niin taisi olla hieman vajaat 13000mk/kk.
- kyyninen
Mitä väliä sillä rahamäärällä on, korotus menee vaan verottajalle ja kaikkeen turhaan. Yhtä paljon on loppukuusta rahaa oli tili miten iso tai pieni hyvänsä joten turha miettiä noita tuloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614358KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1443120Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472428Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462343- 981985
- 241883
- 281596
- 221584
- 1501411
- 341233