Unelmiesi Jenkki ?

Unelma

Kertokaa, millainen on unelmienne Jenkki ?

15

1708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fury vm -63 ensimmäinen oikea muskelivehe, mutta kumminkin täysikokoinen perheauto.

      • 70-luvun alusta

        2d ht ja toki kaikki 70-luvun moparit on komeita.


    • kaunottaret

      50-luvun käkkylä tai veneperä riviera erityisesti ja muut 70-alun vehkeet yleisesti.

    • vaikkapa

      impala -58, -49 mercury, ja tietty siipien kunigatar -59 caddy miel. convertible. tokihan ois kiva saaha semmonen buickin leadsled -50... aaaah. rahat ei vain riitä!

    • Rrrrrr...

      No se olisi kirkkaan keltainen vuoden ´71 Dodge Charger R/T, koneena konehuoneessa patsastelisi 426 hemi, vaihteistona A-833 nelilovinen pistoolikahvalla varustettuna ja perävälityksenä olisi ehkäpä A34 Super Track Pak package - 4.10 Dana...!!!

      :)

    • Big ´n heavy

      on hienoja, muutama poikkeus on, muuta niitten merkkejäkään en muista, yks malli oli se 60/70 vaihteessa valmistettu urheilumallitekniikka oli hiukan eksoottisempi, muistaakseni 2,2 turbo autossa ei ollut varsinaista maskia, pelkästään yhdet ajovaloumpiot keulalla, merkki tai malli alkoi muistaakseni A kirjaimella, jotkut pitää klassikkona, ja auto on HYVIN HARVINAINEN, muistaakseni oli vielä lasikuitu korilla mutta siitä en oo ollenkaan varma.

      • alppu

        varmaan Studebaker Avantia.Rumahan se on jenkiksi...


      • big ´n heavy
        alppu kirjoitti:

        varmaan Studebaker Avantia.Rumahan se on jenkiksi...

        ei niitä kaikkia jaksa muistaa.


    • Sulevi

      tai -65 mustang Fastback

    • autoja

      Charger 68' 440 six-pack , chevy bel air 55'
      Cadillac cdv 59' ja plymouth roadrunner 69' 440

      • ainoa84

        tai niitä on kax eli -55 bel air (t.sini-valko)
        ja -59 caddy (valkoinen tai vaaleanpunainen)
        ja käyttöautona vois olla 80-90-luvun chevy astro


      • Mustankki
        ainoa84 kirjoitti:

        tai niitä on kax eli -55 bel air (t.sini-valko)
        ja -59 caddy (valkoinen tai vaaleanpunainen)
        ja käyttöautona vois olla 80-90-luvun chevy astro

        Tommonen Musse vaikkapa 428 hemillä olisi kova! Tosin kyllä minä pikkulohkollakin pärjään... kai..
        Kraisu olisi mahtava, mutta vie vaan niin hevon samperisti benzeeniä!


    • manuaalimies

      Perinteinen ht-Mustang. Punainen väri ja punainen sisustus. 4-lovisella manuaalilla tietysti.

    • tai sitten

      Dodge Pioneer/Plymouth Fury

    • elovena

      ja se on ehdottomasti 60-70 luvun Corvette ja väri pitäs olla seksiätihkuvan punainen tai masokistin musta..

      Noi värit saa sitte jokainen mielessään kuvitella

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe