Elikäs rahat on aika tiukilla, ja absolut torr dödö on mennyt ainankin jo vuosi sitten vanhaksi, joten uskaltaako sitä enää käyttää? Jos on olemassa jotain haittoja, niin mitä?
Mutta voi että kun se kirvelee! Auttaa kyllä liikahikoiluun, ainut dödö,joka minulla auttaa on juuri se absolut torr, mutta rikkoo ihoa todella pahasti ja saa kainalot punoittamaan ja kirvelemään ihan hirveästi, mutta on se sen arvoista että läikät pysyy poissa!
Käytän sitä joka toinen päivä, niin teho pysyy.
vanhaksi mennyt absolut torr
6
950
Vastaukset
- liian usein
Käytät ko.ainetta liian usein, suositus on max.2 kertaa viikossa. Vuoden vanhaa ainetta en uskaltaisi enää käyttää, koska koostumus on saattanut muuttua jopa vaaralliseksi. Suosittelen, että käytät jotain muuta dödöä välillä, jotta saat kainaloiden ihon kuntoon. Olen kuullut Absolut torrin aiheuttavan jollekin hiivaa kainaloihin..varsinkin rikkoontuneella iholla. Mutta se on totta, että hikiläikät pysyy poissa tällä aineella.
Itse käytän kesäisin/1krt viikossa, ja riittää mulle pitämään kainalot kuivina viikon ajan.- alkup.
..minulla se aine auttaa vain kun käytän sitä joka toinen päivä... Täytyy ostaa uusi absolut torr, kun on muuttunut ihan oudon kellertävän väriseksi.
Ja kun aloitan käyttämään kys. ainetta, niin aluksi pitää pari ensimmäistä päivää käyttää putkeen ja sen jälkeen joka toinen päivä, niin auttaa.
Te jotka käytätte sitä harvemmin, ja teho pysyy, niin kärsittekö liikahikoilusta?
Olisi kiva tietää, miten usein muut tätä tuotetta käyttää. - Kissi
alkup. kirjoitti:
..minulla se aine auttaa vain kun käytän sitä joka toinen päivä... Täytyy ostaa uusi absolut torr, kun on muuttunut ihan oudon kellertävän väriseksi.
Ja kun aloitan käyttämään kys. ainetta, niin aluksi pitää pari ensimmäistä päivää käyttää putkeen ja sen jälkeen joka toinen päivä, niin auttaa.
Te jotka käytätte sitä harvemmin, ja teho pysyy, niin kärsittekö liikahikoilusta?
Olisi kiva tietää, miten usein muut tätä tuotetta käyttää.Jos en käytä, niin kainaloni vuotavat kuin auki jäänyt hana. Ei siis väliä jännittääkö tai liikkuuko vai makoileeko rauhassa sohvalla. Itselleni riittää hyvin, kun laitan Absolut Torria noin joka 5. tai 6. päivä. Sellaisen olen kuitenkin huomannut, että aineesta häviää teho, kun pullossa on vielä noin kolmannes jäljellä. Apteekissa eivät olleet kuulleetkaan moisesta ongelmasta. Suljen korkin kyllä hyvin tiukasti, joten en tiedä mistä voi olla kysymys. Olen käyttänyt tuotetta jo 10 vuotta ja lähes joka pullossa sama vika.
- justsuu
mun mielestä siin ei ollu mtn maximi määrää..? Mut on kyl loistava aine, pakko myöntää :)
- justsuu
Kissi kirjoitti:
Jos en käytä, niin kainaloni vuotavat kuin auki jäänyt hana. Ei siis väliä jännittääkö tai liikkuuko vai makoileeko rauhassa sohvalla. Itselleni riittää hyvin, kun laitan Absolut Torria noin joka 5. tai 6. päivä. Sellaisen olen kuitenkin huomannut, että aineesta häviää teho, kun pullossa on vielä noin kolmannes jäljellä. Apteekissa eivät olleet kuulleetkaan moisesta ongelmasta. Suljen korkin kyllä hyvin tiukasti, joten en tiedä mistä voi olla kysymys. Olen käyttänyt tuotetta jo 10 vuotta ja lähes joka pullossa sama vika.
Eli oot käyttäny jo kymmenen vuotta ja teho säilyy yhtä hyvänä? Sittehän se on superloistava aine, luulin että kainalot ikäänkuin "tottuu" siihen ja myöhemmin pitää keksiä joku toinen tapa pitää läntit poissa paidoista..
- apuaälä
Älä käytä noin usein absolut torria! kahden viikon välein on suositus ja sitä tulee noudattaa tuommoisen myrkyn edessä! Tiedätkö minkälaisia määriä se sisältää esm alkoholia! Aivan liikaa. Sitä paitsi sen teho lakkaa noin tiheällä käytöllä koska hikirauhasesi tottuvat aineeseen ja vaikutus ei ole enään sama(kuten jo varmaan kohdallasi on kynyt). Itse hikoilen kanssa kovasti vaikka en mitään tekisi niin varmasti on kainalot märät, hiki ei haise kuitenkaan. Valitsen esim työvaatteet sen mukaan ettei näy. Joskus pidän usean kuukauden taukoja Torrin käytössä. Se on suositeltavaa myös sen vuoksi jotta aine tehoaisi jatkosssakin. Lopeta ihmeessä noin tiheä käyttö. Muistaakseni luin jostakin että kyseinen aine on myös liitetty naisten rintasyöpään jossain tutkimuksessa, tiedä sitten kyllä itse ainakin ainetta käytän mutta max kerran kuukaudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2401898- 1861601
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461230Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50952- 40769
- 14760
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30751Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21740Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23712Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627