Onko jollain tietoa nilkkapainojen vaikutuksesta? Sain lahjaksi 2 x 1 kg ranne-/nilkkapainot. Olen pitänyt niitä jonkun kerran nilkoissani. Kyllä 1 kiloa/nilkka tuntuu painona. Mutta onko niistä jotain hyötyä ja jos on niin mitä?
nilkka-/rannepainot
5
5888
Vastaukset
- Mr
ovat tehostamassa harjoittelua eli ovat lisäpainoina. Tuo 1 kg voi olla liikaa joissain liikuntasuorituksissa (mitä harrastat?), joten voisit hankkia puolen kilon setit lisäksi. Kävelyyn ehkä nuo ovat erinomaiset, mutta juoksuun/aerobiciin liian painavat.
- maija
Käyn jumpassa, mutta siellä on riitävästi hyppimistä ilman painojakin. Olen nyt vain kävellyt niiden kanssa. Kunhan näihin tottuu voisin vaikka hankkia kevyemmätkin ja alkaa käyttämään jumpassa, katsotaan. Myyrmannin sittarissa ne ovat nyt -50%.
- minttu
eivät ole hyviä kävellessä.Pyöräillessä niitä voi huoletta käyttää,mutta kävellessä niiden painosta jänteet venyvät,ja se ei ole terveellistä.Ajattelin,rttä pyöräile sopivalla vastuksella,myös souda.
- Suvikki74
Olen käyttänyt vain kaksi viikkoa, mutta jo nyt on mahtavat tulokset näkyvissä. Selvä patti koukistaessa. Kävelen tunnin kerrallaan pari kertaa viikossa ja kädet on koko ajan mukana. Painot ovat vajaa puoli kiloa per kappale. Mp3 vauhdittaa mukavasti matkaa.
- 65-v
Käytän itse käsillä olevia 3kg:n nilkkapainoja mahajumpassa.
Riipuksissa koipien nilkat ranteisiin nostoja suorina ja kulmariipuntaa.
Jos tuntuu vaikealta niin aloita nostot polvet koukussa.
1kg on melko pieni kuorma mutta tee pitempää sarjaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236935Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61827Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14746- 43723