Onko jollain tietoa nilkkapainojen vaikutuksesta? Sain lahjaksi 2 x 1 kg ranne-/nilkkapainot. Olen pitänyt niitä jonkun kerran nilkoissani. Kyllä 1 kiloa/nilkka tuntuu painona. Mutta onko niistä jotain hyötyä ja jos on niin mitä?
nilkka-/rannepainot
5
5931
Vastaukset
- Mr
ovat tehostamassa harjoittelua eli ovat lisäpainoina. Tuo 1 kg voi olla liikaa joissain liikuntasuorituksissa (mitä harrastat?), joten voisit hankkia puolen kilon setit lisäksi. Kävelyyn ehkä nuo ovat erinomaiset, mutta juoksuun/aerobiciin liian painavat.
- maija
Käyn jumpassa, mutta siellä on riitävästi hyppimistä ilman painojakin. Olen nyt vain kävellyt niiden kanssa. Kunhan näihin tottuu voisin vaikka hankkia kevyemmätkin ja alkaa käyttämään jumpassa, katsotaan. Myyrmannin sittarissa ne ovat nyt -50%.
- minttu
eivät ole hyviä kävellessä.Pyöräillessä niitä voi huoletta käyttää,mutta kävellessä niiden painosta jänteet venyvät,ja se ei ole terveellistä.Ajattelin,rttä pyöräile sopivalla vastuksella,myös souda.
- Suvikki74
Olen käyttänyt vain kaksi viikkoa, mutta jo nyt on mahtavat tulokset näkyvissä. Selvä patti koukistaessa. Kävelen tunnin kerrallaan pari kertaa viikossa ja kädet on koko ajan mukana. Painot ovat vajaa puoli kiloa per kappale. Mp3 vauhdittaa mukavasti matkaa.
- 65-v
Käytän itse käsillä olevia 3kg:n nilkkapainoja mahajumpassa.
Riipuksissa koipien nilkat ranteisiin nostoja suorina ja kulmariipuntaa.
Jos tuntuu vaikealta niin aloita nostot polvet koukussa.
1kg on melko pieni kuorma mutta tee pitempää sarjaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197