nilkka-/rannepainot

maija

Onko jollain tietoa nilkkapainojen vaikutuksesta? Sain lahjaksi 2 x 1 kg ranne-/nilkkapainot. Olen pitänyt niitä jonkun kerran nilkoissani. Kyllä 1 kiloa/nilkka tuntuu painona. Mutta onko niistä jotain hyötyä ja jos on niin mitä?

5

5964

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr

ovat tehostamassa harjoittelua eli ovat lisäpainoina. Tuo 1 kg voi olla liikaa joissain liikuntasuorituksissa (mitä harrastat?), joten voisit hankkia puolen kilon setit lisäksi. Kävelyyn ehkä nuo ovat erinomaiset, mutta juoksuun/aerobiciin liian painavat.

• maija

Käyn jumpassa, mutta siellä on riitävästi hyppimistä ilman painojakin. Olen nyt vain kävellyt niiden kanssa. Kunhan näihin tottuu voisin vaikka hankkia kevyemmätkin ja alkaa käyttämään jumpassa, katsotaan. Myyrmannin sittarissa ne ovat nyt -50%.

• minttu

eivät ole hyviä kävellessä.Pyöräillessä niitä voi huoletta käyttää,mutta kävellessä niiden painosta jänteet venyvät,ja se ei ole terveellistä.Ajattelin,rttä pyöräile sopivalla vastuksella,myös souda.

• Suvikki74

Olen käyttänyt vain kaksi viikkoa, mutta jo nyt on mahtavat tulokset näkyvissä. Selvä patti koukistaessa. Kävelen tunnin kerrallaan pari kertaa viikossa ja kädet on koko ajan mukana. Painot ovat vajaa puoli kiloa per kappale. Mp3 vauhdittaa mukavasti matkaa.

• 65-v

Käytän itse käsillä olevia 3kg:n nilkkapainoja mahajumpassa.

Riipuksissa koipien nilkat ranteisiin nostoja suorina ja kulmariipuntaa.

Jos tuntuu vaikealta niin aloita nostot polvet koukussa.
      1kg on melko pieni kuorma mutta tee pitempää sarjaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      120
      1038
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe