Miksi petätte?
Miehille YKSINKERTAINEN
9
1042
Vastaukset
- kerron jo
Ja miehet vastaavat:
"Ei pelkästään miehet petä. Kyl naisetki pettäää!"
Kun eivät tiedä, että edelleenkin tutkimusten mukaan miehet pettävät naisia enemmän ja herkemmin. - CharlieChaplin
Ei ole kokemusta, mutta sinkku tällä hetkellä ja kun olen seurustellu, niin kyllä yhdessä Naisessa on tarpeeksi! En pysty vastaamaan koko mieskunnan puolesta mutta toivon että löydät kunnon miehen joka ei petä! semmoisen joka osaa tanssia ja tehdä hyvää ruokaa ja olla romanttinen ja puhua tunteista!
Minäkin nyt kysyn yhden yksinkertaisen kysymyksen, mihin olen yrittänyt miettiä vastausta.
Mikä on elämän tarkoitus?- jöjöö
Varmistaa geeniensä periytyminen levittämällä niitä mahdollisimman laajalle alueelle.
- tietenkin...
42!
- mies joka ei petä
Tässäpä kommentti tai kysymys mieheltä joka ei itse petä mutta on tullut petetyksi: miksi naiset pettää (ei tietenkään kaikki naiset kuten ei kaikki miehetkään mutta osa kyllä)?
- ethe
Mä en petä, mutta naisilta voisin kysyä miksi he pettävät.
- koska
mies petti mua.
- kreegah
kun en niin tee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943602
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli452972Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.762433- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512311Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172287Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202177Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212173- 1172138
- 642020