Heippa vaan taas kaikille! Mitenkäs vappu meni? Tuliko syötyä munkkeja ja simaa? Täytyy tunnustaa et tuli syötyä ja juotua ja sen kyllä huomas vaa´assaki. Paino tasan 81 kg eli pudotus viime viikkoon vain -200g. No nyt aloitetaan taas uus yritys ennen äitienpäiväkakkuja. Kyl tää kevät ja kesä on aika hankalaa aikaa painonpudotuksen suhteen, ku joka viikonloppu on jotain kekkeriä. Ääh! Mites teillä muilla sujuu tää projekti? Laittakaa viestii tuleen.
Äidit rantakuntoon 15.vko
3
470
Vastaukset
- Hantta
Joo vappu meni ja pari munkkia tuli syötyä ja simaa juotua... mut ei mahda mitään tästä lähtien tiukemmin.
Painoni pomppii ihan miten sattuu... eilen se oli 63,4 ja tänään 63,8. Tänään tosin alkoi naisten vaivat et johtuisiko sit siitä??
Mut liikuntaa vaan reilusti ja 1300-1500 kalorin päiviä niin kai se siitä sit joskus. Aurinkoista loppu viikkoa teille muille mammoille. - lyyliska
Hei vaan ja hauskaa nähdä että ketju on edelleen kasassa...Mulla tuli pienoinen tauko...olin raskaana ja tulikin keskenmeno..klmas jo 7kk.n sisällä, että sillai..mutta kesä lähestyy kohisten ja kuntoon olis päästävä että mukana taas...painoa tänään 75,5 ja alle 70 ois nopee päästävä, ei muuta kuin pisteitä laskemaan...Kuinkas muil on menny???olettekos jo paljon pudottaneet??
on porukka ilmoitellut itestään, mut ei lannistuta vaikka vaaka välillä jumittaa. Olen tosi pahoillani sun puolesta ton vastoinkäymisen suhteen. Älä anna periksi vaik nyt varmaan siltä tuntuuki. Ehkä kannattas unohtaa koko raskaus vähäksi aikaa ja nauttia kevään lämmöstä ja jos sulla on mahdollisuus niin mene sinne puutarhaan kuopimaan ja tonkimaan. Moni on sanonu, et jos koko ajan ajattelee vaan sitä raskaaksi tuloa ni ei onnistu, mut jos pystyy ni unohtaa sen ja hupsista keikkaa onkin sit tärpännyt ja kaikki on sujunut hyvin. Toivon sulle ja miehelles voimia ja jaksamista. Lämpöistä kevättä ja ilmoitellaan taas kuulumisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423