Heippa vaan taas kaikille! Mitenkäs vappu meni? Tuliko syötyä munkkeja ja simaa? Täytyy tunnustaa et tuli syötyä ja juotua ja sen kyllä huomas vaa´assaki. Paino tasan 81 kg eli pudotus viime viikkoon vain -200g. No nyt aloitetaan taas uus yritys ennen äitienpäiväkakkuja. Kyl tää kevät ja kesä on aika hankalaa aikaa painonpudotuksen suhteen, ku joka viikonloppu on jotain kekkeriä. Ääh! Mites teillä muilla sujuu tää projekti? Laittakaa viestii tuleen.
Äidit rantakuntoon 15.vko
3
506
Vastaukset
- Hantta
Joo vappu meni ja pari munkkia tuli syötyä ja simaa juotua... mut ei mahda mitään tästä lähtien tiukemmin.
Painoni pomppii ihan miten sattuu... eilen se oli 63,4 ja tänään 63,8. Tänään tosin alkoi naisten vaivat et johtuisiko sit siitä??
Mut liikuntaa vaan reilusti ja 1300-1500 kalorin päiviä niin kai se siitä sit joskus. Aurinkoista loppu viikkoa teille muille mammoille. - lyyliska
Hei vaan ja hauskaa nähdä että ketju on edelleen kasassa...Mulla tuli pienoinen tauko...olin raskaana ja tulikin keskenmeno..klmas jo 7kk.n sisällä, että sillai..mutta kesä lähestyy kohisten ja kuntoon olis päästävä että mukana taas...painoa tänään 75,5 ja alle 70 ois nopee päästävä, ei muuta kuin pisteitä laskemaan...Kuinkas muil on menny???olettekos jo paljon pudottaneet??
on porukka ilmoitellut itestään, mut ei lannistuta vaikka vaaka välillä jumittaa. Olen tosi pahoillani sun puolesta ton vastoinkäymisen suhteen. Älä anna periksi vaik nyt varmaan siltä tuntuuki. Ehkä kannattas unohtaa koko raskaus vähäksi aikaa ja nauttia kevään lämmöstä ja jos sulla on mahdollisuus niin mene sinne puutarhaan kuopimaan ja tonkimaan. Moni on sanonu, et jos koko ajan ajattelee vaan sitä raskaaksi tuloa ni ei onnistu, mut jos pystyy ni unohtaa sen ja hupsista keikkaa onkin sit tärpännyt ja kaikki on sujunut hyvin. Toivon sulle ja miehelles voimia ja jaksamista. Lämpöistä kevättä ja ilmoitellaan taas kuulumisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 125906
- 94771
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504