onko aamulenkit rasittavampia , mitä illan vastaavat? itse juoksen heti heräämisen jälkeen 10km lenkin ja tuntuu selvästi rankemmalta , mitä lenkit illasta. Aamulla juon vain kupin vettä ja puoli tuntia heräämisestä olen jo lenkillä.
Töissä tuntuu aika erikoiselta välillä kovan aamulenkin jälkeen. Startti on kuitenkin siinä 06.00 kieppeillä.
aamulenkit
5
1211
Vastaukset
- Kolmekymppinen siveellinen ...
Herään puoli neljältä ja juon lasillisen merivettä. Sitten heitän kymmenen kilometrin lenkin. Iltapäivällä punnerran ja teen muita lihaskuntoliikkeitä. Iltaisin mässäilen tavattomasti ja harrastan rivoa kielenkäyttöä.
- misu
...tyhjästä vatsasta. tai sitten aamutreeni ei vain sovi sinulle. kannattanee ainakin kovat lenkit jättää iltaan.
- Parrujalka
Ensinnäkin aamulla elimistösi on paasto tilassa koska sen on ollut ravinnotta 6-8 tuntia joten energiatasot eivät ole kohdallaan kovia lenkkejä varten. Jos teet vain yhden lenkin päivässä niin silloin joudut tekemään kovankin lenkin aamulla mutta elimistölle on selkeästi parempi jos aamulenkki on palauttava ja iltalenkki se kovempi. Lisäksi kannattaa muistaa se että jos kahden lenkin välissä on alle 8 tuntia niin ne yleisesti lasketaan yhdeksi harjoitukseksi (riippuen tietysti treeenistä)
Aktiivi aikoinani tein aamuisin osa palauttavista lenkeistä ja päivällä töiden jälkeen pääsääntöisesti kovempia. Sehän riippuu myöskin ohjelmasta jota noudattaa. Aamulla juoksin max 6 km tai pyöräilin max 50 km palauttavia treenejä. - Edistyneempi harrastelija
Iltalenkeistä sen verran, ettei kovin myöhäisiä lenkkejä voi ollakaan. Tai ainakin minulla treenit ovat sen verran rankkoja, että tarvitsen 5 - 6 lepoa, ennen kuin voin edes ajatella saavani unta.
- Anonyymi
Rapulainen aamu Vantaalla.
Jaksaako pakkaseen lähteä.
Kysyn vuan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2377183Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1393641Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1132132- 261348
- 321344
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy251268Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3211120Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.141972Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23908Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä7877