KingDiamond

Kun ei kukaan näytä aloittaneen keskustelua viimepäivien keikoista, niin laitetaan jotain...

Itse olin Pakkahuoneella katsomassa. Kingin ääni oli maassa, korkeat äänet eivät soineet, mutta mua ei ainakaan häirinnyt. Koko keikka oli loistava, King teki sen minkä pystyi, nainen taustalaulussa (Kingin avovaimo?? kuullu jostain...) auttoi, ja yleisö lauloi mukana niin kovaa kun pystyi. King oli todella otettu yleisön kannustuksesta. Tätä oli meinaa odotettu!!! Kommenttia saa laittaa, se on jopa suotavaa!

15

1634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...lauloiko King biisin "Baseball" siellä? Varmaan hän pelasikin sitä? :)

      No..."Ice Hockey" ja "Football" varmasti tulivat.

      Suosikkiani "Javelin" hän ei varmasti esittänyt? Se on vähän sellainen rankempi biisi.

      • Nuo kaikki.


      • ...vaivaa?

        Pissaa päässä?


      • *silittää päätä* kyllä se siitä! lääkärisetä kirjoittaa sulle reseptin ja pian olo tuntuu jo paljon paremmalta!!

        Hei oikeesti, noi sun "baseball" ja "Football" -jutut ei oikeen uppoo.


      • Slice

        Mene nyt ihmeessä pyytämään sitä sairaslomaa itsellesi. Olet selvästikin ylirasittunut tuosta huumorin ja nokkeluuden ylimmän asteen vertaansa vailla olevasta viestistäsi! Lopeta se ylenpalttinen Lea Lavenin kuunteleminen ja keskity tulevaan eläkkeeseesi. Se ei enää ole kaukana...ja lähestyy jokaisella viestilläsi. Pian ne tulee ja hakee sut pois - ha ha!!!


      • viestiä

        Hei kakara, tunge nyt jo perseeseesi nuo typerät baseball ja soccer-jutut, kun et King Diamondin musiikista tunnu ymmärtävän yhtään mitään. Jos King itse tulisi sinulle jotakin puhumaan, paskantaisit luultavasti housuusi ja luikkisit karkuun äitiä huutaen.

        King on sen luokan suuri artisti, että hän ansaitsee kunnioitusta, eikä mitään lapsellisia kommentteja sinun tyyliisi. Voisit lopettaa jo vammailusi, ketään ei naurata.


      • viestiä kirjoitti:

        Hei kakara, tunge nyt jo perseeseesi nuo typerät baseball ja soccer-jutut, kun et King Diamondin musiikista tunnu ymmärtävän yhtään mitään. Jos King itse tulisi sinulle jotakin puhumaan, paskantaisit luultavasti housuusi ja luikkisit karkuun äitiä huutaen.

        King on sen luokan suuri artisti, että hän ansaitsee kunnioitusta, eikä mitään lapsellisia kommentteja sinun tyyliisi. Voisit lopettaa jo vammailusi, ketään ei naurata.

        Mulla on joskus ollut kaikki King Diamondin ja Mercyful Faten levyt, mutta tajusin että Kingillä on parempaakin tarjottavaa ja myin ne...eli sitä urheilualbumia odotan...miksette voi jo uskoa, että se on tulossa. :D


      • UnOpened82 kirjoitti:

        Mulla on joskus ollut kaikki King Diamondin ja Mercyful Faten levyt, mutta tajusin että Kingillä on parempaakin tarjottavaa ja myin ne...eli sitä urheilualbumia odotan...miksette voi jo uskoa, että se on tulossa. :D

        mä ymmärrän, että ihmisten ärsyttäminen on suuri nautinto. Onnittelut onnistumisellesi!


      • Rausku
        UnOpened82 kirjoitti:

        Mulla on joskus ollut kaikki King Diamondin ja Mercyful Faten levyt, mutta tajusin että Kingillä on parempaakin tarjottavaa ja myin ne...eli sitä urheilualbumia odotan...miksette voi jo uskoa, että se on tulossa. :D

        Hienoa että levität loisteliasta huumoriasi maailmalle. Onhan tässä avohoitosysteemissäkin siis hauskoja puolia. Toivotaan kuitenkin että laitoshoitopaikka järjestyy (taas) jonakin päivänä. *nostaa peukun pystyyn*


      • ....
        Rausku kirjoitti:

        Hienoa että levität loisteliasta huumoriasi maailmalle. Onhan tässä avohoitosysteemissäkin siis hauskoja puolia. Toivotaan kuitenkin että laitoshoitopaikka järjestyy (taas) jonakin päivänä. *nostaa peukun pystyyn*

        Eipä tuo enää avohoitopaikkaa taida tarvita, hänhän jo asuu Suomen suurimmassa avohoitopotilaiden sijoituspaikassa: Turussa!


      • Rausku
        .... kirjoitti:

        Eipä tuo enää avohoitopaikkaa taida tarvita, hänhän jo asuu Suomen suurimmassa avohoitopotilaiden sijoituspaikassa: Turussa!

        No se kertoo jo paljon...


    • conspiracy

      äänen osalta olisi voinut toivoa parannusta, muttei se liioin häirinnyt sitä nautintoa mitä kingin livenä näkeminen tuotti!

    • sepi

      Harmi että itte missasin shown.
      Ja kaikilla oli niin mukavaa voi kunpa saisin olla mukanaaa. :(

    • KINKILÄ

      Näin King Diamondin keikan tavastialla 26.4 eikä se keikka ollut ollenkaan huono!!Harmittamaan jäi etteivät soittaneet hirveästi biisejä Spiders lullabyeltä,eikä voodoolta.Olen nähnyt kaksi Kingin aikaisempaan Suomen keikkaa; Kulttuuritalolla joskus ammoisena aikana ja tavastialla Kingin ja Mercyful Faten yhteiskeikan,paras näistä keikoista oli ehkä se yhteiskonsertti tavastialla,mielestäni king olisi voinut lopettaa 26.4 olleen keikan jollain paremmalla biisillä,lopetusbiisi oli ilmeisesti joltain puppetmasterilta tms.pidän enemmän vanhemmasta materiaalista!!

      • Kerpeleh

        Lopetusbiisihän oli MF:n Evil.. että semmoista.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe