Kun ei kukaan näytä aloittaneen keskustelua viimepäivien keikoista, niin laitetaan jotain...
Itse olin Pakkahuoneella katsomassa. Kingin ääni oli maassa, korkeat äänet eivät soineet, mutta mua ei ainakaan häirinnyt. Koko keikka oli loistava, King teki sen minkä pystyi, nainen taustalaulussa (Kingin avovaimo?? kuullu jostain...) auttoi, ja yleisö lauloi mukana niin kovaa kun pystyi. King oli todella otettu yleisön kannustuksesta. Tätä oli meinaa odotettu!!! Kommenttia saa laittaa, se on jopa suotavaa!
KingDiamond
15
1599
Vastaukset
...lauloiko King biisin "Baseball" siellä? Varmaan hän pelasikin sitä? :)
No..."Ice Hockey" ja "Football" varmasti tulivat.
Suosikkiani "Javelin" hän ei varmasti esittänyt? Se on vähän sellainen rankempi biisi.- ...vaivaa?
Pissaa päässä?
*silittää päätä* kyllä se siitä! lääkärisetä kirjoittaa sulle reseptin ja pian olo tuntuu jo paljon paremmalta!!
Hei oikeesti, noi sun "baseball" ja "Football" -jutut ei oikeen uppoo.- Slice
Mene nyt ihmeessä pyytämään sitä sairaslomaa itsellesi. Olet selvästikin ylirasittunut tuosta huumorin ja nokkeluuden ylimmän asteen vertaansa vailla olevasta viestistäsi! Lopeta se ylenpalttinen Lea Lavenin kuunteleminen ja keskity tulevaan eläkkeeseesi. Se ei enää ole kaukana...ja lähestyy jokaisella viestilläsi. Pian ne tulee ja hakee sut pois - ha ha!!!
- viestiä
Hei kakara, tunge nyt jo perseeseesi nuo typerät baseball ja soccer-jutut, kun et King Diamondin musiikista tunnu ymmärtävän yhtään mitään. Jos King itse tulisi sinulle jotakin puhumaan, paskantaisit luultavasti housuusi ja luikkisit karkuun äitiä huutaen.
King on sen luokan suuri artisti, että hän ansaitsee kunnioitusta, eikä mitään lapsellisia kommentteja sinun tyyliisi. Voisit lopettaa jo vammailusi, ketään ei naurata. viestiä kirjoitti:
Hei kakara, tunge nyt jo perseeseesi nuo typerät baseball ja soccer-jutut, kun et King Diamondin musiikista tunnu ymmärtävän yhtään mitään. Jos King itse tulisi sinulle jotakin puhumaan, paskantaisit luultavasti housuusi ja luikkisit karkuun äitiä huutaen.
King on sen luokan suuri artisti, että hän ansaitsee kunnioitusta, eikä mitään lapsellisia kommentteja sinun tyyliisi. Voisit lopettaa jo vammailusi, ketään ei naurata.Mulla on joskus ollut kaikki King Diamondin ja Mercyful Faten levyt, mutta tajusin että Kingillä on parempaakin tarjottavaa ja myin ne...eli sitä urheilualbumia odotan...miksette voi jo uskoa, että se on tulossa. :D
UnOpened82 kirjoitti:
Mulla on joskus ollut kaikki King Diamondin ja Mercyful Faten levyt, mutta tajusin että Kingillä on parempaakin tarjottavaa ja myin ne...eli sitä urheilualbumia odotan...miksette voi jo uskoa, että se on tulossa. :D
mä ymmärrän, että ihmisten ärsyttäminen on suuri nautinto. Onnittelut onnistumisellesi!
- Rausku
UnOpened82 kirjoitti:
Mulla on joskus ollut kaikki King Diamondin ja Mercyful Faten levyt, mutta tajusin että Kingillä on parempaakin tarjottavaa ja myin ne...eli sitä urheilualbumia odotan...miksette voi jo uskoa, että se on tulossa. :D
Hienoa että levität loisteliasta huumoriasi maailmalle. Onhan tässä avohoitosysteemissäkin siis hauskoja puolia. Toivotaan kuitenkin että laitoshoitopaikka järjestyy (taas) jonakin päivänä. *nostaa peukun pystyyn*
- ....
Rausku kirjoitti:
Hienoa että levität loisteliasta huumoriasi maailmalle. Onhan tässä avohoitosysteemissäkin siis hauskoja puolia. Toivotaan kuitenkin että laitoshoitopaikka järjestyy (taas) jonakin päivänä. *nostaa peukun pystyyn*
Eipä tuo enää avohoitopaikkaa taida tarvita, hänhän jo asuu Suomen suurimmassa avohoitopotilaiden sijoituspaikassa: Turussa!
- Rausku
.... kirjoitti:
Eipä tuo enää avohoitopaikkaa taida tarvita, hänhän jo asuu Suomen suurimmassa avohoitopotilaiden sijoituspaikassa: Turussa!
No se kertoo jo paljon...
- conspiracy
äänen osalta olisi voinut toivoa parannusta, muttei se liioin häirinnyt sitä nautintoa mitä kingin livenä näkeminen tuotti!
- sepi
Harmi että itte missasin shown.
Ja kaikilla oli niin mukavaa voi kunpa saisin olla mukanaaa. :( - KINKILÄ
Näin King Diamondin keikan tavastialla 26.4 eikä se keikka ollut ollenkaan huono!!Harmittamaan jäi etteivät soittaneet hirveästi biisejä Spiders lullabyeltä,eikä voodoolta.Olen nähnyt kaksi Kingin aikaisempaan Suomen keikkaa; Kulttuuritalolla joskus ammoisena aikana ja tavastialla Kingin ja Mercyful Faten yhteiskeikan,paras näistä keikoista oli ehkä se yhteiskonsertti tavastialla,mielestäni king olisi voinut lopettaa 26.4 olleen keikan jollain paremmalla biisillä,lopetusbiisi oli ilmeisesti joltain puppetmasterilta tms.pidän enemmän vanhemmasta materiaalista!!
- Kerpeleh
Lopetusbiisihän oli MF:n Evil.. että semmoista.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020