Tälläista olen ihmetellyt: olen ollut joskus kiinnostunut parista miehestä, joiden kanssa jutut tyssähti siihen, että en havainnut heidän etumuksessaan minkäänlaista kohoumaa, siis aivan lattea siitä missä perhekalleuksien pitäisi olla. En ole mikään kokofriikki, mutta ajattelin, että ei kai nyt ihan olemattoman kanssakaan voi ryhtyä puuhaamaan.
Nyt kysyisin miehiltä, että voiko tuollaisella miehellä, jolla siis on täysin lattea etumus, sittenkin olla edes tavallisen kokoiset perhekalleudet?
lattea ETUMUS
46
4640
Vastaukset
- tyttö.
jestas näitä...
mutta hei, et kiihottanut heitä, joten siksi heillä ei pullistunut.- virhearviointiko?
ollenkaan provoilla vaan ihan oikeesti olen miettinyt. Eikä tässä ole nyt kyse stondiksesta vaan siitä, että kyllä miehellä nyt yleensä jonkinlainen kohouma jalkovälissä on vaikka ei seisoisi. Mutta siis nämä 2 oli kuin lautoja - mihin ihmeeseen ne oli kalleutensa piilottaneet?
- tyttö.
virhearviointiko? kirjoitti:
ollenkaan provoilla vaan ihan oikeesti olen miettinyt. Eikä tässä ole nyt kyse stondiksesta vaan siitä, että kyllä miehellä nyt yleensä jonkinlainen kohouma jalkovälissä on vaikka ei seisoisi. Mutta siis nämä 2 oli kuin lautoja - mihin ihmeeseen ne oli kalleutensa piilottaneet?
En tiedä kun en lautamaisia miehiä kattele...miehen pitää olla kookas kaikinpuolin. mut yleensä kookkaat pystyy sen "piilottaan" paremmin, se näyttää pieneltä jos miehel on paksut reidet.
- mimmi36
...nainen olenkin.
Olen itsekin tuota nuorempana miettinyt ja ihmisen kehoa/muotoja visuaalisena ihmisenä aina mielelläni tarkastelleena voinen lohduttaa sinua, että kyllä sieltä useimmiten ihan kiva yllätys taitaa löytyä =) miesten kuten naistenkin vartalot ovat eri mallisia ja joillakin on enemmän etutarjontaa lantiossaan kuin toisilla joka kenties näitä kohoumia korostaa. - samaa miettinyt.(N)
Ihan aiheellinen kysymys mun mielestäni. Ihan sama shokki se kyllä on ennen housujen riisumista kuin niiden riisumisenkin jälkeen, jos on "ei-oota" tarjolla!
- tyttö.
"ei-oota"? Eiköhän jokaisella miehellä oo penis...
- edellinen
tyttö. kirjoitti:
Liian pieniä ei lasketa.
- Tutkija.
tyttö. kirjoitti:
Käpy < 6cm
Pippeli < 12cm
Siitin < 15 cm
Mulukku < 18 cm
Kulli >18 cm - kysyy.
Tutkija. kirjoitti:
Käpy < 6cm
Pippeli < 12cm
Siitin < 15 cm
Mulukku < 18 cm
Kulli >18 cmEntäs yli 20 cm...?
- Tutkija.
kysyy. kirjoitti:
Entäs yli 20 cm...?
on myös yli 20 cm.
- sekä
Tutkija. kirjoitti:
Käpy < 6cm
Pippeli < 12cm
Siitin < 15 cm
Mulukku < 18 cm
Kulli >18 cmMullahan on siis sekä siitin että mulukku. Lepotilassa lisäks pippeli. Nyt tuli äijä olo.
- Anonyymi
Tutkija. kirjoitti:
Käpy < 6cm
Pippeli < 12cm
Siitin < 15 cm
Mulukku < 18 cm
Kulli >18 cmErektiossa vai levossa luvut? Mulla on pystyssä nykyään 15cm/ 4,3 cm ja nuorempana oli max. 18cm/4,6cm mutta miten se on mahdollista saada nuoren mitta takas? Eihän siittimen kokonais pituus laskettuna sieltä mistä sen juuret alkaa jotka ei näy koskaan lyhene? Minulla olisi jos saisi sieltä sisältä leikkaamalla ainakin 20cm/5cm kyrpä. Mutta kun ei ole kun siellä nivusten sisällä se osa joka toki yhdynnässä työntyy hieman pilluun lisää kun sitä painaa naisen häpyä vasten kovasti. Moni on sanonut että tuntuu kun minulla olisi paljon isompi vaikka ulos ei näy ku katkarapu ja poikasen pikkunen kikkeli. Kiveksetkin ovat minulle pienemmät kuin useammalla. Painavat normaalisti n
20-23g mulla ne painaa max 14g. Per kives. Mutta ovat söpöt pienet pallit Mutta toki eivät pullota housuissa että ne näkyisi kuin kuuluisi. Eikä kiihota mun etumus naisia sen olen huomannut nykyään. Vaikka osaan kyllä panna kohtalaisen hyvin naisia+nuolla pillua siitä tykkään. Ugh.. olen puhunut.
- riitä.
Täytyy olla jotain muutakin...
http://www.baseboard.net/gallery/data/500/11326wei-Short_Horse.jpg - orange-x
Oletko tosissasi? Katseletko tosiaan miesten palleja "sillä silmällä"? Sori vaan, mutta kuulostaa ihan tosi oudolta... Takapuolen vilkaisut vielä ymmärtää mutta että nainen tiirailisi tosissaan munia, arrrrghhh.
Eiköhän siinä vaikuta aika paljon jo se että millaiset kalsarit ja päällyshousut on päälleen laittanut.
En kyllä aina ymmärrä sitä millaisilla asioilla ihmiset päätään vaivaavat...- ohiak
Mielestäni asiasta kannattaa ottaa ajoissa selvää. Jos vielä tulen olemaan vapaa, koitan vaikka kädellä ensitapaamisella.
Harrastin kyllä seksiä mieheni kanssa ennen yhteen muuttamista, mutta en kai siinä alkuhuumassa huomannut, että mulkku on pelkkä pieni lerppa.
Tässä sitä nyt sitten haaveillaan kunnon kullista. Ois se vaan.. - virhearviointiko?
katson miestä myös haaruksiin, olen kyllä luullut, että kaikki tekevät niin. Nämä 2 miestä tunsin parin vuoden ajan työkuvioista ja näin heidät erilaisissa housuissa. Pääasiassa kuitenkin melko kireissä farkuissa, joista kyllä luulisi kohoumien näkyvän. Miehet olivat molemmat tuollaisa noin 180 cm ja hoikkia juoksijatyyppejä. Olen tottunut enemmän salilla käyviin miehiin, joilla etumus usein pullistelee enemmän, en tiedä miksi. Ehkä painonnosto kohottaa pelitkin ;) No salilla on tietysti myös niitä vaatekaapin kokoisia, joiden haaruksissa minkä kokoinen hyvänsä näyttää pieneltä.
- pihkura
Vaikka nauru tuossa pakostaki tyrskähti :)
Suurin, mitä oon ikinä kokenu, kasvoi niin pienestä alusta, että ei voi ku ihailla tilankäytön optimointia :)- virhearviointiko?
hemmetissä, olisi siis pitänyt jatkaa vaan. No nyt käy kyllä harmittaan.
- pihkura
hemmetissä, olisi siis pitänyt jatkaa vaan. No nyt käy kyllä harmittaan.
Aarteita löytyy vaatimattomamman näkösistäkin pakkauksista :)
- tosi tyhmä
Ei kukaan voi olla noin tyhmä!
Tietenkin se kasvaa, tarpeen tullen.
Säälittävä provo.- ota huomioon
että kyseessä on mitä ilmeisimmin impye joka ei ole vielä päässyt niin pitkälle.
- ohiak
kaikilla kasva kunnolliseksi, vaikka ovatkin kiihottuneita.
Mielestäni myös se on yksi naista kiihottava tekijä, jos miehen elin näkyy, tuntuu ilman kiihottumista.
Tuo on vain tuota "ei koolla väliä" juttua. - virhearviointiko?
kyllä provo ole. Kyseessä on siis 2 miestä, joilla ei ole, vaikka kuinka katsoisi, mitään kiveksien ja hepin muodostamaa kohoumaa housuissa. En ole nähnyt heitä ilman housuja, mutta molemmilla on lapsia, joten pelit on. Sitä ihmettelen, että missä ne on - takapuolellako? No ei sielläkään kyllä mitään näkynyt. Kyllä joka ikisellä katsastamallani miehellä on jotain kohoumaa etupuolella näkynyt, vaikka pientäkin mutta näillä kahdella ei mitään.
Avatkaa nyt naiset silmänne ja kattokaa sinne haaruksiin niin huomaatte, että kohoumaa on. Ehkäpä jokin päivä sitten bongaatte täyden laudan ja tulette tänne kysymään asiasta.
Olin toivonut, että joku mies vastaisi, mutta eivätpä tietenkään ne laudat vastaa. - hui hai
kyllä provo ole. Kyseessä on siis 2 miestä, joilla ei ole, vaikka kuinka katsoisi, mitään kiveksien ja hepin muodostamaa kohoumaa housuissa. En ole nähnyt heitä ilman housuja, mutta molemmilla on lapsia, joten pelit on. Sitä ihmettelen, että missä ne on - takapuolellako? No ei sielläkään kyllä mitään näkynyt. Kyllä joka ikisellä katsastamallani miehellä on jotain kohoumaa etupuolella näkynyt, vaikka pientäkin mutta näillä kahdella ei mitään.
Avatkaa nyt naiset silmänne ja kattokaa sinne haaruksiin niin huomaatte, että kohoumaa on. Ehkäpä jokin päivä sitten bongaatte täyden laudan ja tulette tänne kysymään asiasta.
Olin toivonut, että joku mies vastaisi, mutta eivätpä tietenkään ne laudat vastaa.Tykkäätkö sinä jos miespuoliset kollegasi kyttäävät rintojasi ja ihmettelevät niiden kokoa/koon puutetta? Miksi kuvittelisit läheskään kaikkien olevan hyvillään munia kyttävästä haukasta? Vetäytyy se piiloon pienemmästäkin.
- virhearviointiko?
hui hai kirjoitti:
Tykkäätkö sinä jos miespuoliset kollegasi kyttäävät rintojasi ja ihmettelevät niiden kokoa/koon puutetta? Miksi kuvittelisit läheskään kaikkien olevan hyvillään munia kyttävästä haukasta? Vetäytyy se piiloon pienemmästäkin.
enpä oo vielä yhtäkään miestä tavannut, joka ei rintoja tai peppua kyttäis ja aion kyllä vastalahjaksi kytätä myös miehiä. Enkä varmana ala siveyssipuliksi, joka teeskentelee, ettei miehet tai seksi kiinnosta edes sen vertaa, että kehtais haaroihin vilkaista.
Ihmeellisiä viktorianajan kainoja ruusuja täällä kirjoittelee, vai oletko itse tuollainen lattana mies? En muuten ole edes väittänyt, etteikö lattanalla miehellä voisi olla kokoakin, jos se sinua harmittaa, olenpa vaan tässä ihmetellyt, että missä se fyysisesti on kun ei näy mitään. - VIrhearviointi!
enpä oo vielä yhtäkään miestä tavannut, joka ei rintoja tai peppua kyttäis ja aion kyllä vastalahjaksi kytätä myös miehiä. Enkä varmana ala siveyssipuliksi, joka teeskentelee, ettei miehet tai seksi kiinnosta edes sen vertaa, että kehtais haaroihin vilkaista.
Ihmeellisiä viktorianajan kainoja ruusuja täällä kirjoittelee, vai oletko itse tuollainen lattana mies? En muuten ole edes väittänyt, etteikö lattanalla miehellä voisi olla kokoakin, jos se sinua harmittaa, olenpa vaan tässä ihmetellyt, että missä se fyysisesti on kun ei näy mitään.Sanotaan nyt kättelyssä, etten ole kyllä tullut katselleeksi omia tai muiden etumuksia, mutta nyt oli pakko vilkaista peilistä. Ja kyllä, siellä on kohouma, jihuu! Kiitetty olkoon Allah!
En itse ainakaan töissä ala kyttäämään naisen rintoja. Puhumattakaan että alkaisin väijymään jalkoväliä jotta näkisin onko housut vedetty niin ylös että vako näkyy. Jos joku mies leikkaa sormensa irti, teetkö saman perässä kun erkkikin teki niin? Tuota nyt harrastettiin joskus alakouluaikoina.
Onko mieleesi tullut että tällainen käytös voi arkioloissa olla vaivauttavaa? En todellakaan ole mikään siveydensipuli, mutta kyllä minulla töissä sentään käytöstapoja on. Jotkut ehkä pitävät kyyläämisestä, jotkut eivät. Samaa pätee naisiin, mitä olen tytöiltä kuullut. Ja ei, en pidä siitä että töitä tehdessä joku naiskollega alkaa kyttäämään munia. Tietysti ekaksi tulee mieleen, onko vetska auki tms. Toisaalta meillä on onneksi sen verran fiksua porukkaa, että ymmärtävät jättää tällaisen käytöksen vapaa-ajalle.
Taidat olla näitä nykyjunttinaisia, joista tämä juuri on sitä tasa-arvoa ja tosi cool juttu. Ei tee vaikutusta. Muista pyyhkiä pyllys. - virhearviointiko?
VIrhearviointi! kirjoitti:
Sanotaan nyt kättelyssä, etten ole kyllä tullut katselleeksi omia tai muiden etumuksia, mutta nyt oli pakko vilkaista peilistä. Ja kyllä, siellä on kohouma, jihuu! Kiitetty olkoon Allah!
En itse ainakaan töissä ala kyttäämään naisen rintoja. Puhumattakaan että alkaisin väijymään jalkoväliä jotta näkisin onko housut vedetty niin ylös että vako näkyy. Jos joku mies leikkaa sormensa irti, teetkö saman perässä kun erkkikin teki niin? Tuota nyt harrastettiin joskus alakouluaikoina.
Onko mieleesi tullut että tällainen käytös voi arkioloissa olla vaivauttavaa? En todellakaan ole mikään siveydensipuli, mutta kyllä minulla töissä sentään käytöstapoja on. Jotkut ehkä pitävät kyyläämisestä, jotkut eivät. Samaa pätee naisiin, mitä olen tytöiltä kuullut. Ja ei, en pidä siitä että töitä tehdessä joku naiskollega alkaa kyttäämään munia. Tietysti ekaksi tulee mieleen, onko vetska auki tms. Toisaalta meillä on onneksi sen verran fiksua porukkaa, että ymmärtävät jättää tällaisen käytöksen vapaa-ajalle.
Taidat olla näitä nykyjunttinaisia, joista tämä juuri on sitä tasa-arvoa ja tosi cool juttu. Ei tee vaikutusta. Muista pyyhkiä pyllys.olet vihainen, miksiköhän? suututtaako, kun oletkin miehenä yhtä lailla tuijotuksen ja arvioinnin kohteena kuin naiset?
Ei toisen haaruksia tai rintoja avoimesti tuijotella tai kyllä jotkut niinkin tekee. Väitän, että joka ikinen nainen ja mies näin tekee, tiedostamattomasti tai tiedostaen. Se tehdään vaivihkaa vilkaisemalla, ikään kuin kokonaisuuden kautta. Kun avaat silmäsi ja ryhdyt tarkkailemaan ympäristöäsi, huomaat tämän.
On naiivia kuvitella, että tällaista ei tapahdu. Ihminen on eläin ja seksi päällimmäisenä mielessä. Siksi toisen sukupuolesta kertovat muodot kiinnostavat. Mitä kummallista tai junttia tässä on? Kehtaan vaan sanoa ääneen sen, mitä kaikki ajattelee, enkä ole tehnyt sitä edes pahassa tarkoituksessa. - nono....
olet vihainen, miksiköhän? suututtaako, kun oletkin miehenä yhtä lailla tuijotuksen ja arvioinnin kohteena kuin naiset?
Ei toisen haaruksia tai rintoja avoimesti tuijotella tai kyllä jotkut niinkin tekee. Väitän, että joka ikinen nainen ja mies näin tekee, tiedostamattomasti tai tiedostaen. Se tehdään vaivihkaa vilkaisemalla, ikään kuin kokonaisuuden kautta. Kun avaat silmäsi ja ryhdyt tarkkailemaan ympäristöäsi, huomaat tämän.
On naiivia kuvitella, että tällaista ei tapahdu. Ihminen on eläin ja seksi päällimmäisenä mielessä. Siksi toisen sukupuolesta kertovat muodot kiinnostavat. Mitä kummallista tai junttia tässä on? Kehtaan vaan sanoa ääneen sen, mitä kaikki ajattelee, enkä ole tehnyt sitä edes pahassa tarkoituksessa.Kaikki kaivavat nenäänsä ja raapivat persettään, mutta ei sitä kukaan fiksu aikuinen julkisesti kuuluta.
Katselu ei haittaa mitään. Tuijottaminen kyllä, ja erityisesti töissä.
- tyffeli
... niin kerrotaan nyt kuitenkin sellanen asia, että roikkuvan kalun koko ei kerro mitään seisovan kalun koosta. Yleisesti ottaen pienet kalut paisuvat paljon ja isot kalut vähemmän. Näin siis seisovat kalut voivat olla ihan yhtä pitkät, vaikka roikkuvissa selviä eroja olisikin.
- nimim. kokemusta on
Näin on asiat! Vaikka kalu on lepotilassa pieni, niin siitä voi tulla aika iso jöötikkä kiihottuessa.
- virhearviointiko?
vaikka kuinka pientäkin siellä haaroissa roikkuu, niin kyllä se näkyy päällepäin. Mutta näilläpä ei näkynyt, siinä ongelma, ei vaikka suurennuslasilla olis tsiigannu. En minä niitä ilman housuja edes nähny. Mutta en ennen enkä jälkeen ole nähnyt niin täysiä lautoja. Siitä kysymys.
- Provo.
vaikka kuinka pientäkin siellä haaroissa roikkuu, niin kyllä se näkyy päällepäin. Mutta näilläpä ei näkynyt, siinä ongelma, ei vaikka suurennuslasilla olis tsiigannu. En minä niitä ilman housuja edes nähny. Mutta en ennen enkä jälkeen ole nähnyt niin täysiä lautoja. Siitä kysymys.
Vain homo voi tuijottaa miehen jalkoväliä noin innokkaasti.
Kyseessä sama pervo kuin ennenkin:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000009&posting=22000000015908288 - tyffeli
"vaikka kuinka pientäkin siellä haaroissa roikkuu, niin kyllä se näkyy päällepäin. Mutta näilläpä ei näkynyt"
Niin, kumosit juuri oman väittämäsi.
Se, mitä näkyy päällepäin, johtuu hyvin pitkälti housuista ja myös alushousuista. - virhearviointiko?
tyffeli kirjoitti:
"vaikka kuinka pientäkin siellä haaroissa roikkuu, niin kyllä se näkyy päällepäin. Mutta näilläpä ei näkynyt"
Niin, kumosit juuri oman väittämäsi.
Se, mitä näkyy päällepäin, johtuu hyvin pitkälti housuista ja myös alushousuista.niillä oli mielettömät molot, jotka näkyi kilometrien päähän ja olen valehdellut koko jutun. Ootko nyt tyytyväinen? Ihme jahnaaja olet, tuskinpa näitä 2 miestä edes tunnet.
- tyffeli
niillä oli mielettömät molot, jotka näkyi kilometrien päähän ja olen valehdellut koko jutun. Ootko nyt tyytyväinen? Ihme jahnaaja olet, tuskinpa näitä 2 miestä edes tunnet.
Mikä sua vaivaa? Mene äitilles juttelemaan, se varmasti ymmärtää sua.
kultapieni kun näkisit minkälaisia katkiksia Suomalaiset mulkut voi 'pahimmillaan' olla esim. uimahallissa,katkis ei loppupeleissä oo edes kovin pahaa liioittelua :-) Sanotaanko suoraan niin että oikeastaan kukaan nainen ei oo nähny esim. meikäläisen vehettä aivan totaalisen heikoimmillaan,naisseuralla ja sillä tilanteella missä yleensä ollaan kun joku nainen kattelee sun vehettä on taianomainen vaikutus,pippeli on kokoajan jonkun sortin 1/8 valmius-seisokissa :-)
Suurimmalla osalla niistä joilla pullottaa housujen etumuksessa on yksinkertaisesti jonkun sortin semiseisokki päällä kokoajan tai sukka munissa :-) Kyllä niistä persu katkiksistakin silti 'tiukan paikan' tullen kasvaa suurimmasta osasta se normikalu.- virhearviointiko?
yrmis kun et mielipiteitäsi pihtaile, että mitäs luulet, onko nainen, joka tsekkaa miehen etumustan perverssi? Tällaisen käsityksen olen saanut ylläolevien kirjoittajien perusteella.
En tarkoita mitään tuijottelua vaan vaivihkaista yleiskatsausta, you know. virhearviointiko? kirjoitti:
yrmis kun et mielipiteitäsi pihtaile, että mitäs luulet, onko nainen, joka tsekkaa miehen etumustan perverssi? Tällaisen käsityksen olen saanut ylläolevien kirjoittajien perusteella.
En tarkoita mitään tuijottelua vaan vaivihkaista yleiskatsausta, you know.ois,kait naiset saa tehdä samaa mitä miehetkin tekee vaikka se joskus vähän karulta tuntuiskin (silloin jos ei satu itellä pahemmin housuissa pullottelemaan ).Vittuako sitä turhaa kaunistelemaan että isompi parempi jos toinen vaihtoehto on joku 'naisen kolmen sormen otteen katkis'.Mut jos kattelet sillä mielellä et meinaat ryhtyä ihan käytännön toimiin jonkun kans niin ei se pullotuksen puute mikään varma merkki mistään katkiksesta oo,joillain vehe vaan on aina jonkun sortin puoliseisokissa ja joillain tuntuu välillä katoavan kokonaan,silti tosi paikan tullen molemmat voi olla yhtä miehekkäitä meisseleitä.
Kattelenhan mä itekkin koko ajan naisten peppuja ja visualisoin mielessäni et miltähän kenenkin peppu näyttäis ja tuntuis selkä meikäläiseen päin istumassa mun satula-nupissa :-) Kerran eläissäni oon saanu kunnian panna ihan sairaan pienellä pepulla varustettua naista,eukko ei varmasti painanu ko 40 kiloa eikä ollu ko 155 pitkä.Voi poijaat sitä iloa,jopa meikäläisen normikulli näytti isolta nitteen mun kämmenien kokoisten kankkujen välissä,kaikilla naisilla pitäis olla niin pieni peppu :-)- peppulotta sikuriina
yrmio kirjoitti:
ois,kait naiset saa tehdä samaa mitä miehetkin tekee vaikka se joskus vähän karulta tuntuiskin (silloin jos ei satu itellä pahemmin housuissa pullottelemaan ).Vittuako sitä turhaa kaunistelemaan että isompi parempi jos toinen vaihtoehto on joku 'naisen kolmen sormen otteen katkis'.Mut jos kattelet sillä mielellä et meinaat ryhtyä ihan käytännön toimiin jonkun kans niin ei se pullotuksen puute mikään varma merkki mistään katkiksesta oo,joillain vehe vaan on aina jonkun sortin puoliseisokissa ja joillain tuntuu välillä katoavan kokonaan,silti tosi paikan tullen molemmat voi olla yhtä miehekkäitä meisseleitä.
Kattelenhan mä itekkin koko ajan naisten peppuja ja visualisoin mielessäni et miltähän kenenkin peppu näyttäis ja tuntuis selkä meikäläiseen päin istumassa mun satula-nupissa :-) Kerran eläissäni oon saanu kunnian panna ihan sairaan pienellä pepulla varustettua naista,eukko ei varmasti painanu ko 40 kiloa eikä ollu ko 155 pitkä.Voi poijaat sitä iloa,jopa meikäläisen normikulli näytti isolta nitteen mun kämmenien kokoisten kankkujen välissä,kaikilla naisilla pitäis olla niin pieni peppu :-)Sikskö miehet haluaa pienipyllyisen naisen, että oma vehje näyttää isommalta sitä vasten?
peppulotta sikuriina kirjoitti:
Sikskö miehet haluaa pienipyllyisen naisen, että oma vehje näyttää isommalta sitä vasten?
ois ainakin yks syy meikäläisellä,mitä pienempi nainen sitä pienemmät paikat ja sitä 'äijempi' olohan siitä luonnollisesti tulee itelle.Toisaalta vähän pyöreämmät ja naisellisemmatkin peput on meikäläisen mieleen yhtä lailla,kait mä oon peppujen suhteen aikalailla kaikkiruokainen :-)
- Älä vaivaudu
Kyllä meillä nimenomaan on niin pienet munat ettet näkisi niitä vaikka ottaisit housut pois. Joten älä vaivaudu tuleen edes jutteleen.
- Anonyymi
Naisilla tuntuu olevan ongelmana miehen kalun koko. Mitä jos yhtä intohimoisesti tekisitte niitä lantion pohjalihaksia ja olisitte kiinnostuneita siitä omasta värkistä ja sen kunnosta ettekä antaisi jokaisen kylän miehen sitä polkea.
Miehen kaluista sen verran että niitä on olemassa kahta mallia.
1. Lihamulkku. Lähes erektiokoossa löysänä ei suurta eroa.
2. Tilansäästömalli. Todella pikkuinen löysänä kreikkalaisen patsaan tyyliä jäykistyessään kasvaa monin kertaiseksi.
Eli yhteenveto. Jos katselette miehen etumusta lenkillä kävellessä tms ette tiedä minkä kokoinen kalu hänellä on. Jos valitsette kohouman perusteella saatte aina ykkösen ja kakkosella voi olla huomattavasti isompi. Eli turha on tuijotella kohoumia. - Anonyymi
Jospa tulevaisuudessa on sellaiset etukorostimet kuten on näissä naisten sporttibyysissa takapuolella, hyvä idea miestrolli
- Anonyymi
Miehen kaluista on aina juttua. Missä on puheet naisen pillun koosta ja puristusvoimasta?
- Anonyymi
Jos jonkun oletettu pieni kalu tai visuaalisuuden puute aiheuttaa sinulle perääntymisen niin uskon että mies tässä tapauksessa ns väisti luodin. Jos joku kohouma on sinulle niin tärkeä että se ohittaa kaiken. Nämä jutut mitä täältä lukee kertoo sellaista että en olisi ikinä kanssasi missään tekemisissä eikä kukaan muukaan täysjärkinen mies vaikka olisi metrin kalu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172403
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694