Ihastuksissa...

fiilistelevä tyttö

Onko kenellekään muulla menossa minkäänlaisia "virityksiä" työkaverinsa kanssa. Olen niin ihastunut työkaveriini ja myös tällä ko. miehellä on jonkinlaisia tunteita minua kohtaan. Olemme keskustelleet aiheesta ja tilanteen vakavuudesta ja kumpikin on samoilla linjoilla eli pidetään vaan vähän hauskaa keskenämme, lue ns. seksisuhde. Kumpikin meistä on varattuja tahoillamme ja ei ole aikomuksena jättää omaa kultaa. Salasta puuhaa siis meillä meneillään. Mutta tilanne on jo edennyt siihen vaiheeseen, että se on menoa nyt, tunteet hallitsee ja vie ihan mennessään. Kevätkin vielä, joten entistä enemmän on huumaa ilmassa. Pientä piristystä arkeen, oishan täällä muuten aika tylsää elää. En hyväksy mitenkään pettämistä enkä hyväksyisi sitäkään, jos omalla kullalla olisi vastaava tilanne meneillään. Mutta, en voi tunteilleni mitään ja ihan pientä "hauskanpitoahan" tämä vain on. Tosin en ole edes yrittänyt hallita tunteita, en halua... Tämä on niin ihanaa aikaa!

12

1922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mut minkäs teen

      ..et tunteet vie ihan totaalisesti.
      odotappa vaan niin kyl alkaa tulla kommentteja ihmisiltä ku lukevat nää jutut:)
      Mut miesten on turha syylistää naisia ainakaan pettämisestä....nimittäin nyt kävi niin et mun kohdalla aloitteen teki kyllä työkaveri enkä minä:) Mut täytyy myöntää et hienoo ku on tälläinen "piriste" työpäivässä.
      En minäkään halua pettää omaa siippaa saatikka hajoittaa nykyistä liittoa, mut en vaan voi nyt mitään et tää juttu mun työkaverin kans on mitä on.
      Ja sen tien et kaikesta aion nauttia...tähän ei ole kukaan mua pakottanut...tää on vaan pakko kokee!

      Ja ne ketkä arvostavat nyt esim. minua niin tiedoks vaan et tiukkapipot vois kokeilla samaa...ihan ok juttu. Ja tää ei oo mikään muoti ilmiö...tätä on kansakunta tehnyt iät ja ajat,....eli pitäneet salasuhdetta.
      Tsemppiä vaan kaikille jotka ovat samas tilantees ja nauttikaa nyt aimo annoksin:)

      • fiilistelevä tyttö

        Sama juttu, niin minäkin aion tosiaan nauttia tästä "pikku piristeestä" ja ottaa kaiken ilon irti. En ole aiemmin ajautunut tämmöseen tilanteeseen, että olisi jotain säpinää työkaverin kanssa. Ehkä siksi tämä tuntuukin niin ihkulta ja jotenkin aidolta ilottelulta. ;) Tärkeetä tietysti, että säännöt on selvillä molemmilla, kumpikin tietää missä mennään. Nautitaan me ainakin elämästä ja ihan totta, ei tähän kukaan ole pakottanut. Tuo oli hyvin osuvasti sanottu, että "tää on vaan pakko kokee"! Kerran täällä vaan ollaan! :) Nautitaan siis elämästä ja elämän tuomasta pikku piristysruiskeesta arjen keskellä! Tsemii sulle (vai pitäiskö sanoa että "teille"?) ;) Kun on tämmönen mahdollisuus tullut, niin siitä vaan, annetaan tunteiden viedä! :) :)


      • .....

        Mut miesten on turha syylistää naisia ainakaan pettämisestä....nimittäin nyt kävi niin et mun kohdalla aloitteen teki kyllä työkaveri enkä minä:)

        --> Petitkö sinä vai et? Ja voiko sinua syyllistää siitä vai ei?


    • eräsvaan

      Et hyväksy pettämistä, mutta itse teet sitä kokoajan. Ai niin, sehän on vain "hauskanpitoa". Kannattaisiko jättää ne kotileikit oman "kullan" kanssa, jos moraali on tuota tasoa.

    • tuolla
    • voi sinua

      No jopas jotakin. Jos ei sen oman kullan kanssa ole hauskaa ja sytytä, että pitää työkaverin kanssa sitä hauskaa järjestää.
      Minkä ihmeen takia se oma sitten pitää olla jos moraali on tätä luokkaa ?
      Parempi olisi että se toinenkin osapuoli saa asiasta tietää, että olet joka tuulen vietävissä, hänhän voi elämänsä perustaa sinun rakkautesi ja uskollisuutesi varaan, mutta oletko sen arvoinen ?

    • Heikko ihmisluonne

      Olet tekopyhä. Luultavasti sunkin äijä tekee samaa jonkun assarin kanssa kopiohuoneessa.

    • työajalla?

      Teitä tuskin on palkattu väestöliiton toimesta, joten olisi parempi keskittyä siihen mistä maksetaan. Vapaa-ajalla voitte tehdä mitä lystäätte, mutta ette työajalla.

    • Etsii

      Salaista seuraa kaiken kivan merkeissä!

      PS. Älä kerro vaimolle..
      PPS. En hyväksy pettämistä..

      Hehehe! Voi kullan pienet nuppuset teidän logiikkaanne. :))

    • väittää

      Ettei omille tunteillen voi mitää. Kyllä voi, jos haluaa. Muu on paskapuhetta ja itsensä pettämistä. Älkää sitten itkekö kun ero tulee.

      • The-Final-Cut

        Vaikuttaa kyllä todella luotettavalta tämä porukka... Pettävät puolisoaan jatkuvasti hauskanpitomielessä!

        Ei Paljon Järki Päätä Pakota

        Nautitte vain puolisonne pettämistä, ai niin, kutsutte sitä hauskanpidoksi.


    • Pertti.

      Te teette sitä työpaikan vessassa? Ja pidätte siitä kusen ja paskan hajusta puuhienne lisämausteena?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2168
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2036
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe