Ihastuksissa...

fiilistelevä tyttö

Onko kenellekään muulla menossa minkäänlaisia "virityksiä" työkaverinsa kanssa. Olen niin ihastunut työkaveriini ja myös tällä ko. miehellä on jonkinlaisia tunteita minua kohtaan. Olemme keskustelleet aiheesta ja tilanteen vakavuudesta ja kumpikin on samoilla linjoilla eli pidetään vaan vähän hauskaa keskenämme, lue ns. seksisuhde. Kumpikin meistä on varattuja tahoillamme ja ei ole aikomuksena jättää omaa kultaa. Salasta puuhaa siis meillä meneillään. Mutta tilanne on jo edennyt siihen vaiheeseen, että se on menoa nyt, tunteet hallitsee ja vie ihan mennessään. Kevätkin vielä, joten entistä enemmän on huumaa ilmassa. Pientä piristystä arkeen, oishan täällä muuten aika tylsää elää. En hyväksy mitenkään pettämistä enkä hyväksyisi sitäkään, jos omalla kullalla olisi vastaava tilanne meneillään. Mutta, en voi tunteilleni mitään ja ihan pientä "hauskanpitoahan" tämä vain on. Tosin en ole edes yrittänyt hallita tunteita, en halua... Tämä on niin ihanaa aikaa!

12

1949

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mut minkäs teen

..et tunteet vie ihan totaalisesti.
      odotappa vaan niin kyl alkaa tulla kommentteja ihmisiltä ku lukevat nää jutut:)
      Mut miesten on turha syylistää naisia ainakaan pettämisestä....nimittäin nyt kävi niin et mun kohdalla aloitteen teki kyllä työkaveri enkä minä:) Mut täytyy myöntää et hienoo ku on tälläinen "piriste" työpäivässä.
      En minäkään halua pettää omaa siippaa saatikka hajoittaa nykyistä liittoa, mut en vaan voi nyt mitään et tää juttu mun työkaverin kans on mitä on.
      Ja sen tien et kaikesta aion nauttia...tähän ei ole kukaan mua pakottanut...tää on vaan pakko kokee!

Ja ne ketkä arvostavat nyt esim. minua niin tiedoks vaan et tiukkapipot vois kokeilla samaa...ihan ok juttu. Ja tää ei oo mikään muoti ilmiö...tätä on kansakunta tehnyt iät ja ajat,....eli pitäneet salasuhdetta.
      Tsemppiä vaan kaikille jotka ovat samas tilantees ja nauttikaa nyt aimo annoksin:)

• fiilistelevä tyttö

Sama juttu, niin minäkin aion tosiaan nauttia tästä "pikku piristeestä" ja ottaa kaiken ilon irti. En ole aiemmin ajautunut tämmöseen tilanteeseen, että olisi jotain säpinää työkaverin kanssa. Ehkä siksi tämä tuntuukin niin ihkulta ja jotenkin aidolta ilottelulta. ;) Tärkeetä tietysti, että säännöt on selvillä molemmilla, kumpikin tietää missä mennään. Nautitaan me ainakin elämästä ja ihan totta, ei tähän kukaan ole pakottanut. Tuo oli hyvin osuvasti sanottu, että "tää on vaan pakko kokee"! Kerran täällä vaan ollaan! :) Nautitaan siis elämästä ja elämän tuomasta pikku piristysruiskeesta arjen keskellä! Tsemii sulle (vai pitäiskö sanoa että "teille"?) ;) Kun on tämmönen mahdollisuus tullut, niin siitä vaan, annetaan tunteiden viedä! :) :)

• .....

Mut miesten on turha syylistää naisia ainakaan pettämisestä....nimittäin nyt kävi niin et mun kohdalla aloitteen teki kyllä työkaveri enkä minä:)

--> Petitkö sinä vai et? Ja voiko sinua syyllistää siitä vai ei?

• eräsvaan

Et hyväksy pettämistä, mutta itse teet sitä kokoajan. Ai niin, sehän on vain "hauskanpitoa". Kannattaisiko jättää ne kotileikit oman "kullan" kanssa, jos moraali on tuota tasoa.

• tuolla
    • voi sinua

No jopas jotakin. Jos ei sen oman kullan kanssa ole hauskaa ja sytytä, että pitää työkaverin kanssa sitä hauskaa järjestää.
      Minkä ihmeen takia se oma sitten pitää olla jos moraali on tätä luokkaa ?
      Parempi olisi että se toinenkin osapuoli saa asiasta tietää, että olet joka tuulen vietävissä, hänhän voi elämänsä perustaa sinun rakkautesi ja uskollisuutesi varaan, mutta oletko sen arvoinen ?

• Heikko ihmisluonne

Olet tekopyhä. Luultavasti sunkin äijä tekee samaa jonkun assarin kanssa kopiohuoneessa.

• työajalla?

Teitä tuskin on palkattu väestöliiton toimesta, joten olisi parempi keskittyä siihen mistä maksetaan. Vapaa-ajalla voitte tehdä mitä lystäätte, mutta ette työajalla.

• Etsii

Salaista seuraa kaiken kivan merkeissä!

PS. Älä kerro vaimolle..
      PPS. En hyväksy pettämistä..

Hehehe! Voi kullan pienet nuppuset teidän logiikkaanne. :))

• väittää

Ettei omille tunteillen voi mitää. Kyllä voi, jos haluaa. Muu on paskapuhetta ja itsensä pettämistä. Älkää sitten itkekö kun ero tulee.

• The-Final-Cut

Vaikuttaa kyllä todella luotettavalta tämä porukka... Pettävät puolisoaan jatkuvasti hauskanpitomielessä!

Ei Paljon Järki Päätä Pakota

Nautitte vain puolisonne pettämistä, ai niin, kutsutte sitä hauskanpidoksi.

• Pertti.

Te teette sitä työpaikan vessassa? Ja pidätte siitä kusen ja paskan hajusta puuhienne lisämausteena?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      52
      1916
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1668
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1347
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      219
      1278
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      338
      1163
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      315
      1075
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1067
    Aihe