varastotyöntekijän palkka?

Jussi K

Paljon tienaat varastotöissä? Missä tienaa 1800e/kk-> ? Itselleni jää varastonhoitajana verojen jälkeen käteen n. 1200 euroa. Paska palkka vai mitä!

110

96110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Putki-Pete

      Mulla on kuukausiliksa bruttona 2150 eur ja käteen jää noin 1550 eur. Firman nimeä en sano, mutta teräsalalla ollaan. Töitä pitää toki rahan eteen tehdä, mutta mitään keräily-, yms bonuksia ei tuohon kuulu eikä päälle makseta. Ehkä jostain urakkakeräyshommista saattais saada enemmän, mutta mulle tämä nykyinen malli sopii, olen tyytyväinen liksaani, harvinaista eikö totta!

      • LIKSA

        on sellainen 1850e...ja käteen jää sellainen 1500 suunilleen.

        en myöskään viitsi mainita työnantajaa...


        t:laura


      • koska sitä ei ole

        ja se tekee sinusta VALEHTELIJAN!


      • ksogaki
        koska sitä ei ole kirjoitti:

        ja se tekee sinusta VALEHTELIJAN!

        lol...


    • käteen rahaa

      varastotöistä n. 1500-2000€ riippuen urakan suuruudesta. Joskus mennään alle tuon puolentoista tonnin (kerran kaksi vuodessa ja taas kerran vuodessa yli 2000). Itsekkään en firman nimeä halua paljastaa, mutta hyvä työpaikka on muutenkin, kuin palkan mukaan.

    • fyi

      Itse tienaan käteen noin 1200 euroa suuressa IT-tukku firmassa 8 vuoden kokemuksella.

      • Hönö

        Joo

        Ei minkään alan tes ole noin huono, eli ei kannata vedättää
        Kerrohan kaupunki ja työnantaja jos osaat


      • duunari
        Hönö kirjoitti:

        Joo

        Ei minkään alan tes ole noin huono, eli ei kannata vedättää
        Kerrohan kaupunki ja työnantaja jos osaat

        Joissain varastoissa ei noudateta yleisiä työhtosopimuksia yms; joten voivat sitten maksaa sitä palkaa mitä haluavat.


      • ei tolla rahalla

        Mut irtisanottiin ed. työpaikasta tuotannollisissta yms. syistä ja pidin palkkaa huonona; n. 1500-1800 käteen.


      • Anonyymi
        Hönö kirjoitti:

        Joo

        Ei minkään alan tes ole noin huono, eli ei kannata vedättää
        Kerrohan kaupunki ja työnantaja jos osaat

        Täytyy olla Kuopiossa. Siellä muuttotappioalueella on työttömyys niin suurta että töihin saa porukkaa pienemmälläkin palkalla.


    • saadaan

      Tienaan n.2400/brutto ja varastohommissa olen ollut 12v.Ainut -, on tämä vuorotyö, teen nelivuoroa, ja tähän kkpalkkaan sisältyy vuorolisiä n.300e.
      Käteen jää n.1700.
      Hyvä firma varsinais-suomessa!

    • mikkoT

      Keräilen, kolmatta vuotta ja palkka on noin 2200 siihen sisältyy urakat.Yövuorossa olen ja yölisät tekevät vajaat 600 euroa lisää tarkalleen 580 taisi olla, pitää tarkistaa. Eli kokonaispalkka ilman ylitöitä on 2780 euroa. Työaika on 22-06 ja joskus lauantaina jään jatkamaan jolloin ylitöineen palkka on 3000 molemmin puolin, kuukaudessa tulee enintään 8-16 tuntia ylitöitä tehtyä mutta on täällä niitäkin jotka tekevät 3500 ja yli mutta siinä taas ei ole mitään järkeä. Pitää elämässä olla muutakin kuin työ. Työstä sen verran että välillä on raskasta etenkin jos tukkuja joutuu keräämään muuten menettelee. Niin työnantajana on yksi kolmesta suuresta tukusta ja sijainti pk-seutu. Ennen nykyistä työnantajaa olin 3 vuotta varastomiehenä espoossa jossa palkka oli 1850 euroa.

    • onseniinkivaa

      ihan hyvä palkka kun ottaa huomioon varastotyöntekijän koulutuksen.

      • lukea

        ja plussaa jos osaa kirjoittaa


    • Baronan kautta

      Ilman koulutusta pääsin Barona henkilöstövuokrausfirman kautta varastoon töihin Saloon DHL:ään 5-vuoroon. Aamuvuorosta saa 10,59€/h, iltavuorosta 12,17€/h ja yövuorosta 13,23€/h. Sunnuntaista tietenkin suuremmat korvaukset, joten en sanoisi paskaksi palkaksi kun ei kerta koulutusta vaadi.

      • + vuorolisät ;)

        ja ei tarvi edes ajaa trukkia


      • ei tarvii?
        + vuorolisät ;) kirjoitti:

        ja ei tarvi edes ajaa trukkia

        Miellummin ajan trukkia kun nostelen käsin tai veivaan pumppuja.. haloo!


    • oli 1950 egee

      erilaisista varasto- ja toimistotyötehtävistä. Välillä olin samassa firmassa myös asiakaspalvelussa. Tohon liksaan kuului 100 euroa henk.koht. vastuualuelisää. En ollut vuorotöissä vaan ihan 7-15 tai 8-16 (eri vuosina). Jos kohtuullisesti ylitöitä, sain joskus yli 2300 bruttona. Normaalisti käteen jäi about 1200-1300 euroa peruspalkasta.

      Nyt asun Pohjois-Savossa, työttömänä. Olen tänään menossa työhaastatteluun enkä yhtään tiedä millainen palkkataso täällä on = mitä kehtaa pyytää. Tuskin ehkä samaa kuin Vantaalla...??? Saan 932 euroa ansiosidonnaista, joten palkan täytyis olla sen verran hyvä, että kannattais mennä töihin. Pitää ostaa auto ja maksaa vakuutukset, bensat ja lapsen päivähoito.

    • aloittelijana

      Itse aloitan baronan kautta 2 vuorossa ja viikonloput vapaat.Aloitus palkka on 9,32 ja iltalisät 18.00 jälkeen 3,15.Tietysti palkka nousee kokemuksen mukaan.

      • pahasti

        Kuulostaa pahasti siltä että olet Tokmannin varastolla töissä, Mäntsälässä. Ei mikään unelmatyöpaikka.


      • Anonyymi
        pahasti kirjoitti:

        Kuulostaa pahasti siltä että olet Tokmannin varastolla töissä, Mäntsälässä. Ei mikään unelmatyöpaikka.

        Mikäs siinä vikana?


    • varastomiekkonen

      bruttona saan himpun alle 2300€/kk, ja työ ei todellakaan rasita!

      • Varastonainen

        Trukkikuskina keskusvarastolla...
        Käteen jää n. 1200 ekeä... :(


      • näinkö se menee?
        Varastonainen kirjoitti:

        Trukkikuskina keskusvarastolla...
        Käteen jää n. 1200 ekeä... :(

        Oulu 1504€/kk (kuukausipalkka). Elättelen toivetta paremmasta...


      • Juti83
        näinkö se menee? kirjoitti:

        Oulu 1504€/kk (kuukausipalkka). Elättelen toivetta paremmasta...

        Joo itekki olen keskusvarastolla Riihimäellä. Ajan trukkia, keräilen, puran, lastaan, lähetän ja korjaan. 7,5tunnin päivät. Käteen jää kuukaudessa 1200 egee. Välillä sitä miettii et olis pitänyt viitata vähän ahkerammin koulussa.


      • niimpä tietty
        Juti83 kirjoitti:

        Joo itekki olen keskusvarastolla Riihimäellä. Ajan trukkia, keräilen, puran, lastaan, lähetän ja korjaan. 7,5tunnin päivät. Käteen jää kuukaudessa 1200 egee. Välillä sitä miettii et olis pitänyt viitata vähän ahkerammin koulussa.

        RTV= paska palkka


      • ei oikea tuntipalkka
        Juti83 kirjoitti:

        Joo itekki olen keskusvarastolla Riihimäellä. Ajan trukkia, keräilen, puran, lastaan, lähetän ja korjaan. 7,5tunnin päivät. Käteen jää kuukaudessa 1200 egee. Välillä sitä miettii et olis pitänyt viitata vähän ahkerammin koulussa.

        Ei kukaan tee töitä noin surkeella liksalla. Jo 5 vuoden kokemuksen jälkeen pitäisi varastotyöstä saada sen reilun kympin verran. Sulla palkka siis 7,5 Eur luokkaa. Se on harjoittelijan palkka -ootko harjoittelija?


    • metamanic

      Maksavat alle minimin ja jos tössii niin menee omasta pussista. Lisäksi joutuu hoitamaan viiden työntekijät tehtävät.

    • Mursu---

      Kovasti tuntuu saman työn eli varastotyön palkat vaihtelevan! Ihmettelen miten vähällä palkalla jotkut jaksaa, voi kumminki olla välillä raskasta hommaa. Itse olen 22v saan bruttona kylmävarastolta käteen n. 2500 euroa/kk jos vedän normi suoritteet kasaan. Verojen jälkeen jää käteen jotain päälle 2000, ei hullummin tän ikäiselle!

      • noi aikaisemmat

        puheet kun kertovat että liksa on noin 1200-2000euroo/kk, koska henkilökohtainen palkkani on 20vuoden tiimarilla olon jälkeen n.1200euroo käteen!
        Paljon aikaisemmin tässä viesti ketjussa joku väitti muita valehtelijoiksi????
        Mitä ihmettä mene katsomaan alakohtaisia TES:palkkoja niin ei tarvii ihmetellä, liksat on mitä on!!


      • VilmariKuulapyy
        noi aikaisemmat kirjoitti:

        puheet kun kertovat että liksa on noin 1200-2000euroo/kk, koska henkilökohtainen palkkani on 20vuoden tiimarilla olon jälkeen n.1200euroo käteen!
        Paljon aikaisemmin tässä viesti ketjussa joku väitti muita valehtelijoiksi????
        Mitä ihmettä mene katsomaan alakohtaisia TES:palkkoja niin ei tarvii ihmetellä, liksat on mitä on!!

        täsmälleen samanlaiset ovat palkat vaasassakin. Taitaapi olla vain pääkaupunkiseutu missä varastomies vois päästä sairaanhoitajan palkoille..


      • uskoo ken haluaa

        Sullapas se on matala veroprosentti,alle 20 jos nopeesti laskee...

        Ite tienaan 2600e/ josta verojen jälkeen 1800e käteen....


      • unto kaaleppi
        uskoo ken haluaa kirjoitti:

        Sullapas se on matala veroprosentti,alle 20 jos nopeesti laskee...

        Ite tienaan 2600e/ josta verojen jälkeen 1800e käteen....

        Mulla veroprosentti 14,5, ja tienaan brutto 2000 kuussa. Hyvin tuun toimeen kun ei ole perhettä riippana.


    • kivitasku14

      mä tienaan varastohommista brutto 2300. mut mitä toi varastonhoitaja käsittää nimikkeenä? mitä tohon palkkaan sun pitää tehdä? ja oletko jossain isossa talossa vai pienes putiikissa? pienet maksaa paremmin ku isot.

      • lemppaajamies

        Hoplaa. aika hauskoja vitsejä ihmiset sanoo vararastotyöntekijän palkaksi. ite työskentelen nykysin pääkaupunki seudulla kylmä varastossa ja tienaan 6v kokemuksella yli 11e tunti olosuhdelisä urakat ja viime kuun tunti palkaks jäi laskelmien mukaan n´16e tunti. joten tienaan n´2400-2700e kuussa riippuu urakoista ja enemmän vielä tienaa jos on ylitöitä. jopa edellisessä duunissa olin trukki kuski ja sain 1818e tarkalleen ilma urakoita (siinä paikassa ei urakkaa tunneta enkä usko että koskaan sinne tulee ja palkka suht vaativaan työhön oli erittäin pieni). eli jos on kaupanalan varastossa niin kyllä ny 20v kokemuksella jo tienaa täyde (8v) mukaan joka on pääkaupunki seudulla TESSIN MUKAAN vajaa 12e tunti muut.. joten pikkusen ihmiset yrittää pissittää palkkaansa täällä jne tai sit ihmiset vaan nöyrtyy olemaan vuoden kokemuksen tessi palkoilla ja sit itketään ku ei o rahaa. ei mullakaan kauheesti ole koska elätän yksin yhteensä kolme päätä ja tässä pitäs vielä jotai lisä hommaa keksiä =)


      • Vin Benzin
        lemppaajamies kirjoitti:

        Hoplaa. aika hauskoja vitsejä ihmiset sanoo vararastotyöntekijän palkaksi. ite työskentelen nykysin pääkaupunki seudulla kylmä varastossa ja tienaan 6v kokemuksella yli 11e tunti olosuhdelisä urakat ja viime kuun tunti palkaks jäi laskelmien mukaan n´16e tunti. joten tienaan n´2400-2700e kuussa riippuu urakoista ja enemmän vielä tienaa jos on ylitöitä. jopa edellisessä duunissa olin trukki kuski ja sain 1818e tarkalleen ilma urakoita (siinä paikassa ei urakkaa tunneta enkä usko että koskaan sinne tulee ja palkka suht vaativaan työhön oli erittäin pieni). eli jos on kaupanalan varastossa niin kyllä ny 20v kokemuksella jo tienaa täyde (8v) mukaan joka on pääkaupunki seudulla TESSIN MUKAAN vajaa 12e tunti muut.. joten pikkusen ihmiset yrittää pissittää palkkaansa täällä jne tai sit ihmiset vaan nöyrtyy olemaan vuoden kokemuksen tessi palkoilla ja sit itketään ku ei o rahaa. ei mullakaan kauheesti ole koska elätän yksin yhteensä kolme päätä ja tässä pitäs vielä jotai lisä hommaa keksiä =)

        Meijerissä varastomies saa n.13e/h plus lisät noin 1,5v kokemuksella. Peruspalkka on noin 1930e/kk ja siihen tulee lisäks iltalisät 15%, yölisät 30%, vuosilisät, olosuhdelisät, 100% vloppulisät ym. Eli työntekijöillä on peruspalkan lisäksi tuntipalkka, josta lasketaan sitten nuo vuorolisät. Eli käteen jää yleensä 1600 eurosta ylöspäin.

        Keskimäärin bruttotulot vuodessa on noin 33 000-35 000e. (ilman ylitöitä ja hämeessä)


    • robi_t

      N. 2050€/kk - verot. Työ oli jatkuvaa iltavuoroa, peruspalkka 11,45€/h ja tietenkin ne iltalisät joiden ansiosta liksa nousi tuohon päälle 2000€/kk. Toimenkuva olikin sitten varsin kirjava, trukilla lastaukset ja purkamiset, viennin lähetysten prosessointi kämmentietokoneella ja erinäiset paperityöt jne. Vastuutakin oli sitten selvästi enemmän kuin jossain kaupan varastolla, kuuleman mukaan jos olisi kipannut lavan nurin missä kallista elektroniikkaa olisi kenkää saanut lähes välittömästi mutta jostain syystä aina tavara selvisi ehjänä matkaan terminaalista.

      • v44

        siististä helposta työstä. valitettavasti ei muita kuin vuorolisät.n 13e tunti 3 e yö ja niied.


      • Love Doctor.

        Tuo nyt on täyttä paskaa. Itse DHL expressillä vantaalla yhdellä asiakkaalla töissä ja elektroniikkaa meni heti kolmantena työpäivänä paskaksi kolmentonnin edestä ja töissä 2,5vuotta. Ainoa miten voit saada kenkää sieltä on ettet ole pomojen mieleen (lue perseidennuolija) ja pääset silmätikuksi, tai et hoida hommiasi kunnolla pitkällä tähtäimellä.


    • jorma takaolka

      ...sai reilut 9000 mk lisineen.

      • Anonyymi

        Eikös euroon siirrytty jo vuosituhannen alussa..


    • seepo

      itse olen palvelualojen liitos ja siel taulukko palkka 8v tai enemmän varastossa 1863e/kk,mut meillä lisät nostaa mulla n.2200e/kk

      • Duunari Tupe

        Kyllä Inexillä, Tukolla ja Keskolla normaali 2-vuorotyöläisen keräilijän/lähettämön sössijän palkka on siinä 1600-1700e lisät suoritepalkka= yht. 2000e/kk -verot. Homma on nin liukuhihnaduunia että eihän sitä jaksa tervepäinen. Itse vaihdoin alaa. Isoilla varastoilla on paremmat liksat selvästi. Monessa pikku firmassa tarjoavat kaupan tes (varasto) joka on SURKEA! Sattuu vielä 8-16 työ niin jäät ilman mitään lisiä. elä sitten jollain 1200e/kk mikä jää käteen. Mielummin työttömänä kotona.

        Onko muita varastoja pk-seudulla missä homma olisi mielekkäämpää ja pääsisi edes 2000e/kk brutto ansioihin?


      • tuunari40

        about 1500 e /kk (ilta yölisineen n.klo 15-22,varastotyöntekijä,PAM)


    • Tsöge

      Varastotyötä kesätöinä yms. tehneenä ei kyllä käy varastomiehiä kateeksi. Kahdeksan vuotta kun on töissä niin palkka 1876e/kk. Ensimmäinen vuosi 1625e/kk. Tämä siis pk-seudulla, muualla vielä surkeampi tilanne. Eikä missään varastossa, jossa olen ollut, ole maksettu työntekijöille senttiäkään enempää mitä tessissä sanotaan. Itse työ puuduttavan yksipuolista ja paikoin fyysisesti rankkaakin. Tsemppiä vaan teille varastoduunarit!

    • varasto demoni

      2141e näköjään sanoi uusin tilinauha, uudellamaalla varastossa ja 6vee kokemusta alla, 1802e/kk sanoo tilinauha palkaksi. minimaaliset tuotantopalkkiot jatkuva iltavuoro (eli joka tunnille lasketaan 3,15e lisää vaikka tulisi töihin 10:00 aikaan). Perseestähän tuo jatkuva ilta sosiaalisessa mielessä mutta sopii paremmin unirytmiin ja perus varastomortti kerran repii reilu 30k vuodes ni ei se kai auta valittaa. Aina voi lyödä takas normaali vuoronkiertoon jos alkaa olee kypsä eikä nappaa =)

    • lemppaaja

      itse teen baronan kautta duunia kk jää käteen rahaa joku 1900e (2vkon välein tulee palkka joten en oo niin tarkkaan laskeskellu) tosin veroprosentti on 35 eli hyvin pärjää =)

    • rillaaja

      paljonko on varastotyöntekijän tes? jos on suht vasta-aloittelijasta (6kk kokemus) ja nuoresta pari kymppisestä kyse

    • rillaaja

      siis palkka?

    • huhheijaareiska

      reilut 3000e/kk tulee tienattua tossa toki vähän ylitöitäkin jo väännetty mutta ei tunnu missään hehheh

      • kimzu3

        20 v kokemuksella voin kertoo et varastotyö ei ole hyvin palkattua työtä.
        Yleensä käy niin että tulee uusi työntekijä joka on joskus ollu trukin puikoissa,
        no se ei tarkoita sitä et osaa AJAA trukkia..Huonosti palkattu on kyseinen työ mutta se vaatii myös sitä AMMATTITAITOA,ei kenelläkään oo trukkimiehen asennetta jos sitä ei oo pitempään työkseen tehny. (ilman ylitöitä 1600 hanskaan)


    • valioexpert

      missä reiska oot

    • jörgö

      Varastossa maksetaan liian paskaa liksaa. 8 vuoden jäkeen ei enään pauku vuosilisät, ainakaan tessin mukaan. muutenkin PAU:n ja PAM:in liitot ovat aivan susia. Mistä iltapäivä lehdet on keksinyt että varastomies tienaa noin 2500 bruttona??? ihan käsittämätöntä kuraa, ei liksaa voi laskea ylitöitä tekemällä vaan perus palkasta se katotaan. Pamissa taitaa olla varastomiehen liksa noin 1900 bruttona kahdeksan vuoden kokemuksen jälkeen

    • Perhanan kuvaaja

      Onko varastoduunissa tosissaan noin kehnot palkat? Ite nyt 6 vuoden jälkeen joutuu vaihtaa todennäköisesti alaa, ja ajattelin jotain väliaikasta sisäduunia. 1500€ bruttona? Pitääkö tämä paikkansa? Ja joku kehu saaneensa 3000€ painamalla kauheesti ylitöitä? Toi oli satamassa vielä aika peruspalkka, parhaat kuukaudet on menty ylitöiden voimalla lähes 6000€ bruttotuloissa.. Kyllä itelle toi 3000 riittäis silti, ei se raha kaikkea merkitse. Mut 1500€ brutto? Sen verran se kuitenkin merkitsee... ja sit vielä jos pitäis johonki kusiseen vuokrafirmaan pyrkiä päästäkseen hommiin ni voi voi. Mihin tää maailma on mennyt? Tällä hetkellä saa ansiosidonnaistakin enemmän, mikä on todella naurettavaa.

    • yksPäivitys

      Olen varastotöissä jo 12:tta vuotta.Palkkani on n. 2400€/kk, vuorolisät n.300€.Käteen jää n.2000€.Teen nelivuorotyötä.Ja ay-liittoni on AKT.

    • Blehi

      5 vuotta varastotöissä ja palkka on 1651€/kk. Ei vuorolisiä/muita tuontantopalkkioita ja erittäin harvoin ylitöitä max 3h/pv(viikon ajan).
      Käteen jää se 1200€/kk ... kyllähän sillä vuokran maksaa ja ruuat saa.

      • jallupullo

        Minulla myös 5v kokemusta ja palkka keskimäärin 2600 - 2700e/kk 37,5h vko, sisältää hieman vuorolisiä ja työpanoksesta saatavaa tuotantolisää sekä olosuhdelisiä.
        Ylitöitä saa kyllä halutessaan tehdä niin paljon kun sielu sietää.


    • 5245365

      12€/h...kohtuullisen pieni firma pk-seudulla. Työkokemusta varastoalalta 2,5 vuotta. Hyvin hoitaa hommat, niin palkka hiljalleen nousee. :)

    • apina

      Pirkanmaalla varastohommissa palkka on 14,45 mahdolliset lisät

      • varastohessu*

        Ei kannata mennä pieniin varastoihin, vaan semmoisiin missä saa nopeudesta/virheettömyydestä lisää. Aika järjen köyhyyttä olla viidettä vuotta töissä 1600€ kuukausipalkalla kun TES minimi on 10,60€, eli yli 1600€/kk, jotain huijataan ja pahasti! Ei muuta kuin työsuojelun kautta hakemaan saatavia!

        Terv, kuudes vuosi menossa 2-vuoro varasto pienillä övereillä ~3000€/kk miinus verot pk-.seutu


      • Anonyymi
        varastohessu* kirjoitti:

        Ei kannata mennä pieniin varastoihin, vaan semmoisiin missä saa nopeudesta/virheettömyydestä lisää. Aika järjen köyhyyttä olla viidettä vuotta töissä 1600€ kuukausipalkalla kun TES minimi on 10,60€, eli yli 1600€/kk, jotain huijataan ja pahasti! Ei muuta kuin työsuojelun kautta hakemaan saatavia!

        Terv, kuudes vuosi menossa 2-vuoro varasto pienillä övereillä ~3000€/kk miinus verot pk-.seutu

        Kyllä pärjää, kävin 10v Helsingissä (Lahdesta) muutamassa firmassa, tosin oli osin varastoa osin terminaalia osin tullia.

        Ja pienehkö varasto jne, suuri huolinta. Eli meitä oli 3 tulliterminaalissa (no, pitää osata pari helppoa juttua tietokoneilla ja muuten voi kysyä pomoilta jos tosi outoa tullattavassa tavarassa mitkä tietää: ruoka, radioaktiiviset ja osa ADR-kamoista).

        Meillä oli tullipuoli n. 30x..50x kannattavampi kuin varasto joten sinne jalka oven väliin ! En tässä suosittele koska suosittelen vain yrityksille ja vain tuttuja kenen tiedän hoitavan homman.


    • homoseksi <3

      Keräilen kevyttä elektroniikkaa lämpimässä ja siistissä varastossa reilu 5v.
      Ei mitään koulutusta.
      Työtä teen 7-19 3 vuorossa ja erittäin joustavat ajat. Kukaan ei stalkkaa. Hyvä posse.
      13,5e/h . yliötöitä teen 10-30/kk josta ei makseta ylityökorvauksia (sovittu pomon kanssa) muilla ei ole samaa etua :P
      Tulee iltalisää jokunen euro ja muutama euro siitä että kattelen joidenki perään.. aivotomman helppoa!

      Mut anyway vuoden 2011 tulot 33900.

      Tälle vuodelle verokortti 36000e ja vero muut maksut yhteensä (26,75%!!)

      Käteen on jäänyt NOIN 2000-2300e. Vuokra 386e/kk. stadin kämppä alla!

      Ite olen erittäin tyytyyväinen. Näin leppoisaa työtä tolla palkalla ei montaa ole tarjolla.

      • 9v kokemus

        iha itestä se on kii mitä rahaa varastolta saa. ekat 3vuotta väänsin keskikokosessa firmassa paskalla palkalla kun luulin että siitä se ura lähtee. bruttopalkka oli noin 2200e/kk, vaihdoin firmaa elintarviketeollisuuden puolelle ja siellä oli vähän eri meininki niin jaksoin minäkin nähdä vaivaa ja tehdä varastohommia motivaatiolla. sattuneista syistä vaihdoin tutun esimiehen perässä isommalle elintarvikealan kilpailijalle ja liksa on kehittynyt siitä 2200e/kk:sta aika paljon korkeammaksi. kuukausiliksa vaihtelee aika paljon mutta vuoden 2010 verotettavat palkkatulot oli karvan alle 55000e. ylitöitä teen mielestäni sopivasti. ei voi valittaa kun helposta 2vuorotyöstä yhdessä pk-seudun suurimmista elintarvikevarastoista saa kelpo toimeentulon

        jos ala kiinnostaa niin suosittelen, mutta kannattaa valmiiksi ymmärtää että päivät on hyvin pitkälti samanlaisia eikä paljoa vaihtelevuutta ole


      • millä varastolla???
        9v kokemus kirjoitti:

        iha itestä se on kii mitä rahaa varastolta saa. ekat 3vuotta väänsin keskikokosessa firmassa paskalla palkalla kun luulin että siitä se ura lähtee. bruttopalkka oli noin 2200e/kk, vaihdoin firmaa elintarviketeollisuuden puolelle ja siellä oli vähän eri meininki niin jaksoin minäkin nähdä vaivaa ja tehdä varastohommia motivaatiolla. sattuneista syistä vaihdoin tutun esimiehen perässä isommalle elintarvikealan kilpailijalle ja liksa on kehittynyt siitä 2200e/kk:sta aika paljon korkeammaksi. kuukausiliksa vaihtelee aika paljon mutta vuoden 2010 verotettavat palkkatulot oli karvan alle 55000e. ylitöitä teen mielestäni sopivasti. ei voi valittaa kun helposta 2vuorotyöstä yhdessä pk-seudun suurimmista elintarvikevarastoista saa kelpo toimeentulon

        jos ala kiinnostaa niin suosittelen, mutta kannattaa valmiiksi ymmärtää että päivät on hyvin pitkälti samanlaisia eikä paljoa vaihtelevuutta ole

        55000e/v höpöhöpö! ei noille palkoille pääse millään lisillä. Itse vedin 2010 täydet ylityöt ja muutenkin palkkaluokat on maksimissa, ja tuloja 51 tonnia. Joten en usko että 9v kokemuksella ja "sopivilla" ylitöillä saa noin paljon!


      • Anonyymi
        millä varastolla??? kirjoitti:

        55000e/v höpöhöpö! ei noille palkoille pääse millään lisillä. Itse vedin 2010 täydet ylityöt ja muutenkin palkkaluokat on maksimissa, ja tuloja 51 tonnia. Joten en usko että 9v kokemuksella ja "sopivilla" ylitöillä saa noin paljon!

        Aivan, ei lisillä.

        Eri alan esimerkki mutta:
        -esim. kaverini vedettiin (headhunter) olivat vakoilleet salaa haluja, tarjosivat melkein tuplapalkan ja kotipaikkakunnalta.
        -ajoin rekkaa aika pitkään, tuttu kaveri terminaalissa ja jos olin itse lastannut omalla vastuulla kun terminaalilla kiire, tarjosi töitä sieltä. Kokeilin ja oli hauskaa joten jäin sinne n.10 vuodeksi, nyt muissa hommissa taas.

        Noin päädyin siis eri alalle, en varasto vaan terminaali aluksi. Sovitulla palkalla, ei millään lasten palkalla (TES).

        Kumma että jos et voi sopia palkkaa minkä näet järkeväksi, kannattaako olla töissä siellä ?


      • Anonyymi

        Kelpaa homostella tuolla palkalla.


    • Tälläkin pärjää

      Uusimman tilinauhan mukaan palkka on 2199/kk ja duunia väännettään 7-15.30 joka päivä. Kaikki illat ja viikonloput vapaat, ylitöitä ei ole.

      Itse olen ihan tyytyväinen, tämän helpommalla en ole rahaa ennen saanut. Työ ei tosiaankaan rasita. Duuni on pääasiassa materiaalin keräilyä ja lähettämistä, ja tahtikaan ei ole päätä huimaava. Alalla olen ollut nyt 5 vuotta.

      Tottakai olisi kivaa jos tienasi enemmän, mutta tollakin palkalla olen pärjäillyt.

      Esimieshommiakin duunipaikalta tossa tarjottiin, palkka olisi ollut
      2588€/kk, mut en halunnut ottaa sitä ku siinä on niin hel......tisti paperihommia.

    • elä viiti

      missähän elintarvikevarastolla saat 55k euroa vuodessa? et ainakaa keskolla tai inexillä.

      • awfrwfrwr

        se on varmaan jossain pakkasvarastolla tai meijerillä valion veikkaisin ja ne kaks vuoroo on ilta ja yövuoro ja sit viikoloppuja muuten ei tommosiin ansioihin pääse


    • Maanantai

      Itellä kuukausipalkka 1650€/kk, töitä 7,5h päivässä, ei vuorotyötä. Onko tämä huono? Mielestäni on. Netistä kun ettiskelin varastohemmojen palkkoja niin löytyi vaan jotain vuonna 2006 yms yms. mites on nykypäivän palkat. Firma on metallialalla ja tilauksia riittää tuotteille. Meinaan pyytää ainakin jotain 1900:aan euroon palkankorotusta koeajan päätyttyä.

      Mitä mieltä?

      Työssä käytetään trukkia kuin myös nosturia, lähetyksiä ja vastaanottamisia. Joskus töitä on että perse repeää, välillä hiljasempaa.

      • vjfhfghjgjfg

        Kyllä tuo on aika huono, mutta se riippuu myös sijainnistasi. Täällä pk-seudulla "18v-ja-ekaa-kertaa-töissä"-tyypitkin tienaa enemmän, suppeammalla työnkuvalla.


    • menettelee just

      1985 €kk

    • jj

      1990€ kk vuorolisät ja tuo on ihan akt:n tes

    • 11+17=?

      2700 lisät ihan ok korvaus menetetystä vapaa ajasta.

    • Turbo Jungi

      3200€/kk - verot ja ilman ylitöitä, työnantajana Inex. Palkka riippuu asenteesta, urputtajat tienaa vähemmän.

      • inexilainen

        Inex?...maksa 3200? Naurettava...


    • MCDdMadx

      N.3300-3600 brutto ilman ylitöitä.. Keskimäärin 32h/vko joten perheellekkin jää aikaa.Työhön ei sisälly minkäänlaista suoriteosaa. Nimike on logistiikkatyöntekijä mutta työnkuvaan kuuluu paljon muutakin. Rento, mukava ja ennenkaikkea vaihteleva työ. Hiki ei pääse iskemään kuin ehkä kesällä.

    • Lemppalumppa

      2v, varasto/tuotantopuolen duunarina käteen jää kuussa 1190e. Länsirannikolla pienessä puljussa. Kuka muu prkl tienaa enää 9,14e/h? Tuntuu kuin olisi kesätyöntekijänä. Onneksi kohta on alan vaihto edessä...

      • trukkijätkä

        Peruspalkka 2419,69 vuorolisät.AKT:n tes.Hajotkaa Pamilaiset siihen.


      • Rekkakuski!!
        trukkijätkä kirjoitti:

        Peruspalkka 2419,69 vuorolisät.AKT:n tes.Hajotkaa Pamilaiset siihen.

        Ajan rekkaa ja viikonloput vapaana lähes aina. Käteen jää kuukaudessa 2600 euroa ja sopimuksena tietenkin AKT:n työehtosopimus. Ajattelin vaihtaa siistiin sisätyöhön mut en kyllä millään alle 2000 bruttopalkalla. Paljonko tienaa kaupungilla varastötyntekijänä teknisten alojen sopimuksella??


      • salon mimmi
        trukkijätkä kirjoitti:

        Peruspalkka 2419,69 vuorolisät.AKT:n tes.Hajotkaa Pamilaiset siihen.

        ja kaupan päälle makkarat vyötäisille...hui helvata noita rekkamiehiä mitä plösöjä ne on


    • 1+3

      Hieman katkeraa lukea näitä palkkoja jotka on aika lailla samansuuruisia kuin lähihoitajilla jotka kouluttautuu 3v alalle..
      Esimerkkinä lastenhoitaja päiväkodissa bruttona 2039€/kk, päivävuoroa.

    • Varastoduunari

      n. 37,000e vuosi.
      Lisät tekee paljon. Yötä ja vklpuja!

    • väijyymullenyt11

      vartijana 45vuotta perusliksa 5,60 e tunti hajotkaa siihen varastotyöläiset lisät 0,01tunti per ylityö plus viikonloppuyöt kiinni piirissä heh

    • opiskelija2

      Olin viime kesän paperiteollisuudessa 3-vuorotyössä varastolla. Keskimääräinen bruttopalkka 4500 €/kk, netto 4000 €/kk koska on niin pienet vuositulot. Töissä tuli oltua monet juhlapyhät ja viikonloput, tein joskus ylitöitä ja kesän jälkeen jäi käyttämättömiä vapaita. Työsopimuksessa luki että tuntipalkka on 15 €.

    • sadads

      1682 / kk 6-14:00 pirkanmaa ilman mitään työkokemusta saati koulutusta.

    • KVKV

      2900 / kk. Päivätyö, ei ylitöitä eikä suoritteita. Pienehkö teollisuusfirma etelä-Suomessa. Palkka noussut kuuden vuoden aikana noin 100e/vuosi.

    • Liiton rahalla

      Suhteilla saa ja hevosella pääsee. ~1680€/kk käteen

    • HeeboC

      Tuntipalkka 18, alalla ollut 10 vuotta. Varastonhoitaja, kaksi apulaista. Helppo perusduuni, ei seuraa mukaan kotiin.

    • varasto2

      mitä tällaisesta varasto hommasta voi pyytää palkkaa?
      käsin tehtäviä tavaran vastaanotto- sekä pakkaustehtäviä ja varastossa on kaupanalan tes ja pk seutu
      ei ole varasto kokemusta eikä alan koulutusta
      työkokemusta on kyllä erilaisista hommista vuoden verrran

    • VarastoMauri

      Millaista palkkaa DHL maksaa vuonna 2017 työntekijöilleen?

    • Herätys-

      En tiedä paljon teitä kusetetaan ite varastolla töissä, ilman kokemusta alotus palkka 13,90€/h lisät ja käteen jää verojen jälkeen n. 1800e/kk

      Ps.töitä riittää tekevälle.

      • varastohommat

        Mikä firma? Ei ole mollissa juuri mitään varastohommia tarjolla. Vuokrafirmojen 11,22€/h palkoilla kaupan tes kurapaskaa kylläkin. Miinustat tuosta 20kpl safkoja per kk ja työmatkat bensoineen, niin ei paljo järkeä nousta sängystä ylös pilaamaan päivää.

        Minkä alan tes 13,90€?


      • Anonyymi
        varastohommat kirjoitti:

        Mikä firma? Ei ole mollissa juuri mitään varastohommia tarjolla. Vuokrafirmojen 11,22€/h palkoilla kaupan tes kurapaskaa kylläkin. Miinustat tuosta 20kpl safkoja per kk ja työmatkat bensoineen, niin ei paljo järkeä nousta sängystä ylös pilaamaan päivää.

        Minkä alan tes 13,90€?

        Eipä se TES sitä aina määrittele pelkästään.
        Itsellä pelkästä päivätyöstä, ilman lisiä ja ylitöitä 2479€/kk. Palkkaa neuvoteltu ylöspäin teejiin kanssa.


    • Paskaduuni

      Kaupan varasto. Pakkauspalvelu. Ns. Paskadduuni. N 11 € / h.

    • Joilakinkäytuuri

      3300e/kk bruttona. ylityöt päälle. Vuosiansiot joka vuosi 50000

    • Anonyymi

      kyllä on paska palkka

      • Anonyymi

        Aika normaali nykypäivänä.


    • Anonyymi

      Fazer varastotyöntekijän palkka. Kaupan alalta vaihto elintarvikealan muihin hommiin kiinnostaisi.

    • Anonyymi

      Tuntuu et vuokratyöntekiät tienaa enemmän kun vakiväki 20 v alalla??

    • Anonyymi

      Varastosta ei ole pitkä matka terminaaliin josta hieman opiskelemalla töissä tulliterminaaliin. Sama homma, tosin enemmän odottelua ja mielenkiintoisempaa.

      Tuollaiset pienet asiat ainakin tuplaavat palkkasi, tosin tulliterminaalissa ei saa olla rikoksia (en tiedä saako olla karkkipussin varastanut lapsena kaupasta mutta oletan että ei).

    • Anonyymi

      Lämmintä kättä😁

    • Anonyymi

      Minä sain bruttona n. 2300€/kk eli ei hirveän paljon, joten päätin, että veroa maksan 14% ja kahden viikon palkka oli n. 900€ käteen.

      Sitten työnantaja potki myös minut ulos ja joutuu puolivuotta maksamaan palkan eikä ole työvelvoitetta. Meitä oli monta, jotka joutui lähtemään.

      Olen hakenut opiskelemaan ja aion opiskella uuden ammatin.

      Tosin kun irtisanomisaika loppuu, niin 9kk työnantaja ei saa palkata ketään.
      Heinäkuu on ollut nyt kiirellistä, kun minun jälkeen pari työkaveria sanoi itsensä irti ja työnantaja hakee uusia työntekijöitä kylläkin määräaikaisia.

    • Anonyymi

      Brutto 1600 ja käteen jää 1200.

    • Anonyymi

      Viime kuun palkka terminaalissa lisineen ja sunnuntaitunteineen oli 4150€.
      Ei ylitöitä.

    • Anonyymi

      Varastotyöntekijä, olisko palkka josain n.3000€/kk ilman ylitöitä. Kta. 17-18€

    • Anonyymi

      Kesätöissä varastonhoitajana teknologiateollisuden tessillä pari vuotta sitten 11 €/h plus tuotantopalkkio joku 60 €/kk. Vakkarit ymmärtääkseni saivat 13 €/h + paljon isomman tuotantopalkkion, joka oli useita satasia.

      Muita hommia ei oikein koko kaupungista löytynyt ja työttömyys oli näkymänä covidin alkaessa, joten menin yliopistoon jatko-opintoihin.

    • Anonyymi

      Varastotyöntekijä tarvitsee nykyään jo logistiikka-alan tutkintoa, jos menet ahtaajaksi niin saat 3x suurempaa palkkaa ilman koulutusta.

    • Anonyymi

      Jos päivätyönä tekee niin rahaa tulee saman verran kun työttömänäkin. Vuorotöissä voi jotain tienatakkin.

    • Anonyymi

      40h/vko 13,50€/h päivätyö 7-15 palkka 900-1000 / 2vko. 4vko 2000-1800 riippuen veroprosentista.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe