Onko kukaan käynyt Dermalogica kasvohoidossa? Mitä oot tykänny ja paljonko maksoi?
Dermalogica kasvohoito
4
1688
Vastaukset
- Koltta-Kaija
kuka jumakauta käy tuomosisa?
Tummeli ja Nivea on parasta turpavärkile jos mikä.
Kasvohoito hohhoi..- alapäähäs
tummelit ja niveat ja pese turpavärkkis saippualla,
asiallisiin kysymyksiin voi odottaa asiallisia vastauksia - tää henkilö munaa koko rovis-palstan.
- tina 4
Mä sain katugallupista lahjakortin Dermalogica Skinbaariin.Se oli sellainen uus kasvohoito, joka tehtiin baaripöydässä. Se oli tosi perusteellinen, siin täytettiin ensin sellanen kortti ja sit kosmetologi katto jollain laitteella ja kyseli ja neuvo mitä mun pitää tehdä. Ekaks tehtiin vaahtokuorinta ( se oli ihana) ja sitte laitettiin rauhottavia tippoja ja naamio.Sit laitettiin kanssa meikkiä. Iho näytti ihan mielettömän hyvältä, eikä ollut yhtään punanen. Mä ostin sen meikkivoiteen ja yhen uuden voiteen,joka auttaa punotukseen. Ne on tosi hyviä!
Onks kellään muulla kokemuksia siitä voiteesta,voiks sitä laittaa koko naamalle? - dermalogica on
Hei!
Olen käynyt kaksi kertaa dermalogica kasvohoidossa ja hoito on ollut oikein mielyttävä. Olen myös ostanut heidän tuotteita ja voin sanoa että ne kaks hoitokertaa tuotteet ovat yhteensä maksaneet noin 400 euro...joten halpaa ei ole. Tykkään kyllä tuotteista tosi paljon mutta nyt olen huomannut että on tullut kauheesti finnejä taas naamaan. En tiedä mistä johtuu...Olenko ehkä pessyt liikaa? Pitää sit seuraavan kerran kysyä kosmetologilta missä mättää. Muuten lopetan kyl käyttämistä...liian kallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740