haluaa lisää palkkaa

jonna

Heips.Olen ollut kolme ja puoli vuotta kotona äitiyslomilla ja hoitovapailla.
Syksyllä olis tarkoitus palailla töihin.
Toimin ostoassistenttina isossa vaateliikkeessä.
Kun jäin äitiyslomalle palkkani oli 1620e ja nyt se tuntuu naurettavan pieneltä summalta työn vaativuuteen nähden.
Olen menossa neuvottelemaan työhön liittyvistä asioista ja palkasta.
Mitä teidän mielestä olis asiallinen palkka työstä jossa vastuu on aika suuri ja työpäivät usein venyvät.Ajattelin että 2000e olis minimi mihin suostuisin?
Ajatuksia..
Kiitos

7

2078

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi69

...Semmonen 900€...

• mielipiteeni

on että jos olet juuri tullut äitiyslomalta, niin en kyllä heti rupeaisi pyytämään 400 euron palkankorotusta.
      Miten monta vuotta olit ko. hommassa ennen jäämistäsi äitiys- ja hoitovapaalle?

• nyy

Jos oot ollu 3,5 vuotta pois, niin sulle saa opettaa kaikki systeemit uudestaan, sillä ne on takuulla muuttuneet tuossa ajassa. Että jos ottavat samalla palkalla töihin takaisin niin ole tyytyväinen

• jooo-o

Oletko tietoinen että vaikka on kotona, niin lakisääteiset palkankorotukset koskevat myös niitä.
        Soitin liittoon ja jo pelkästään 3% vuosikorotuksilla tulee parisataa euroo lisää.Ja minua ei tarvitse opettaa, kun olen koko ajan ollut hiukan näitä erinäisiä sijaisia opettamassa!!

• pomo
        jooo-o kirjoitti:

Oletko tietoinen että vaikka on kotona, niin lakisääteiset palkankorotukset koskevat myös niitä.
        Soitin liittoon ja jo pelkästään 3% vuosikorotuksilla tulee parisataa euroo lisää.Ja minua ei tarvitse opettaa, kun olen koko ajan ollut hiukan näitä erinäisiä sijaisia opettamassa!!

Siinä ei paljon liitot auta kun pomo laittaa sut kortistoon ja ottaa tilalle nuoren sinisilmäisen jolle ei tartitse maksaa kuin murto-osa sun palkasta. Näin se on nykyaikana. Ei kannata mennä pyytämään korotuksia jos mielit säilyttää työpaikan.

• jonna
        pomo kirjoitti:

Siinä ei paljon liitot auta kun pomo laittaa sut kortistoon ja ottaa tilalle nuoren sinisilmäisen jolle ei tartitse maksaa kuin murto-osa sun palkasta. Näin se on nykyaikana. Ei kannata mennä pyytämään korotuksia jos mielit säilyttää työpaikan.

Kiitos kaikille kannustajille;)))
        Ei mennyt ihan niinkuin täällä aavisteltiin eli sain pyytämättä 100e enemmän kuin ajattelin pyytää, joten hyvä niin.
        Katsokaas on myös niitä hyviä ja luotettavia työntekijöitä joista halutaan pitää kiinni.
        Terv.Onnellinen työhön palaaja

• hmm

työn vaativuuden perusteella 1500

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      28
      3181
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      38
      2910
    3. 150
      2378
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2299
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1980
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      399
      1793
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      115
      1746
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      325
      1640
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      15
      1502
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1489
    Aihe