haluaa lisää palkkaa

jonna

Heips.Olen ollut kolme ja puoli vuotta kotona äitiyslomilla ja hoitovapailla.
Syksyllä olis tarkoitus palailla töihin.
Toimin ostoassistenttina isossa vaateliikkeessä.
Kun jäin äitiyslomalle palkkani oli 1620e ja nyt se tuntuu naurettavan pieneltä summalta työn vaativuuteen nähden.
Olen menossa neuvottelemaan työhön liittyvistä asioista ja palkasta.
Mitä teidän mielestä olis asiallinen palkka työstä jossa vastuu on aika suuri ja työpäivät usein venyvät.Ajattelin että 2000e olis minimi mihin suostuisin?
Ajatuksia..
Kiitos

7

2073

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi69

      ...Semmonen 900€...

    • mielipiteeni

      on että jos olet juuri tullut äitiyslomalta, niin en kyllä heti rupeaisi pyytämään 400 euron palkankorotusta.
      Miten monta vuotta olit ko. hommassa ennen jäämistäsi äitiys- ja hoitovapaalle?

    • nyy

      Jos oot ollu 3,5 vuotta pois, niin sulle saa opettaa kaikki systeemit uudestaan, sillä ne on takuulla muuttuneet tuossa ajassa. Että jos ottavat samalla palkalla töihin takaisin niin ole tyytyväinen

      • jooo-o

        Oletko tietoinen että vaikka on kotona, niin lakisääteiset palkankorotukset koskevat myös niitä.
        Soitin liittoon ja jo pelkästään 3% vuosikorotuksilla tulee parisataa euroo lisää.Ja minua ei tarvitse opettaa, kun olen koko ajan ollut hiukan näitä erinäisiä sijaisia opettamassa!!


      • pomo
        jooo-o kirjoitti:

        Oletko tietoinen että vaikka on kotona, niin lakisääteiset palkankorotukset koskevat myös niitä.
        Soitin liittoon ja jo pelkästään 3% vuosikorotuksilla tulee parisataa euroo lisää.Ja minua ei tarvitse opettaa, kun olen koko ajan ollut hiukan näitä erinäisiä sijaisia opettamassa!!

        Siinä ei paljon liitot auta kun pomo laittaa sut kortistoon ja ottaa tilalle nuoren sinisilmäisen jolle ei tartitse maksaa kuin murto-osa sun palkasta. Näin se on nykyaikana. Ei kannata mennä pyytämään korotuksia jos mielit säilyttää työpaikan.


      • jonna
        pomo kirjoitti:

        Siinä ei paljon liitot auta kun pomo laittaa sut kortistoon ja ottaa tilalle nuoren sinisilmäisen jolle ei tartitse maksaa kuin murto-osa sun palkasta. Näin se on nykyaikana. Ei kannata mennä pyytämään korotuksia jos mielit säilyttää työpaikan.

        Kiitos kaikille kannustajille;)))
        Ei mennyt ihan niinkuin täällä aavisteltiin eli sain pyytämättä 100e enemmän kuin ajattelin pyytää, joten hyvä niin.
        Katsokaas on myös niitä hyviä ja luotettavia työntekijöitä joista halutaan pitää kiinni.
        Terv.Onnellinen työhön palaaja


    • hmm

      työn vaativuuden perusteella 1500

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe