olen tapaillut ihan mukavaa miestä tässä muutamia viikkoja. Eilen hän sanoi suoraan minulle, että olen hänen mielestään lihava. Mittani ovat 175 cm ja painoa 58 kiloa, joten mielestäni olen ihan normaalin rajoissa. Hänellä itsellään on kaljamaha, mistä en ole hänelle huomauttanut, vaan sanonut että hän on sopivan kokoinen. Mietin tässä vaan, että onko hän vain tökerö vai alanko haistelemaan miesmarkkinoita uudelleen.
miehen kommentit painosta
28
2991
Vastaukset
- neiti x
Jotain viiraa moisen miehen päässä. Heitä pois.
- Uudelleen
Ookko varma ettei sanonu et sä oot ihana (ei siis lihava).
- beo
Tökerö törppö. Noi mitat on "missimittoja" joten ei pitäis olla huomauttamista.
Mistähän kohtaa Sinä hänen mielestään olet lihava. Kysy häneltä, olis mielenkiintoista tietää.
Voiko joku olla noin epäkorrekti että alkaa noin huomautella ? Taitaa olla ihan täys tollo. Voiko tämä olla totta? Ettei kyseessä olisi jonkinmoinen väärinkäsitys? Eihän kukaan sano tuollaista, ellei halua eroon jostain epämiellyttävästä roikkujasta, joka ei ole pienemmästä vihjeestä ymmärtänyt häipyä. Tosin silloinkin luulisi valitsevan jotkut muut sanat.
Uskomatonta, ei voi muuta sanoa.- maikkis
siis nimenomaan haluaa jatkaa tutustumista, ja tätä 'orastavaa' suhdettamme. Tulin vaan tässä miettineeksi kaikkea.
- lytätä
itsetuntoasi? Olet muka ruma, mutta kelpaat onneksi hänelle kuitenkin... Jos on näin, jatkoa seuraa. Mikään mitä sanot tai teet, ei tule olemaan oikein, ellet sitten tee sitä täysin epäitsekkäästi vain häntä ajatellen. Eikä sittenkään ole hyvin... Aika näyttää, mutta sinuna olisin varuillani.
- Empsu
niitä tapauksia, missä nainen on tasokkaampi kuin mies?
Mies tietää sen. Yrittää taktiikkaa missä naisen itsetunto vedetään alamaihin ja pidetään siellä, jotta nainen jäisi ja olisi pysyvästi hänen.
Nähty on. - vanha ja viisas
Empsu kirjoitti:
niitä tapauksia, missä nainen on tasokkaampi kuin mies?
Mies tietää sen. Yrittää taktiikkaa missä naisen itsetunto vedetään alamaihin ja pidetään siellä, jotta nainen jäisi ja olisi pysyvästi hänen.
Nähty on.taitaa olla juuri näin. Mies on kohdannut itseään tasokkaamman näköisen naisen. Miehen puheista ja käyttäytymisestä päätellen myös itseään fiksumman. Epäsuhta pari sekä fyysisesti että henkisesti. Miksi jatkaa ?
- Mulla sama pituus
ja aamulla peilistä katoin että pari kolme kiloa pois niin on turhat pois. Siihen kiinteyttävä voimistelu päälle niin avot. Lemppaa se ukkos, ja hommaa timmimpi tilalle.
- hän vitsaili?
Olet nimittäin alipainoinen, kuten varmasti tiesitkin. Liian laiha. Epäileekö hän terveyttäsi...? Jokin testi, oletko syömishäiriöinen...?
Jos taas oli tosissaan, sinuna juoksisin. Äijä on sitten jotenkin henkisesti sairas. Alistaa sinua. - beo
... niin ennen kuin heivaat sen niin tökkää sitä etusormella kaljamahaan ja kerro sille että siitä mahasta kannattaa jos ei terveyssyistä niin ainakin ulkonäöllisistä syistä hankkiutua eroon ;)
- hemmo
jospa nuo 58 kg on hänen mielestään väärin jakautunut, kyllä siinäkin määrässä voi läskiä olla.
- Rouva67
Ei kai 58 kg voi kovin väärin olla jakautunut 175 senttiseen naiseen? Nuo mitat ja sana läski eivät millään mahdu samaan asiayhteyteen.
Ehkä miehestä olet liiankin täydellinen ja "mollaa" sinua, että itse näyttäisi paremmalta ja sinä huonommalta, jotain tuollaista, ehkä.
- kaikkea sitä kuulee
haluaa vain alistaa sut ja huonontaa sun itsetunnon. Kenkää sille. Olet sitä paitsi anorektinen, mene salille treenaan ja hanki hyvät ruokailu- ja elämäntavat niin ei tarvi tommosia edes miettiä.
- sanoi...
...menehän haistelemaan uusia tuulia !! =D
- J_Karma
erittäin hoikka, kun taas "mukava" mies, jota olet tapaillut, on tökerö moukka, jos tuollaisia päästää suustaan.
Suosittelisin, ettei kannata jäädä katselemaan ja varsinkaan kuuntelemaan kyseistä kaveria. - Kolli Kellinen
Et ole edes normaalipainon rajoissa vaan alle normaalin, ainakin painoindeksin mukaan. Ehkä sinussa on hieman anorektikon vikaa, eli tarkkailet painoasi ja olet huolestunut kiloistasi ja mies tietää sen. Mies haluaa siis näpäyttää sinua arkaan paikkaan. Jos stressaisit hiuksistasi, mies olisi luultavasti huomautellut niistä. Voit jättää kritiikin omaan arvoonsa sillä sille ei ole mitään perusteita. Mies vain haluaa loukata sinua ja löysi ilmeisesti siihen sopivan keinon. Ikävää.
- neiti_
Vaihda miestä. Jos et kelpaa hänelle tuollaisena niin molempien kannalta viisasta että alat sinkuksi uudelleen. Yleensä lihavat miehet eivät voi sietää lihavia naisia. (Sinä et noilla mitoilla todellakaan ole edes ylipainoinen).
- Alfa Kentauri
Et ole todellakaan lihava. Kaljamaha ei ainakaan oikeuta kitiseen sinun painostasi :)
- varma
ettei hän tarkoittanut, että olet sopiva. esim, minua on sanottu lyhyeksi, kun nimen omaan on tarkoitettu, että olen aikas pitkä.
- maikkis
en väitä, etteikö vartalossani olisi korjaamisen varaa, mahassa on pieni kumpu ja peppu voisi olla tiukempi. Mutta kun olimme esimerkiksi sängyssä halimassa hän puristeli käsivarsiani ja hihitteli. Venytteli nahkaa ym.
- beo
... ja oliks Sulla hauskaa ? Voi vihta, onks Sulla itsekunnioitusta ollenkaan ?
- tyttö.
Eikö sen äijän mahassa olis kans korjaamisen varaa? Minäpä sanon mitä teet. Alat venyttelemään ja puristelemaan sen kaljamahaa ja hihittämään samalla. Kerro sille et se on tosi koomisen näköinen ja sano vielä et vois kyl vähän laihduttaa.
Testaa miten miehes reagoi.
- Maikkis
olla jonkin sortin satuilija, ei tuollaista muuten voi ollakkaan, tai jos tosissaan on, niin ääähhhh, eihän tuohon pysty edes mitään sanomaan, pitäis varmaan henkilön itsensäkkin tajuta jotain.
"Eilen hän sanoi suoraan minulle, että olen hänen mielestään lihava."
- Luuletko sinä oikeasti, että tuo mies on sinusta kiinnostunut?? Huhhuh. Ei kukaan mies sano naiselle parin viikon tapailemisen jälkeen tuollaista, jos on vähänkään kiinnostunut.
Koeajo suoritettu....next.- lemppaa jo se
Siis kuten kaikki muutkin tässä ketjussa ovat todenneet, se kundi on ääliö. Joko sillä on joku ihme anorektikko-fiksaatio ja se tykkää kun luut paistaa ja poskilla kasvaa turkkia. Tai sitten se haluaakin loukata sua, haluaa päästä susta eroon tai haluaa että sulle tulee niin huono itsetunto että sä rupeat palvomaan maata tän idiootin jalkojen alla koska hän on ainoa joka tollaisen "läskin" huolii.
Nyt tyttö, JÄTÄ SE HYYPIÖ! - ettei mies
sanonut sitä leikillään? Jokainen tietää ettei noilla mitoilla voi millään olla lihava, päinvastoin. Jos se oli pelkkä heitto? En todellakaan usko että tosissaan oli...
- rice
Säähän oot ihaha.Äijällä vetää silmiä kieroon!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635479Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti193732Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172756- 1392021
- 161785
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1171534- 951347
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171096- 681062
- 8797