Uusi viikko, uudet kujeet :)
Mitenkäs viime viikko meni? Tuliko miinusta?
Mulla oli lauantaina kaverin polttarit. En hirveesti kattonu mitä söin...Jonkin verran toki, kun ei sitä pysty oleen silleen että mättäis vaan ruokaa eikä ajattelisi laihduttamista. Polttarit meni kivasti, paljon tuli käveltyä, ja juuri tuon kävelyn ansiosta uskalsinkin syödä vähen enemmän. Eilen aamulla kävin vaa'alla ja se näytti 76kg, mutta mulla kun on tällänen juttu, että en uskalla yhen päivän punnitukseen uskoa, toivoin toki.
No tänään aamulla kävin taas vaa'alla ja se näytti kuin näyttikin 76kg, eli yhteensä -15kg! Ja vihdoin ja viimein pääsin alaspäin siitä 77 kilosta!!! :)
Ootteko muuten kukaan ottanut itsestänne kuvia joihin sit vertaatte nykyistä minäänne/tulevaa minäänne?! Avomies otti musta kuvan laihdutuksen alkutaipaleella, -10kg päivänä ja nyt taas -15kg päivänä, ja eron huomaa kyllä! Kun vertaa tota syyskuussa otettua kuvaa tähän eilen otettuun niin *oho* Aika hienoa! :) Tulee kiva tunne kun huomaa mihin on pystynyt!
Nätti päivä on taas tulossa. Jospas näin "vapaa päivänä" menis ulos ja ottais aurinkoa..Lauantaina kun jo jonkin verran (aika paljon) paloin tosta rinnuksilta.. :/ Jos sais väriä muuallekin :)
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!!!
Laihdutussessio
13
886
Vastaukset
- Maximamma
7. vuorokausi menossa. Tasan kilo tippunut. Ei ois ku vaivaset 19 kiloa enää :)
Reductil apuna. Ei ole nälkää vienyt, mutta ei myöskään sivuvaikutuksia. Jotenkin ryhdistää, kun aamulla ottaa pillerin. Elikä aikalailla psyykkinen juttu mulle.
Toivoin kyllä suurempaa pudotusta, mutta toisaalta mulla on paino ollut koko ajan noususuunnassa, niin koetan olla tyytyväinen tähän.
Tsemiä kaikille!- Kaijah.
Tahtisi on hyvä. Puoli kiloakin viikossa on riittävä. 0,5 - 1 kg viikossa on hyvä tahti koska se opettaa myös pitkäjänteisyydessään pysyvämpään elämäntapaan pitämään panoa kurissa. Ja ajattele, tuolla menolla olet jo syksyllä pudottanut haluamasi määrän kiloja. Toisaalta, mieti myös sitä, että elät koko ajan eteenpäin, pahimmassa tapauksessa et olisi alkanut kiinnittää huomiota painoosi ja sitä olisi vain tullut lisää, joten tuo 1 kg viikossa on todella upea suoritus!! Jatka samaan tahtiin, sinulla tuntuu olevan järki päässä - älä ajattele olevasi laihdutuskuurilla vaan että olet aloittanut uuden tavan elää ja se tulee kestämään. Kiva lukea järkevästä painonpudottamisesta, sillä on pitemmät vaikutukset elämään kuin ns. pikadieeteillä.
- Innemon
viikon tulos - 300 grammaa, eli parempi sekin kuin ei mitään!!!
Aloitan muuten tänään ja oikein kunnolla vasta huomenna Xenical- lääkkeellä laihdutuksen. Saas nährä nyt, miten likan käy....
Eli se olkoon tukena tässä taistossa kilojani vastaan!
Aurinkoista päivää kaikille "pulleroille!" :-)- verso
Olis tänne pitäny varmaan laittaa tää viesti, joka meni vahingossa tohon viime viikon ketjuun (hups:)
Eli:
Pääsisinköhän vielä mukaan tähän porukkaan? :) Olen 166/65. Tiedän että olen melko normaalipainoinen, mutta ennen painoin n. 10 kg vähemmän ja olin paremmassa kunnossa. Sitä tavoittelen nytkin, mutta jotenkin talvella olin stressaantunu ja vähän masensikin nii tuli painoo siinä 5 kg. Ajattelin että näin ryhmässä olis mukavampaa. :) verso kirjoitti:
Olis tänne pitäny varmaan laittaa tää viesti, joka meni vahingossa tohon viime viikon ketjuun (hups:)
Eli:
Pääsisinköhän vielä mukaan tähän porukkaan? :) Olen 166/65. Tiedän että olen melko normaalipainoinen, mutta ennen painoin n. 10 kg vähemmän ja olin paremmassa kunnossa. Sitä tavoittelen nytkin, mutta jotenkin talvella olin stressaantunu ja vähän masensikin nii tuli painoo siinä 5 kg. Ajattelin että näin ryhmässä olis mukavampaa. :)Totta kai mukaan pääsee! :) Mua ei ainakaan haittaa vaikka joku tulisi mukaan tähän ryhmään vaikka kahen viikon päästä. Eli tervetuloa mukaan! Ja totta, ryhmässä on mukavampaa! :)
- ELLa
kirjotin vahingossa tonne viime viikon juttuun.
eli tämmöstä:
sunnuntai aamuna punnitsin itseni...vaaka näytti 61,4kg (/168cm):) tähän tulokseen olen päässyt ennenkin,mutta paino on noussut takaisin... toivon vaan että viikon lopussa olis paino edes vähän pudonnut.lisäis huomattavasti motivaatioo. Noh viikonloppuna tuli sorruttua roskaruokaan,mutta tuli myös liikuttua tavallista enemmän.nyt taas uusi viikko edessä.Tavotteena ois vielä vähän pienentää noita annoskokoja ja lisätä kasviksia.yllättävän nopeesti muuten maha tottuu pienempään ruokamäärään!ennen oli aina otettava lisää vaikka ei nälkä olisi ollutkaan.nyt ei enää yhden annoksen jälkeen edes tee mieli:)
tosin tää kesä on aika paha aika keventää.on kaikki grilli juhlat,jätskit,terassit sun muut houkuttelemassa...
Mutta pysytään lujana ja muistetaan että välillä saa herkutellakkin:)Tulkaahan kertomaan kuulumisianne! - ansu
Täällä on paino pudonnut viikos 1.3kg. Eli nyt siis kuudes viikos tippunu 9,7 kg! Huima tahti, mut pisteitä laskemal ja käymäl salil 4 kertaa viikos se on onnistunut! Nyt tars saada se maaginen kymppikilo rikki... Ain ennen jääny siihen junnaamaan! Saas nährä kui ämmän käy;)
- Jiiikooo
Pitkästä aikaa hieman pudotusta täälläkin. Vuoden alusta olen pudotellut 7,5kg, alkuun meni nopeammin, mutta sitten hieman rauhoittelin tahtia. Koetin muutaman viikon ylläpitää noin 72kg:n painoa - ihan vaan antaakseni ihon hieman levätä, ja toisaalta myös kokeilin, että onnistunko ylläpitämään tuota painoa (yleensä ennemmin tai myöhemmin laihdutettuani olen huomannut sen hiipivän takaisin lähes lähtölukemiin). Eli nyt on 71kg vaa'assa, ja vielä pitäisi ennen kesäkuun alkua päästä alle 70:n, mielellään 68 (lähtöpaino tammikuun alussa oli 78).
Viime aikoina viikonloput ovat olleet sitä vaarallisinta aikaa. Oli siinä hieman juhlia ja menkkoja ja sen semmoista - ja aina viikonlopun jäljiltä oli nestettä kehossa 1-2kg. Kuitenkin onnistuin aina parissa päivässä keventämään ja poistamaan nesteet helposti, joten viikonloppukilot eivät jääneet roikkumaan vyötärölle.
Tsemiä kaikille, minäkin täällä koetan hieman tehostaa tätä touhua! :)
Jiko Mä oon nyt just niin pirun väsynyt tähän pirun laihdutukseen! Tekis mieli vaan olla ja röhnöttää, mutta sen verran on tullut tänään syötyä että pakko lähtee ees puolen tunnin hölkälle. Ottaa vaan niin himputin paljon pannuun...Toki tällä hetkellä ottaa kaikki muutkin asiat, ettei vaan yksin tää laihdutus, mutta silti.
- Innemon
Olen koko viikon ollut maalla ja ylpeä itsestäni koska en ole syönyt YHTÄÄN SUKLAATA vaikka yleensä aina kotipuolessa on tullut aikaisemmin mässytettyä suklaata levyittäin.
Paino on lievästi laskussa; Xenical toimii, ainakin alussa.
Olen huomannut että silti syön kerralla ihan liikaa, annoksiani olisi pienennettävä että tulosta tulee...Että siinä olisi taas haastetta...
Mitenkäs teillä muilla?
Kuis hurisee???- Maximamma
on hirveän ahdistunu olo.
Kauhea kroppakriisi päällä. Eli hyvää äitienpäivää vaan kaikille äideille! :)
Olen Innemon sun puolesta todella iloinen! Koko kevään olet yrittänyt saada painoa putoamaan ja nyt se ilmeisesti laskee pikkuhiljaa. Olen todella iloinen puolestas! :)
Tänne kuuluu ihan hyvää. Lenkillä olen käynyt tällä viikolla 5 kertaa, eilen oli lepopäivä ja tänään en ole vielä kerinnyt lenkille, mutta menen kyllä. Ja ennenhän tein tunnin kävelylenkkejä, mutta nykyään teen väh. 30minuutin juoksulenkkejä. Eli siis kunto on noussut huomattavasti!
Tänään aamusti vaaka näytti n. 75,25-75,5kg..katotaan mitä näyttää huomenna! :)
Eilen käytiin tuttujen luona..jotka ei ole nähnyt mua varmaan kahteen kuukauteen ja tutuista miespuolinen kysyi kun menimme sisälle että onko toi Kirsi. Tarkoitti sillä siis sitä että olen laihtunut niin paljon.
Ja lateli toi avomieskin eilen kohteliaisuuksia :) Kysyi että mitä pikkutyttö, en kuulemma ole enää iso tyttö :)
Eli tänne kuuluu ihan hyvää.. :) Jatkoa seuraa huomenna...toivottavasti vaaka näyttäis n. 75kg :)- verso
Kirsikk.a kirjoitti:
Eli hyvää äitienpäivää vaan kaikille äideille! :)
Olen Innemon sun puolesta todella iloinen! Koko kevään olet yrittänyt saada painoa putoamaan ja nyt se ilmeisesti laskee pikkuhiljaa. Olen todella iloinen puolestas! :)
Tänne kuuluu ihan hyvää. Lenkillä olen käynyt tällä viikolla 5 kertaa, eilen oli lepopäivä ja tänään en ole vielä kerinnyt lenkille, mutta menen kyllä. Ja ennenhän tein tunnin kävelylenkkejä, mutta nykyään teen väh. 30minuutin juoksulenkkejä. Eli siis kunto on noussut huomattavasti!
Tänään aamusti vaaka näytti n. 75,25-75,5kg..katotaan mitä näyttää huomenna! :)
Eilen käytiin tuttujen luona..jotka ei ole nähnyt mua varmaan kahteen kuukauteen ja tutuista miespuolinen kysyi kun menimme sisälle että onko toi Kirsi. Tarkoitti sillä siis sitä että olen laihtunut niin paljon.
Ja lateli toi avomieskin eilen kohteliaisuuksia :) Kysyi että mitä pikkutyttö, en kuulemma ole enää iso tyttö :)
Eli tänne kuuluu ihan hyvää.. :) Jatkoa seuraa huomenna...toivottavasti vaaka näyttäis n. 75kg :)Mää en tajua..viime viikolla liikuin enemmän kun mihin yleensä on ollu aikaa ja silti paino on joka aamu ollu se ihan sama 64,3. Ei ees sataa grammaa lähteny. Ärsyttää! Mielestäni en oo syönykään mitenkään paljoo ainakaan, mutta mitään ei tapahu. Ehkä ihanihan pikkasen voi tuntua, että on kiinteytyny jostain, mutta toivoisin kyllä painoonkin pienoista muutosta. Kun aikasemmin se paino on kyllä tippunu melkein kilon viikossa jos vaan en oo ylen määrin syönyt. Mutta ei tähän muu auta kun jatkaa eteenpäin. Ehkä pitäis nyt kattoo sit tarkkaan, että mitä sinne suuhun laittaa.
Mut hei tsemppiä kaikille ja muistakaa minkä takia te tätä teette! :) Niin ja hyvää äitienpäivää äideille :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt862074Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1391980Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236943171697Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2791666Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1881310Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451187- 2131119
- 1041108
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös3061069Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm2281013