Palkkaus

tautuu

Vaaditaan jo heti haastattelussa koska on erittäin vaikeata saada korotusta enään työsuhteen aikana.

Ei kannata uskoa sokeasti ynnä luottaa työnantajan juttuja joita on MUUNMUASSA

- " Koe-aikana maksamme vähän pienempää mutta nostetaan sen jälkeen ". Tämä on vain viivytystaktiikkaa ja usein asia täysin unohtuu kertojalta koeajan jälkeen..siis ihan kusetusta.

- Tule harjoitteluun työpaikkaamme kuudeksi kuukaudeksi, harjoittelun jälkeen mahdolliseen vakinaiseen työsuhteeseen.. Paskapuhetta...kun harjoittelujaksosi päättyy, otetaan uusi harjoittelija.

-Vuokrafirmat eli "Loiset" usein mainostavat että heidän palveluksessaan ollessaan jonkun aikaa, on mahdollisuus päästä suoraan varsinaisen työnantajan palkkalistoille......Yhdessä firmassa kävi juuri päinvastoin...2 vuoden määrä-aikaisen työsuhteen jälkeen ehdottettiin että teetkö jatkossa meille hommia vuokrafirman kautta.

Työnantaja ei tule koskaan maksamaan korkeampaa palkkaa vaikka olisit kuinka tunnollinen, ahkera tai muuta hyvää. Työnantaja antaa palkankorotuksen ainoastaan silloin kun sinulla on jotain semmoista hyötyä mitä se ei löydä muista työntekijöistä

- Ikälisistä olen kuullut uskomattoman valheväitteen työnantajalta " Ansaitsemasi Kokemusvuodet vanhenevat tietyn ajan kuluttua"

- Kannattaa myös aina tarkistaa liitosta paljonko Tes:sin mukainen palkka on koska niinkin härskiä on kuultu että työnantaja on esitellyt haastattelussa jotain vanhaa Tessiä vaikka Liitto on jo neuvotellut uuden Tessin.

Ja nyt on työnantajan markkinat. Jos joskus kääntyy tosinpäin, huomaatte että tästä tulee niin nöyrä..että sitoo vaikka kengännauhasi että viitsisit saapua vielä seuraavana päivänä töihin.

3

1596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuuden torvi

Totta puhut. Juuri näin on asiat ja huonompaan suuntaan ollaan menossa.

• heheheh

juuri näin.Itselleni luvattiin jopa suurempaa palkkaa, joka kuitenkin pieneni aloittaessani työt.näin...

• pata kattilaa soimaa

Jokainenhan valitsee työpaikkansa ihan itse, tiedättekös. Työnantajia on monenlaisia. Itsellä on kolmas (pitkäaikainen) työsuhde menossa. Kahdessa kolmesta luvattiin korotus koeajan (4 kk) jälkeen. Lupaus (150-200 eur /kk) piti. Nyk. työpaikassa luvattiin uusi korotus 1 vuoden jälkeen. Lupaus (150 eur /kk) piti. Lisäksi olen saanut hyvin suoritusta työstä kolmen vuoden aikana 2 ylimääräistä viikon lomaa sekä joulu- ja kesälomabonukset, jotka ovat olleet varsin tuntuvia.

Vika on siis joko teissä, patalaskoissa paskiaisissa, joita kukaan ei haluaisi töihin, vaan kun ei muutakaan ole saatavilla, tai sitten työnantajissa, etsitte ilmeisesti ne huonot ja epäluotettavat.

Terveisin onnellinen, hyvintienaava ja palkkojakin työkseen laskeva!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      64
      3580
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      65
      3344
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      77
      3151
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      54
      2612
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      71
      2432
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2141
    7. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      47
      1201
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1065
    9. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1042
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1028
    Aihe