Heippa taas! Mites teillä on menny? Itellä on nyt pieni motivaationpuute ja se näkyy vaakalukemissaki. Ei innosta liikkua, haluaisin vaan käpertyä peiton alle ja syödä suklaata äääh.... No, ehkä tämä on sitä kevätväsymystä ja masennusta. Kai se tästä helpottaa, toivotaan ainaki. Onko teillä muilla tullu vastaavanlaisia tilanteita ja miten ootte niistä selvinny? Niin siis paino ei ole tippunu yhtään viime kerrasta, meinas vallan unohtua tärkein asia. No ens viikkoon! Heippa ja tsemppiä teille muille.
Äidit rantakuntoon 16.vko
4
625
Vastaukset
- Hantta
Tänään on näytti vaaka 62,9 eli pudotusta on ja 5 viikon aikana on lähtenyt 2,1kg...
Paljon olen kuntoillut mut nyt kaksi päivää on tuntunut et tökkii tökkii... ääh kamala allergiakin päällä niin ei huvita olla ulkona. Mutta kyllä se tästä viel. Pääasia et paino tippuu! Minäkin täällä vielä roikun mukana :)
Aloitin nyt taas hieman tehokkaamman painonpudotuksen,kyllästyttää kun vaaka jumii normaali syömisellä ja juomisella siinä 91 kilossa.
Maanantaina aloitin,kokeilen lentoemo dieettiä tällä kertaa ja paino oli tänä aamuna 89,2 eli melkee 2 kiloo ja vihdoinkin tuon maagisen 90kg:n alitus,JES!
Aika tappava nälkäkuuri tää kyl on,mut ehkä mä selviän jos sillä nyt muutaman kilon sais alaspäin taas.
Viimeksi kokeilin kaalikeittoa ja sillä sainkin tosi tehokkaasti painoa alas,eikä edes tullut takaisin ku vähän tarkkailee mitä syö ja miten liikkuu...
2 viikon päästä olis lähtö etelään,jos vaikka ilkeis ne bikinit laittaa päälleen....:)- Äippä kans
tarvitsen. Lopetin kessuttelun 2.5.2006 ja silloin oli painoa 73,6. Tänään painoa 74,4 ja hirvittää, että mihin mittoihin sitä vielä yltää.
Jumppaamisen aloitin myös 2.5 ja kaikenlaisen hyötyliikunnan. Olen myös katsonut mitä suuhuni laitan, mutta olo on kuin ilmapallolla.
Siis kerrotko enemän tuosta lentoemo -dieetistä, tahtoisin kanssa kokeilla.
Kiitos ja tsemppiä Äippä kans kirjoitti:
tarvitsen. Lopetin kessuttelun 2.5.2006 ja silloin oli painoa 73,6. Tänään painoa 74,4 ja hirvittää, että mihin mittoihin sitä vielä yltää.
Jumppaamisen aloitin myös 2.5 ja kaikenlaisen hyötyliikunnan. Olen myös katsonut mitä suuhuni laitan, mutta olo on kuin ilmapallolla.
Siis kerrotko enemän tuosta lentoemo -dieetistä, tahtoisin kanssa kokeilla.
Kiitos ja tsemppiä...ja muita mukavia alkuun pääsyssä auttavia dieetti ohjeita löytää mm suomi24 etusivulta laihdutus otsikon alta.Varmasti löytyy joku itselleen sopiva mitä kokeilla.Käy katsomassa,siellä on myös se kaalikeittodieetti ohje,joka oli ihan kiva alkuun kun käytti mausteita ja soseutti keiton lopuksi.Eihän niitä iäisyyksiin voi jatkaa mutta mukavasti kannustaa jatkamaan kun saa nopean alkupudotuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440