Yhden yön hellyys?

Kysyjä.

Mitä nainen ajattelee tai miten kokee, jos ehdottaa yhteistä yötä ja tekee selväksi, että seksi ei ole tarkoituksena, vaan haluaa pitää naista lähellä, antaa hellyyttä silittelemällä ja hieromalla es. päätä ja selkää? Toisin sanoen nukuttaa hellyyteen.

51

3891

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ................

      ...

    • ......................

      Kuulostaa ihanalta

    • hupakko

      Onko seksi täysin poissa kuvioista? Ts. jos nainen haluaa seksiä, onko se huono juttu?

      • ap.

        huono juttu ole, vaikka nainen haluaa seksiä, eikä se tietenkään ole pois suljettua.

        Alkuperäisen kysymyksen lähtökohtana oli se, että lähestyy naista ajatellen hänen tarpeita, vaikka kyse olisi vain yökahveista. Eli ei sillä ajatuksella, että "minä mies haluan seksiä".


      • hupakko
        ap. kirjoitti:

        huono juttu ole, vaikka nainen haluaa seksiä, eikä se tietenkään ole pois suljettua.

        Alkuperäisen kysymyksen lähtökohtana oli se, että lähestyy naista ajatellen hänen tarpeita, vaikka kyse olisi vain yökahveista. Eli ei sillä ajatuksella, että "minä mies haluan seksiä".

        Oletpa lutuinen ;0) Olen törmännyt kaltaiseesi mieheen ja kuvittelin silloin ettei mies halunnut seksiä lainkaan, mutta ehkä olin väärässä!?


      • Nimetön
        hupakko kirjoitti:

        Oletpa lutuinen ;0) Olen törmännyt kaltaiseesi mieheen ja kuvittelin silloin ettei mies halunnut seksiä lainkaan, mutta ehkä olin väärässä!?

        Tod. ovela! ;D


      • ap.
        Nimetön kirjoitti:

        Tod. ovela! ;D

        tai sitten ei, mutta tärkeintä: ei jää kenellekään sellainen kakka maku suuhun, et metsästi pillua, kävi panemassa ja katos.


      • tuossa
        Nimetön kirjoitti:

        Tod. ovela! ;D

        mitään ovelaa ole, noinhan juuri hyvät pelimiehet toimii! Laatukamaa ;).


    • Siru.

      paljon enemmän, kuin koskaan osaisi odottaakaan ja kynnys olis aikas matalalla hypätä mukaan ;)

    • SimStim

      kävi juuri toisinpäin.

      Yks neiti pyys viereensä nukkumaan ja teki selväksi, että seksistä ei ole kyse.
      Vietettiin kiva yö vierekkäin/lähekkäin :)

    • Fallen Embers

      Onko tuollaisiakin miehiä olemassa? :)
      Itse kokisin ainakin erittäin positiivisena.

    • ZinaZ

      Olisin onnesta soikeana, jos siis mies muuten miellyttäisi. Tietysti tuommoisen miehen kanssa voisi olla hankala olla sitä seksiä haluamatta :)

    • Kinkkelaadekof

      Mun mielestä toi olis ainakin ihanaa.

    • tiituska80

      mikä siinä on pointti?

      askel suhteeseen vai hellyyden tyydytys?

      Ymmärrän miksi et seksissä tyydytetään yhden yön panolla paineet sen enempää ajattelematta, mut yhden illan hellyys, voiko sitä saada vieraalta samanlailla?

      • ap.

        Toiset haluaa seksiä toiset haluaa hellyyttä ja läheisyyttä ja aikas moni nainen haluaa nimen omaan huomiota hellyyden ja läheisyyden kautta paljon enemmän, mutta suostuvat seksiin siksi, että saa samalla jonkin verran myös hellyyttä ja läheisyyttä. Miinuspointtina hellyyttä ja läheisyyttä kaipaavalle on juuri se, että seksi kuuluu osana siihen, että saa edes jotain.


      • kumpi_

        tuntuu sinusta paremmalta tavalta lähestyä, antaa heti ymmärtää, että seksiä vailla, vai antaa ymmärtää, että toisen läheisyys tuntuisi hyvältä ja jos asiat siitä menee luonnollisesti seksiin, niin sitten menee.


      • tiituska80
        kumpi_ kirjoitti:

        tuntuu sinusta paremmalta tavalta lähestyä, antaa heti ymmärtää, että seksiä vailla, vai antaa ymmärtää, että toisen läheisyys tuntuisi hyvältä ja jos asiat siitä menee luonnollisesti seksiin, niin sitten menee.

        mieluummin ottaisin jonkun jonka kainaloon käpertyä tai toisin päin, ja vastaankin on sellaisia tullut =)

        Mutta jos mies tarjoaa hellyyttä taka-ajatuksenaan seksi ilman suhteen toivoakaan, tuntuu enemmän valehtelulta.

        Jos todella kunnioittaa ihmisenä ja tarjoaa läheisyyttä, joka johtaa seksiin, mikä olisi parempaa?

        Ymmärsin ap. tarkoitavan juuri ekaa yötä tutustuttaessa, jolloin automaattisesti mietin tarkoitusta. Pelimiesten todella toimiva repliikki kun on..


      • tiituska80
        ap. kirjoitti:

        Toiset haluaa seksiä toiset haluaa hellyyttä ja läheisyyttä ja aikas moni nainen haluaa nimen omaan huomiota hellyyden ja läheisyyden kautta paljon enemmän, mutta suostuvat seksiin siksi, että saa samalla jonkin verran myös hellyyttä ja läheisyyttä. Miinuspointtina hellyyttä ja läheisyyttä kaipaavalle on juuri se, että seksi kuuluu osana siihen, että saa edes jotain.

        ja siksi suhtaudunkin varauksella tutustuessa tarjoukseen "vain" hellyydestä, se kun on harvinaista.

        Vaikka olen siihen törmännytkin, et yö vain nukuttu yhdessä ja aamulla hyvillä mielin erottu =)


      • Nimetön
        tiituska80 kirjoitti:

        ja siksi suhtaudunkin varauksella tutustuessa tarjoukseen "vain" hellyydestä, se kun on harvinaista.

        Vaikka olen siihen törmännytkin, et yö vain nukuttu yhdessä ja aamulla hyvillä mielin erottu =)

        että useinmiten naisen johtopäätös seksittömän, hellän yön jälkeen on: "miksihän se ei halunnut mua"?

        Nimim. been there, done that


      • Nimetön
        tiituska80 kirjoitti:

        mieluummin ottaisin jonkun jonka kainaloon käpertyä tai toisin päin, ja vastaankin on sellaisia tullut =)

        Mutta jos mies tarjoaa hellyyttä taka-ajatuksenaan seksi ilman suhteen toivoakaan, tuntuu enemmän valehtelulta.

        Jos todella kunnioittaa ihmisenä ja tarjoaa läheisyyttä, joka johtaa seksiin, mikä olisi parempaa?

        Ymmärsin ap. tarkoitavan juuri ekaa yötä tutustuttaessa, jolloin automaattisesti mietin tarkoitusta. Pelimiesten todella toimiva repliikki kun on..

        ainoa osoitus ihmisen todellisesta kunnioittamisesta se, että haluaa hänen kanssaan hellän yön (ja mahdollisesti seksin) jäkeen suhteeseen?


      • tiituska80
        Nimetön kirjoitti:

        ainoa osoitus ihmisen todellisesta kunnioittamisesta se, että haluaa hänen kanssaan hellän yön (ja mahdollisesti seksin) jäkeen suhteeseen?

        ehkä huonosti esitin asian, (sain itsekin sen käsityksen kun luin uudelleen kommenttisi jälkeen)..

        Mut hankala selittää miten tehdä seksin vinkuaminen kunnioittaen tai ei kunnioittaen =/ ehkä et näyttää arvostavansa toista myös ihmisenä eikä vain "helppona panona"..

        Miten itse selittäisit?


      • Nimetön
        tiituska80 kirjoitti:

        ehkä huonosti esitin asian, (sain itsekin sen käsityksen kun luin uudelleen kommenttisi jälkeen)..

        Mut hankala selittää miten tehdä seksin vinkuaminen kunnioittaen tai ei kunnioittaen =/ ehkä et näyttää arvostavansa toista myös ihmisenä eikä vain "helppona panona"..

        Miten itse selittäisit?

        aika paljonkin. :)

        Mut ihan lyhyesti:

        Miehelle seksi on itseisarvo. Seksi on sinällään ja puhtaasti (ilman muita seikkoja, hellyydellä tai ilman) lähes miehelle kuin miehelle tärkeä asia ja tavoite.

        Naiselle seksi on vähemmän itseisarvo tai sitten ei lainkaan itseisarvo.. en oikein tiedä kun en ole nainen. Mut naisten kirjoitusten peruseella siltä vaikuttaa. Nainen siis *päätyy* seksiin, kun mies *pyrkii* seksiin.

        Poikkeustapaukset:
        Joskus mies(kin) pyrikki ihan oikeasti hellyyteen ja lähelläoloon ilman että seksi on taka-ajatuksena. Tosin silloinkin mies usein sitten lähelle päästyään syttyykin - yllätysyllätys - seksiin! =D Mut ei välttämättä.

        Joskus nainen näyttää pyrkivän ensisijaisesti seksiin. Vaikuttaa siltä, että seksi on naiselle itseisarvo. En sitten tiedä onko se joillekin naisille samalla tavalla itseisarvo ja pyrkimys, kuten useimmille miehille. Vai onko se näennäistä? Eli että vaikuttaa siltä että nainen pyrkii ensisijaisesti seksiin, mutta takana on kuitenkin jokin muu, ajan saatossa sisäänrakennettu motiivi - mikä lie.

        Villi vekkaukseni on, että ihmisiä on hyvin erilaisia, yli sukupuolirajojen. ;) Mutta suuret linjat pätenevät, eller hur? :)


      • tiituska80
        Nimetön kirjoitti:

        aika paljonkin. :)

        Mut ihan lyhyesti:

        Miehelle seksi on itseisarvo. Seksi on sinällään ja puhtaasti (ilman muita seikkoja, hellyydellä tai ilman) lähes miehelle kuin miehelle tärkeä asia ja tavoite.

        Naiselle seksi on vähemmän itseisarvo tai sitten ei lainkaan itseisarvo.. en oikein tiedä kun en ole nainen. Mut naisten kirjoitusten peruseella siltä vaikuttaa. Nainen siis *päätyy* seksiin, kun mies *pyrkii* seksiin.

        Poikkeustapaukset:
        Joskus mies(kin) pyrikki ihan oikeasti hellyyteen ja lähelläoloon ilman että seksi on taka-ajatuksena. Tosin silloinkin mies usein sitten lähelle päästyään syttyykin - yllätysyllätys - seksiin! =D Mut ei välttämättä.

        Joskus nainen näyttää pyrkivän ensisijaisesti seksiin. Vaikuttaa siltä, että seksi on naiselle itseisarvo. En sitten tiedä onko se joillekin naisille samalla tavalla itseisarvo ja pyrkimys, kuten useimmille miehille. Vai onko se näennäistä? Eli että vaikuttaa siltä että nainen pyrkii ensisijaisesti seksiin, mutta takana on kuitenkin jokin muu, ajan saatossa sisäänrakennettu motiivi - mikä lie.

        Villi vekkaukseni on, että ihmisiä on hyvin erilaisia, yli sukupuolirajojen. ;) Mutta suuret linjat pätenevät, eller hur? :)

        Aika kattavasti selitit, saako lainata? ;)

        Ja varmasti pitää pääosin paikkansa et naiset "vaatii" seksiltä enemmän tunteita kuin miehet jo ihan syttyäkseen.

        Itse mietin sitä arvostusta ehkä enemmän siltä kannalta et tälläkin palstalla turhan moni syyllistää herkemmin naisen yhden illan jutut huoratasolle kuin miehen.

        Eli miten se arvostus siinä vaiheessa kun löytää naisen joka on valmis pelkkään seksiin, pystyykö sitä arvostamaan ihmisenä vai onko se vain helppo, huora, alempiarvoinen? Voiko sellaista naista kunnioitta, ottaa vaimoksi..

        Siksi yleensäkin naisena olen paljon tarkempi kumppaneista, hellän/kuuman yön ehdottelijat joutuvat molemmat aika tarkkaan syyniin.. Haluan kuitenkin et itseäni arvostetaan ihmisenä eikä aamulla löydy rahaa yöpöydältä =/

        Ja eipä taas tehdä normia..


      • Nimetön
        tiituska80 kirjoitti:

        Aika kattavasti selitit, saako lainata? ;)

        Ja varmasti pitää pääosin paikkansa et naiset "vaatii" seksiltä enemmän tunteita kuin miehet jo ihan syttyäkseen.

        Itse mietin sitä arvostusta ehkä enemmän siltä kannalta et tälläkin palstalla turhan moni syyllistää herkemmin naisen yhden illan jutut huoratasolle kuin miehen.

        Eli miten se arvostus siinä vaiheessa kun löytää naisen joka on valmis pelkkään seksiin, pystyykö sitä arvostamaan ihmisenä vai onko se vain helppo, huora, alempiarvoinen? Voiko sellaista naista kunnioitta, ottaa vaimoksi..

        Siksi yleensäkin naisena olen paljon tarkempi kumppaneista, hellän/kuuman yön ehdottelijat joutuvat molemmat aika tarkkaan syyniin.. Haluan kuitenkin et itseäni arvostetaan ihmisenä eikä aamulla löydy rahaa yöpöydältä =/

        Ja eipä taas tehdä normia..

        Tokkiisa saa lainata - omalla vastuulla. :)

        Tuo varsin yleinen (ainakin täällä keskustelupalstoilla) huorittelu on aina ihmetyttänyt ja pänninyt mua. En oikein voi käsittää sitä. Musta se on äärettömän loukkaavaa naista kohtaan. Samalla se on tietysti suustaan päästäneeltä mahdollisimman selkeä tyhmyyden osoitus. Jos olisin nainen, en noteeraisi lainkaan sellaista "miestä", joka sanoo jotakuta naista millään perusteella huoraksi.

        Musta tuntuu että sen (huorittelun) taustalla on tämä perusasetelma, jossa miehet ovat pääsääntöisesti aktiivisempia ja kilpailevat naisista. Toki naisetkin kilpailevat miehistä, mutta eivät niin aktiivisesti. Miesten aktiivisuus ja tietynlainen aggressiivisuus naisten suosiosta kilpailemisessa saa monenlaisia muotoja. Yksi muoto on "vastustajien" saavutusten mitätöiminen. Siis huom: nimenomaan vastustajan saavutusten mitätöiminen - ei vastustajan itsensä. Sillä tavalla pyritään kohottamaan omaa (itse)arvostusta. Siis kun joku mies on saanut jonkun naisen seksiin kanssaan, mutta itse ei, tuo nainen on sitten "huora". Varsinkin, jos vielä useampi nainen on saanut tuon naisen, jota itse ei, sitten hän vasta "huora" onkin. Suurin palkinto (ja helpotus) tällaiselle pelokkaalle ja epävarmalle miehelle tietenkin on, jos hän vielä lopulta itse pääsee seksiin tuon naisen kanssa ja voi todistaa "kavereilleen" että hänkin on "kova jätkä" koska kävi itsekin "painamassa sitä huoraa" eikä sitten muka välitä tästä naisesta sen jälkeen ollenkaan. Koetetaan siis kohottaa itseä porukan silmissä ja omaa itsearvostusta mitätöimällä sekä muiden saavutuksia ja lopulta omiakin saavutuksia.

        Tyhmäähän se on, mut jotenkin noin kai se silti usein menee? Mut jos se ketään lohduttaa, niin eipä sellaisista mini-egoisten ressukoiden herjauksista kannata paljoa perustaa. Siellä "kovan jätkän" naamion takana on vain hädissää oleva pikkupoika, joka pelkää ettei pysty samaan kuin muut miehet ja että hänelle nauretaan.

        Siis tiivistäen: pelko, hätä ja huoli omasta miehisyydestään pistää miehen huorittelemaan.

        Mutta jotkut naisetkin huorittelevat toisia naisia. Oletan tämänkin liittyvän naisten kilpailuasetelmiin. Yleensä kai nainen toivoisi olevansa Se Ainoa, joka miestä kiinnostaa. Jos sitten naisen silmissä houkutteleva ja toivottu mies harrastaakin seksiä joidenkin muiden naisten kanssa, eikä noteeraa juuri Häntä Itseään, nainen usein (kai?) purkaa pettymyksensä noihin "anteliaampiin" kilpasiskoihinsa, joita hän sitten kutsuu ystävällisesti "huoriksi". Right?

        Mutta miksi miehet sanovat naisia huoriksi eivätkä kilpaveljiään vaikkapa "huorapukeiksi"? Ja miksi naiset moitiskelevat niin usein toisaan sen sijaan että kohdistaisivat arvostelunsa miehiin? Toki naiset usein syyllistävätkin myös miehen "pukiksi", mutta silti yhtä lailla huorittelevat kilpasiskojaan. Mut miehet harvoin halveksuvat toisia miehiä, varsinkaan seksisaavutusten perusteella - pikemminkin päinvastoin, he ovat "kovia jätkiä".

        Ajattelisin, että tuokin kuvio liittyy miesten ja naisten väliseen eroon aktiivisuus-passiivisuus akselilla kumppanin haussa. Miehet kun on ehkä tuon aktiivisuutensa vuoksi jollakin tavalla solidaarisempia. Sitä on vähän vaikea selittää. Se on jonkinlaista yhteispeliä. Toki loanheittoa ilmenee miestenkin parissa, mutta pääsääntöisesti sitä ei pidetä sopivana, vaan se katsotaan "huonoksi häviämiseksi", tms.

        Jotakin tällaista. :) Mielipiteitä?


      • tiituska80
        Nimetön kirjoitti:

        Tokkiisa saa lainata - omalla vastuulla. :)

        Tuo varsin yleinen (ainakin täällä keskustelupalstoilla) huorittelu on aina ihmetyttänyt ja pänninyt mua. En oikein voi käsittää sitä. Musta se on äärettömän loukkaavaa naista kohtaan. Samalla se on tietysti suustaan päästäneeltä mahdollisimman selkeä tyhmyyden osoitus. Jos olisin nainen, en noteeraisi lainkaan sellaista "miestä", joka sanoo jotakuta naista millään perusteella huoraksi.

        Musta tuntuu että sen (huorittelun) taustalla on tämä perusasetelma, jossa miehet ovat pääsääntöisesti aktiivisempia ja kilpailevat naisista. Toki naisetkin kilpailevat miehistä, mutta eivät niin aktiivisesti. Miesten aktiivisuus ja tietynlainen aggressiivisuus naisten suosiosta kilpailemisessa saa monenlaisia muotoja. Yksi muoto on "vastustajien" saavutusten mitätöiminen. Siis huom: nimenomaan vastustajan saavutusten mitätöiminen - ei vastustajan itsensä. Sillä tavalla pyritään kohottamaan omaa (itse)arvostusta. Siis kun joku mies on saanut jonkun naisen seksiin kanssaan, mutta itse ei, tuo nainen on sitten "huora". Varsinkin, jos vielä useampi nainen on saanut tuon naisen, jota itse ei, sitten hän vasta "huora" onkin. Suurin palkinto (ja helpotus) tällaiselle pelokkaalle ja epävarmalle miehelle tietenkin on, jos hän vielä lopulta itse pääsee seksiin tuon naisen kanssa ja voi todistaa "kavereilleen" että hänkin on "kova jätkä" koska kävi itsekin "painamassa sitä huoraa" eikä sitten muka välitä tästä naisesta sen jälkeen ollenkaan. Koetetaan siis kohottaa itseä porukan silmissä ja omaa itsearvostusta mitätöimällä sekä muiden saavutuksia ja lopulta omiakin saavutuksia.

        Tyhmäähän se on, mut jotenkin noin kai se silti usein menee? Mut jos se ketään lohduttaa, niin eipä sellaisista mini-egoisten ressukoiden herjauksista kannata paljoa perustaa. Siellä "kovan jätkän" naamion takana on vain hädissää oleva pikkupoika, joka pelkää ettei pysty samaan kuin muut miehet ja että hänelle nauretaan.

        Siis tiivistäen: pelko, hätä ja huoli omasta miehisyydestään pistää miehen huorittelemaan.

        Mutta jotkut naisetkin huorittelevat toisia naisia. Oletan tämänkin liittyvän naisten kilpailuasetelmiin. Yleensä kai nainen toivoisi olevansa Se Ainoa, joka miestä kiinnostaa. Jos sitten naisen silmissä houkutteleva ja toivottu mies harrastaakin seksiä joidenkin muiden naisten kanssa, eikä noteeraa juuri Häntä Itseään, nainen usein (kai?) purkaa pettymyksensä noihin "anteliaampiin" kilpasiskoihinsa, joita hän sitten kutsuu ystävällisesti "huoriksi". Right?

        Mutta miksi miehet sanovat naisia huoriksi eivätkä kilpaveljiään vaikkapa "huorapukeiksi"? Ja miksi naiset moitiskelevat niin usein toisaan sen sijaan että kohdistaisivat arvostelunsa miehiin? Toki naiset usein syyllistävätkin myös miehen "pukiksi", mutta silti yhtä lailla huorittelevat kilpasiskojaan. Mut miehet harvoin halveksuvat toisia miehiä, varsinkaan seksisaavutusten perusteella - pikemminkin päinvastoin, he ovat "kovia jätkiä".

        Ajattelisin, että tuokin kuvio liittyy miesten ja naisten väliseen eroon aktiivisuus-passiivisuus akselilla kumppanin haussa. Miehet kun on ehkä tuon aktiivisuutensa vuoksi jollakin tavalla solidaarisempia. Sitä on vähän vaikea selittää. Se on jonkinlaista yhteispeliä. Toki loanheittoa ilmenee miestenkin parissa, mutta pääsääntöisesti sitä ei pidetä sopivana, vaan se katsotaan "huonoksi häviämiseksi", tms.

        Jotakin tällaista. :) Mielipiteitä?

        samaa mieltä olen kanssasi et loukkaavaa on "huoritella" oli nainen/mies, etenkin kun suurin osa nykyisin sitä seksiä harrastaa niin suhteessa kuin sen ulkopuolella useamman kuin yhden kumppanin kans.

        Ja miksei saisi? Musta on ihanaa kun on päästy näinkin pitkälle keskiajalta ja tiukoista sovinnaissäännöistä seksin suhteen! Tai toisin päin, palattu luonnolliseen ihmisyyteen (vrt. esim. antiikin kreikka, alkuasukkaat, joissa ei ole ollut näin tiukkoja kristillisia tms. sääntöjä)

        Miksi luontaista ihmisluontoa tulisi vastustaa ja asettaa moraalisääntöjä, jotka suurin osa kuitenkin rikkoo? Elämä on aivan liian lyhyt tuhlattavaksi periaatteen vuoksi ilottomuuteen, kieltäytymiseen turhista asioista.

        Enkä tällä tarkoita et kaikkien kans tulisi paneskella, pettää ja olla uskoton, mut jos kaksi aikuista vapaata, halukasta ja vastuuntuntoista ihmistä kohtaa hellyyden/seksin merkeissä, miksi se olisi väärin useammankin kerran? Mutta sen tulee hauskaa, kivaa, tyydyttävää ilman toisen loukkaamista, pettämistä tai vastentahtoista.

        Toi on muuten aika jännä juttu et oman kokemuksen mukaan suurin osa näistä huorittelijoista on juuri naisia!! Ja vielä naisia, joilla ei ole edes tietoa shteen laadusta. Kai se on sitä kateutta ja kilpailua kun joku tulee hyvin toimeen vastakkaisen sukupuolen kanssa ihan ystävyystasollakin..

        Ja miehet tuntuvat tosiaan olevan aika solidaarisia toisiaan kohtaan näissä asioissa. Itse ajattelisin et miehillä yleensäkin kaveruus, ystävyys on ihan erilaista kuin naisilla; perustuu enemmän kaveruuteen kuin tunteisiin, ja jos kärhämiä tulee, ne puretaan saman tien.

        Harvoin miehet pelaa sellaisia ihmissuhde-pelejä ystävyksien kesken kun naisten kans törmää. Ehkä kateutta, toisaalta erilaisuutta. Nainen tarvii uskotun ja tunteiden purkuun jonkun, eikä niitä voi olla montaa!! Miehet taas käsitykseni mukaan vähemmän puhuu hlökohtaisia asioita, tunteita, syvällisiä kaveriporukassa. Enemmän on hauskanpitoa, tukea ilman sanoja, teoilla puhumista.

        Eli naisten ja miesten logiikka vain on erilaista!! =)


    • sitä...

      ... vierihoitoa saada toisenkin kerran, jos tuntuu hyvältä? Ja vaikka vähä muutaki kuin sitä silittelyä?

      • ap.

        voi saada, jos kelpaa.


      • jos on jo
        ap. kirjoitti:

        voi saada, jos kelpaa.

        ehditty sekstailemaan? Eli otettaisiinko ns. takapakkia ja aloitettaisiin puhtaalta pöydältä tutustumaan toisiinsa hellyyden kautta. Ilman, että hypätään siitä seksiin. Ts. oltaisiin niin kuin kavereita, mutta kuitenkin mahdolliseen suhteeseen tähtääviä?


      • ap.
        jos on jo kirjoitti:

        ehditty sekstailemaan? Eli otettaisiinko ns. takapakkia ja aloitettaisiin puhtaalta pöydältä tutustumaan toisiinsa hellyyden kautta. Ilman, että hypätään siitä seksiin. Ts. oltaisiin niin kuin kavereita, mutta kuitenkin mahdolliseen suhteeseen tähtääviä?

        voimme tehdä vain tulevaisuutta koskevia päätöksiä, menneisyyttä ei voi muuttaa, joten siltä pohjalta edetään.


      • tällä
        ap. kirjoitti:

        voimme tehdä vain tulevaisuutta koskevia päätöksiä, menneisyyttä ei voi muuttaa, joten siltä pohjalta edetään.

        hetkellä haluaisin tähdätä erään miehen kanssa. Seksistä tuntui tulevan vain ongelmia, vaikka se erittäin hyvää olikin. Haluaisin niin kovasti, että voisin silitellä hänen pehmeää selkänsä ihoa ja hän voisi hipelöidä hiuksiani. Kaipaan sitä aivan älyttömästi, mutten tiedä enää mitä hän haluaa minulta :(


      • Nimetön
        tällä kirjoitti:

        hetkellä haluaisin tähdätä erään miehen kanssa. Seksistä tuntui tulevan vain ongelmia, vaikka se erittäin hyvää olikin. Haluaisin niin kovasti, että voisin silitellä hänen pehmeää selkänsä ihoa ja hän voisi hipelöidä hiuksiani. Kaipaan sitä aivan älyttömästi, mutten tiedä enää mitä hän haluaa minulta :(

        yleensä (tai ainakin minä) pitää ihan noista samoista asioista. Mutta yllyke seksiin on miehelle yleensä paljon voimakkaampi, kuin naiselle. Hellittely on miehelle yleensä yllyke hyvin voimakkaaseen yhdyntähaluun ja jos jäädään pelkkään hellyyteen, saattaa se olla miehelle todella ahdistavaa, jopa kiduttavaa.


      • samalla tavalla
        Nimetön kirjoitti:

        yleensä (tai ainakin minä) pitää ihan noista samoista asioista. Mutta yllyke seksiin on miehelle yleensä paljon voimakkaampi, kuin naiselle. Hellittely on miehelle yleensä yllyke hyvin voimakkaaseen yhdyntähaluun ja jos jäädään pelkkään hellyyteen, saattaa se olla miehelle todella ahdistavaa, jopa kiduttavaa.

        Pitää varmasti myös samoista asoista. Välillä hellyyttä, välillä seksiin johtavaa hellyyttä jne. En tajua mitää ongelmaa näihin liittyvissä jutuissa on oikein olisi. Kaksi aikuista ihmistä yhdessä sen päättävät. Pihtaaminen taikka toisen kiusaaminen/kiristäminen ovat asia erikseen.


      • Nimetön
        samalla tavalla kirjoitti:

        Pitää varmasti myös samoista asoista. Välillä hellyyttä, välillä seksiin johtavaa hellyyttä jne. En tajua mitää ongelmaa näihin liittyvissä jutuissa on oikein olisi. Kaksi aikuista ihmistä yhdessä sen päättävät. Pihtaaminen taikka toisen kiusaaminen/kiristäminen ovat asia erikseen.

        rohkenen väittää, että miehen ja naisen välillä on näissä asioissa yleensä tietty eroavaisuutta. Korostan sanaa yleensä, koska aina on poikkeuksia.

        Miehet kuitenkin yleensä suhtautuvat seksiin tavallaan "yksinkertaisemmin", kuin naiset. Miehet eivät useinkaan (oikestaan yleensä) nivo läheisyyttä ja hellyttää yms. siihen liittyvää samalla tavalla yhteenkuuluviksi asioiksi, kuin nainen. Alkuun tämä voi kuulostaa ristiriitaiselta, mutta se on näennäistä. Uskon nimittäin, että seksi on naiselle satunnaisissa suhteissa enemmän seuraus kuin syy. Toisin sanoen nainen ryhtyy seksiin jollakin motiivilla. Seksillä ei naiselle yleensä ole samanlaista (tai ainakaan yhtä vahvaa) itseisarvoa, kuin sillä miehelle on. Nainen ei yleensä halua/pysty ryhtyä seksiin varsinkaan vieraan kanssa "kylmiltään", eli ilman vähintäänkin tunteja kestänyttä läheisyyttä ja hellyyttä ja rauhallista lähekkäin oloa. Naiselle seksi on ehdollinen; "ryhdyin seksiin, koska..."

        Mies on tässä suhteessa erilainen. Mies, joka sanoo naiselle baarissa tahtovansa vain läheisyyttä ja hellyyttä saattaa olla aivan vilpitön. Miehenä tiedän, että joskus todellakin kaipaan vain läehisyyttä ja hellyyttä. "Ongelma" vain on siinä, että miehelle seksi on paljon itsenäisempi ja itseisarvoisempi juttu kuin naiselle. Hellyys ja läheisyys on oma juttunsa. Seksi on ehkä osa sitä, kuten naisellekin, mutta sen lisäksi aivan eri tavalla itsenäinen juttu. Mitään "koska-syitä" ei tarvita. Niinpä käykin helposti siten, että kun sitten ollaan lähekkäin, miehen libido äkisti syttyy, suorastaan roihahtaa, ja äkkiä ollaankin aivan uudessa tilanteessa... you know? :)

        Vielä tähän loppuun korostan sitä, että tuo kaikki oli yleistystä - ja pidätän oikeuden olla myös väärässä, varsinkin mitä oletuksiini naisista tulee. :)


    • Nimetön

      Voi vitsi kuinka yksinkertaista! Katsokaa nyt noita naisten vastauksia! Sulaa Vahaa! =D Noin helppoa se todella vain on. Ja miehiä sitten sanotaan yksinkertaisiksi... :-)

    • on tarpeet

      Saada hellyyttä! ainakin omalta osaltani on välillä kiva kun voi vain viettää yö jutellen, silitellen toinen kainalossa vaikkakin sit ois yhden yön juttu. Itse en koskaan ole ollut sellainen joka nauttisi sinkkuna olosta vuosikausia. suhteiden välillä kyllä tietty nautin siitä vapaudesta, mutta juuri silloin väliin iskee se hellyyden kaipuu.
      Seksiä saa vaikka yksinään, mutta hellyyttä ei.

    • elikkäs vastauksista päätellen ei muuta kuin kaikki kynnelle kykenevät miehet baariin kyselemään naisia yhden yön unileluksi,ainakin tän otannan perusteella homma ei voi mennä vituillleen :-) Kaikkihan tietää mitä siitä seuraa kuin 2 humalaista ihmistä on saman peiton alla alasti / puolialasti :-) Luoja paratkoon mitä paskaa porukka taas suoltaa täällä.

      Ensinnäkin a:se on kiinni ihan siitä kuka kysyy ketäkin,ei hyvät ja ainakin joidenkin naisten mieleen olevat tarkoitukset poista sitä faktaa että baarissa pelataan ulkonäöllä ja jos se ei miellytä niin ei kukaan lähde sun messiin vaikka lupaisit rakentaa pienehkön omakotitalon hänelle illan aikana.

      b:keskiverto baareissa viihtyvä / viihtynyt nainen ei todellakaan edes uskois tollasta lässy-lässy paskaa vaan panis sen heruttamisen piikkiin.

      • nyt!..

        Toihan on vaan nätimmin ilmaistu kysymys "mennäänkö paneen?" -kysymyksestä.

        Joskus suoraan töksäyttely antaa ihmisestä ikävän kuvan. Tosiaan, kun monet asiat voidaan sanoa niin monella eri tavalla ;).

        Olet kyllä oikeassa, ei sitä unileluksi ihan ketä tahansa halua.


      • tiituska80

        mut on niitä ihania, vahvistavia sääntöjäkin ;)


    • Sinna

      Olisipa aivan ihanaa ja ennenkokematonta, kun joku ehdottaisikin tuollaista, niitä toisia ehdotuksia tulee aivan riittävästi, joihin ei tahdo millään lämmetä. Tuollaiselle ehdotukselle varmaan lämpiäisi aika äkkiä ja lämpiäisi varmasti paljon muullekin ;)

      • Treshold

        ois yks asiansa osaava pelimanni saanut saaliinsa. Näinhän se menee, jes jes.. :)


    • ----------

      Että tyyppi on joku täyspervo, jolla on kuitenkin jotain kieroutuneita taka-ajatuksia tai saa jotain omituisia kiksejä päänsilittelystä. Epäilyttävää tuollanen, enkä ihan varmasti päästäis tyyppiä lähellekkään kotiani, saati sitten itse lähtisi hänen mukaansa.

      • Treshold

        Joo, terve asenne epäterveeseen ilmiöön. Jos ei normaali rehellinen heteroseksi kiinnosta niin parempi jättää kyyppari muita ruinaamaan. Right?


      • ennakkoasenne

        on vahva ja niin tämäkin tyttö jää ilman sitä, mitä kaipaa :D

        Tää on just naisen logiikkaa parhaillaan, että joka asialla ON OLTAVA joku piilomerkitys.

        PArhaillaan jmiehen logiikka on sitä, että hän TARKOITTAA SITÄ MITÄ SANOO.


    • jååååååh

      Harvoin tuleepi tuollaisia ehdotuksia, eli tee asia harvinaisen selväksi, että et aio naida kyseistä naista, päättää itse lähteekö mukaan vaiko ei....

    • Miespä vaan

      Nainen lämpenee samalla tavalla tuollaiselle hellittelyehdotukselle, kuin mies lämpenee suoralle seksi-/suihinottoehdotukselle.

      • nainen ihanainen

        Kun mies paljastaa kaipaavansa hellyyttä, nainen heltyy :)


    • Äitisi

      Oletko poikamainen poika. Ehkä herätit hänen äidinvaistonsa.

      • Ape.

        poika hellisi äitiä?

        Tarkoittaa tyttö saisi mieheltä hellyyttä.


    • Anonyymi

      Ihana

    • Ai mitäkö ajattelee?

      Tulisipa vaan ja pitäis lähellä....
      Saisi kerrankin nukuttua...

    • Anonyymi

      Jaa-a. Isoin merkitys on sillä kuka mies tuollaisia ehdottelee. Itselläni ei varsinaisesti ole mitään isompaa kaipuuta kenenkään tuntemattoman kenen vaan silittelyille. En halua päästää ketä tahansa fyysisesti lähelle, vaikkei siihen seksiä liittyisikään. Läheisyys sopivan miehen kanssa on tietenkin miellyttävää, mutta toisaalta sellaisen kanssa yleensä kelpaa myös seksi. Jos mies nyt ei oikeasti seksiä halua, niin ei se tietenkään ole iso ongelma, jos ei tuo ole jatkuvaa. Sinällään mä en pysty tollaseen silittelyyn yms. nukahtamaankaan.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2860
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2135
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1003
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe