Hakusessa olisi luonnollisen näköinen, akneiholle sopiva (=ei tuki ihohuokosia, peittää finnit ja arvet) ja erityisesti hyvin PYSYVÄ meikkivoide! Kesällä kaikki meikkivoide tuntuu helteisimpinä päivinä suorastaa sulavan pois naamalta, eikä tarvita kuin yksi kevyt pyyhkäisy niin meikkivoidetta jo lähtee kivasti naamalta pois.. eikä tällainen aknenaamainen viitsi olla ilmankaan meikkivoidetta.
Olisi kiva jos voisi yökyläänkin jäädä jollekin meikkivoide naamassa ilman että aamulla herättyä se olisi kokonaan lähtenyt! Mahdotonta?
PYSYVÄ ja LUONNOLLINEN meikkivoide!?
10
7945
Vastaukset
- alkup.
toivoisin myös että olisi ihan kohtuuhintainen, ei taida mihinkään Blascoihin (miten lie kirjoitetaan) olla varaa
- sandtra
tuo kuvaus sopii täydellisesti lilylolon meikkipuutereihin :)
Oon kokeillu kaikki maailman tuotteet blascosta markettikamoihin ym. ja tuo on ainoa mihin jään kyllä pidemmäksi aikaa.
Kestää piiitkään, hikoilun ja veden hylkiviä. lisäksi kevyt aurinkosuojakerta. Luonnollinen iholla ja peittää hyvin myös huonon ihon ku monta kerrosta laittaa. Sävyjä paljon, ja kiiltävälle iholle matt viimeistelypuuteri ihan huippu!! pitää kiillon pois tunteja (oikeasti)
eli mene osoitteeseen www.lilylolo.com
tilaa paljon ihon sävylle hyviä näytepaketteja (edullisia mut riittoisia) ja maksa mm. paypalin kautta. tuotteet tulee viikon päästä ja pääset nauttimaan kesästä :)- kiiltokuvatyttö=)
mulla on myös helposti kiiltävä sekaiho ja oon kokeillu elämäni aikana varmaan yli 20 meikkivoidetta. ja tässä mun suosikit:
näitä käytän/oon käyttäny:
1)lancomen teint idole ultra: ohut mun peittävä. pysyy tosi hyvin kasvoilla. öljytön ja aurinkosuojaki löytyy (10). ja tosi luonnollinen.
maksaa paljon mut kestää käytös kauemmin ku ei tarvi laittaa ku vähän =)
2) revlonin colorstay: pysyy vielä paremmin mut hieman paksumpi voide. öljytön. kestää hikoilun yms. tosi edullinen laatuunsa nähden! (16e)
3) maybelinen meikkipuuteri (onkohan se joku freshmatte nimeltään) käytin koko viime kesän. ihan ok halpa.
täksi kesäksi ajattelin ostaa chanelin double perfection meikkipuuterin jonka pitäis estää tosi
hyvin ja olla kevyt ja tarvittaessa myös peittävä =) hinta on kova mut toisaalta kestää kyllä käytössä kauan. (maksaa jotain 50 euroa mut sellanen refill maksaa 34 e eli pelkästään senki voi ostaa). Tässä myös aurinkosuoja. - mistä saa?
kiiltokuvatyttö=) kirjoitti:
mulla on myös helposti kiiltävä sekaiho ja oon kokeillu elämäni aikana varmaan yli 20 meikkivoidetta. ja tässä mun suosikit:
näitä käytän/oon käyttäny:
1)lancomen teint idole ultra: ohut mun peittävä. pysyy tosi hyvin kasvoilla. öljytön ja aurinkosuojaki löytyy (10). ja tosi luonnollinen.
maksaa paljon mut kestää käytös kauemmin ku ei tarvi laittaa ku vähän =)
2) revlonin colorstay: pysyy vielä paremmin mut hieman paksumpi voide. öljytön. kestää hikoilun yms. tosi edullinen laatuunsa nähden! (16e)
3) maybelinen meikkipuuteri (onkohan se joku freshmatte nimeltään) käytin koko viime kesän. ihan ok halpa.
täksi kesäksi ajattelin ostaa chanelin double perfection meikkipuuterin jonka pitäis estää tosi
hyvin ja olla kevyt ja tarvittaessa myös peittävä =) hinta on kova mut toisaalta kestää kyllä käytössä kauan. (maksaa jotain 50 euroa mut sellanen refill maksaa 34 e eli pelkästään senki voi ostaa). Tässä myös aurinkosuoja.eli mistä tuota revlonin color stay:tä saa, ihanko marketeista vai kosmetologilta? ei ole ainakaan marketeissa silmään sattunut ko. merkkiä.
- myydään
mistä saa? kirjoitti:
eli mistä tuota revlonin color stay:tä saa, ihanko marketeista vai kosmetologilta? ei ole ainakaan marketeissa silmään sattunut ko. merkkiä.
anttilassa. noin 16 euroa maksaa.
jos rasvainen iho, kannattaa ostaa pullo jossa ei ole pumppua. pysyy paljon paremmin kuin pumpullisessa pullossa oleva.
- kokeilija59
Lilylolo-kokeilun jälkeen (= hyvä keille sopii, hurja pigmentti) Kryolanilta olen tilannut EU:n sisältä näytepakkaukset. Kolmea tuotetta olen kokeillut:
-Ultrafoundation
- Dermacolor light
-Dermacolor
Ultrafoundation aika lailla sama kuin Blasco, esim Hollannista postikuluineen halvempi. Rasvainen, pigmentti ei aivan riitä peittoamaan aknearpista ihoa, mutta 'terveemmällä' iholla menee luultavasti loistavasti.
Kryolanin Dermacolor on 'vahvin' peittoava aine aknearpiselle iholle minkä olen nähnyt. Peittää täysin, ja on ohuempi ja vähemmän rasvainen kuin Blasco. Testeristä (numero 1 ja 2 suomalaisille) voi tsekata eri värit ja valita oikean sävyn. Esim.sävy D7 peittää punaisuutta ja arpia hyvin, samoin D4. Aineen MÄÄRÄ on huomattavasti isompi kuin Blascolla ja ON TODELLA HALVEMPI. Kansainvälisesti tunnettu tuote... useat meikkaajat näyttävät käyttävän, tällä saa kaiken ei-toivotun piiloon. Tee haku googlella sanalla Dermacolor...
Dermacolor light on aavistuksen verran ohuempi kuin edellinen, ja sopii jos ei ole hirveästi peitettävää. Yksi testeri saatavilla. Monia suomalaisille sopivia sävyjä. Tämän tuotteen ympärillä on kokonainen tuoteperhe erilaisia tuotteita...
Kryolan ei muuten sovi hajusteyliherkille, tuoksu on vahvahko, mutta siihen tottuu.
Erityisesti Dermacolor on hyvin varteenotettava tuote, ja peittoaa kohdallani Blascon (hinta, laatu). Pigmentti on jotain samaa kuin mineraalimeikeissä eli vahva. Päästää öljyisyyttä lävitseen kuten muutkin meikit ihollani.
Kryolanin suuri plussa on TESTERIT joista voi rauhassa kokeilla värejä toisensa jälkeen ja laittaa muistilapulle ylös tiedot kustakin väristä. Kaikkia sävyjä yms. on tässä sarjassa aivan valtavasti, kyse on teatterimeikkisarjasta jolla on pitkät perinteet.
Kuten kaikki meikkivoiteet, kaikki em. aineet on syytä poistaa kasvoilta huolellisesti (mukaanlukien myös mineraalimeikit, joissa väitetään olevan 100 % pigmentti!)- saako noita
dermacolour sivustoja suomeksi ja mistä niitä testereitä on löytyny?missä paikkakunnalla esim.?
- kokeilija59
saako noita kirjoitti:
dermacolour sivustoja suomeksi ja mistä niitä testereitä on löytyny?missä paikkakunnalla esim.?
Kryolanin varsinaiset omat sivut ovat:
http://www.kryolan.com/en/NEW/index.htm jossa
englanninkielinen versio myös
Kryolania kauppaava nettiputiikki on hollantilainen http://www.show-bizcentre.com/
valitse Eu ja sitten Suomi. Tuolla Arjanilla on erilaisia Kryolanin testereitä, myös Dermacolorin kaikki värit. Testerit 1 ja 2 ovat kokeilemisen arvoisia. Dermacolorin Camouflage iso purkki värivoidetta (= ohuempi, mutta täysin peittävä - vrt Blasco yms)25 ml on 21 euroa! Ihmiset käyttävät yhtä purkkia vuosikaudet...
Dermacolor lightistä on olemassa yksi testeri, jossa värit jaettu punapohjaisiin, beigeen ja oliiviin. Aavistuksen vähemmän pigemnttiä kuin Dermacolorin alkuperäisversiossa.Testereissä on muuten tummimmat värit sellaisia, joita voi ohuen siveltimen kanssa käyttää kulmakarvojen rajausksiin -pysyvä tulos.
Kryolanilla on muuten kiiltoa hillitsevä puuteri Anti-shine powder, joka pitää öljyisen ihoni paria tuntia pidempään öljyttömänä kuin muut puuterit. Kryolanin luomivärit eivät ole niin pigmnettisiä kuin Grimasilla, ovat ohuempia ja niitä on helpompi nopeassa menossa laittaa silmiin kuin Grimasia - Grimasin pohjien kanssa kyllä pysyy yhtä hyvin. Värivalikoima on aika jännä, hirveästi värejä.
Kryolanilla on yleisesti ottaenkin aivan valtava tuo meikkien valikoima --- esim rajauskynät ovat hyviä (ja kestävät pitkään). Jännä ja halpa juttu on myös refillien osto esim erilaisiin Dermacolor light tai Dermacolor tai luomiväri- poskipunajuttuihin - maksavat n.3-6 euroa /refill (grammamäärä n 5 - 7 g),joten ei ole kallista. Postikúlut Hollannista ovat vaihdelleet, 3-6 euroon.
Arjanin asiakaspalvelu on ollut hyvää, kysymyksiin on tullut nopeasti vastaus.
Värivoiteista voi suositella myös tuota Ultrafoundationia, siitä en tiedä onko testeri - itse valitsin värin ensiksi täällä kosmetologini kanssa ja tilasin sitten. Se on rasvaisuudessaan ja peitossaan aika lailla kuin Blasco ja Nye.
Dermacolor ei ole niin rasvaista, mutta peittää täysin - oman aknearpisen, punaisen ihoni ---arpia kaulalta otsaan. Tällaisissa tapauksissa on suuri etu että on edes olemassa aineita joilla voi peittää tällaisen ihon! Dermacolor on suunnattu nimenomaan erikoispeiteaineeksi eri iho-ongelmiin. - kokeilija59
kokeilija59 kirjoitti:
Kryolanin varsinaiset omat sivut ovat:
http://www.kryolan.com/en/NEW/index.htm jossa
englanninkielinen versio myös
Kryolania kauppaava nettiputiikki on hollantilainen http://www.show-bizcentre.com/
valitse Eu ja sitten Suomi. Tuolla Arjanilla on erilaisia Kryolanin testereitä, myös Dermacolorin kaikki värit. Testerit 1 ja 2 ovat kokeilemisen arvoisia. Dermacolorin Camouflage iso purkki värivoidetta (= ohuempi, mutta täysin peittävä - vrt Blasco yms)25 ml on 21 euroa! Ihmiset käyttävät yhtä purkkia vuosikaudet...
Dermacolor lightistä on olemassa yksi testeri, jossa värit jaettu punapohjaisiin, beigeen ja oliiviin. Aavistuksen vähemmän pigemnttiä kuin Dermacolorin alkuperäisversiossa.Testereissä on muuten tummimmat värit sellaisia, joita voi ohuen siveltimen kanssa käyttää kulmakarvojen rajausksiin -pysyvä tulos.
Kryolanilla on muuten kiiltoa hillitsevä puuteri Anti-shine powder, joka pitää öljyisen ihoni paria tuntia pidempään öljyttömänä kuin muut puuterit. Kryolanin luomivärit eivät ole niin pigmnettisiä kuin Grimasilla, ovat ohuempia ja niitä on helpompi nopeassa menossa laittaa silmiin kuin Grimasia - Grimasin pohjien kanssa kyllä pysyy yhtä hyvin. Värivalikoima on aika jännä, hirveästi värejä.
Kryolanilla on yleisesti ottaenkin aivan valtava tuo meikkien valikoima --- esim rajauskynät ovat hyviä (ja kestävät pitkään). Jännä ja halpa juttu on myös refillien osto esim erilaisiin Dermacolor light tai Dermacolor tai luomiväri- poskipunajuttuihin - maksavat n.3-6 euroa /refill (grammamäärä n 5 - 7 g),joten ei ole kallista. Postikúlut Hollannista ovat vaihdelleet, 3-6 euroon.
Arjanin asiakaspalvelu on ollut hyvää, kysymyksiin on tullut nopeasti vastaus.
Värivoiteista voi suositella myös tuota Ultrafoundationia, siitä en tiedä onko testeri - itse valitsin värin ensiksi täällä kosmetologini kanssa ja tilasin sitten. Se on rasvaisuudessaan ja peitossaan aika lailla kuin Blasco ja Nye.
Dermacolor ei ole niin rasvaista, mutta peittää täysin - oman aknearpisen, punaisen ihoni ---arpia kaulalta otsaan. Tällaisissa tapauksissa on suuri etu että on edes olemassa aineita joilla voi peittää tällaisen ihon! Dermacolor on suunnattu nimenomaan erikoispeiteaineeksi eri iho-ongelmiin.niille, jotka etsivät täysin peittävää camouflage-tyyppistä voidetta, on Veil-niminen merkki olemassa myös
http://www.veilcover.com/whyuse.htm
sieltä voi tilata myös näytteet, jotka tulevat nopeasti. samalla tulee ohjeet voiteen levittämiseksi. samankaltainen kuin kryolanin dermacolor, hintaan sisältyy postikulut
edelleen ihmettelen sitä, kuinka en saanut grimasin camouflagea levitetyksi kunnolla kasvoilleni kuin muutaman kerran, mutta kryolanin ja veilin vastaavat peittoaineet toimivat ihollani hienosti. grimasin levittämisessä on joku ovela niksi, jota en ole vielä keksinyt...
korostan vielä siis sitä, että kyse on tässä kaikkein peittävimmistä meikkiaineista mitä markkinoilla on, ei tavallisista värivoiteista.
itse olen myynyt pois kaikki nestemäiset ja kevyet voiteet, kun olen huomannut että tuhlaan vaan rahojani eikä ne peitä. sen sijaan firma, josta saa peittäviä aineita ja joka lähettää näytteet niistä, tulee huomattavasti edullisemmaksi kuin jatkuvat meikkivoiteden ostokset sokkona! - kokeilija59
kokeilija59 kirjoitti:
niille, jotka etsivät täysin peittävää camouflage-tyyppistä voidetta, on Veil-niminen merkki olemassa myös
http://www.veilcover.com/whyuse.htm
sieltä voi tilata myös näytteet, jotka tulevat nopeasti. samalla tulee ohjeet voiteen levittämiseksi. samankaltainen kuin kryolanin dermacolor, hintaan sisältyy postikulut
edelleen ihmettelen sitä, kuinka en saanut grimasin camouflagea levitetyksi kunnolla kasvoilleni kuin muutaman kerran, mutta kryolanin ja veilin vastaavat peittoaineet toimivat ihollani hienosti. grimasin levittämisessä on joku ovela niksi, jota en ole vielä keksinyt...
korostan vielä siis sitä, että kyse on tässä kaikkein peittävimmistä meikkiaineista mitä markkinoilla on, ei tavallisista värivoiteista.
itse olen myynyt pois kaikki nestemäiset ja kevyet voiteet, kun olen huomannut että tuhlaan vaan rahojani eikä ne peitä. sen sijaan firma, josta saa peittäviä aineita ja joka lähettää näytteet niistä, tulee huomattavasti edullisemmaksi kuin jatkuvat meikkivoiteden ostokset sokkona!testeriden ja näytteiden käyttötavasta:
-vaaleimmat värit (esim Dermacolor 0 ja 1) ovat valovärejä, tuollainen nappi kestää iät ja ajat...
- tummat värit (tarkoitettu tummille ihotyypeille) voi siis loistavasti käyttää jäykän nylonsiveltimen kanssa kulmakarvaväreina
- keskitummat värit voi käyttää kasvojen muotoiluun ja poskipunina
- testereissä tulee mukana yksi huulipuna, jota voi käyttää myös poskipunana
- ja loput vaaleat värit menevät eri vuodenaikoina kokeillessa mikä on oikea väri kuhunkin kauteen ihonvärin muuttuessa ;)
joten koko testeri tulee käytettyä aika hyvin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733