RUSKETUSPILLERIT!!!!

fghdfhdf

mistä näitä rusketuspillereitä saa?? paljon ne maksaa ja miten ne toimivat?? :)

12

11925

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pilleristi

Luontaistuotekaupoista saa. Hinnat vaihtelevat, halvimpia taitavat olla bioteekin aurinkokapselit n.12e 50kpl. Vivida Sun maksaa n.23e 60kpl, mutta ovat mielestäni toimineet vähän paremmin. Vieläkin kalliimpia löytyy mutta kannattaa ainakin alkuun kokeilla halvempia, useimmilla bioteekkikin toimii ihan hyvin.
      Pillerit ainakin vahvistavat ihon "auringonsietokykyä" ja sitä kautta auttavat ruskettumaan. Itselläni Vivida on estänyt palamisen lähes kokonaan.

• Kesäblondiina

Itselläni on Bio-Karoten -nimisiä karoteenitabletteja. Paketissa 150kpl ja hintaa alle 12e. Yksi kapseli päivässä. Sisältää myös e-vitamiinia.

Mulla noi on ainakin lisännyt ihon auringonsietokykyä enkä ole palanut ollenkaan edes vauvaöljyn kanssa. Rusketustakin on tullut mukavasti. Mutta muista, ettei ne pillerit ole mitään ihmeidentekijöitä.

• jepbo

Sunkissed on yksi vaihtoehto. Sitten esimerkiksi mytan rusketuspillereistä olen myös kuullut palautetta .

• ???

Yksi porkkana päivässä pari kolme viikkoa ennen auringonoton aloitusta ajaa saman asian kuin nuo pillerit,vaaleampien tietenkin kannattaa syödä pitemmän ajan. Ja sitten kun vielä miettii hintaa, niin reippasti halvemmaksi tulee. Porkkanan syönti auttaa ihan oikeasti!. Samalla siinä saa hyödyllisiä vitamiineja ja kuituja, jotka edesauttavat samalla rantakunnon saavuttamista:) Eikä tule syötyä turhia lisäaineita, jos turvautuu porkkanaan.

• ei auta

ainakaan mun aurinkoallergiaan/ihottumaan. jo nyt vesikelloilla!

• calmato

Kaikella sitä rahastetaan.
      Karoteenia saat paremmin porkkanasta ja pinaatista sekä muista vihreistä vihanneksista, muuten ihoa voi vahvistaa syömällä kalaa pari kolme kertaa viikossa (Vividassakin on kalaproteiineja "ihmeaineena"), ottamalla kalaöljyä tai kalanmaksaöljyä, vehnänalkiot ovat myös iholle hyväksi.

Liiasta pesemisestä iho ei pidä, joten turhaa pesemistä kannattaa välttää ja käyttää happamia ja mietoja pesunesteitä. Tärkeät paikat voi pestä päivittäin, mutta koko ihoa ei tarvitse joka päivä saippuan, harjan ja kuuman veden kanssa kuurata. :-P

• tuo

pesemis-juttu muka liittyi aiheeseen? Ap:han kysyi aurinkokapseleiden toimivuudesta, ei siitä kuinka usein suihkussa voi käydä!! Pysyttäiskö vaikka ihan aiheessa, jooko?

• mutta

Nuissa pillererissä on niin paljon beetakaroteenia että saadakaseen sen määrän porkkanoista niitä saa tosiaan popsia olan takaa.

• ruskettava aine?

Rusketuksen edistäjät, lotionit ja pillerit, sisältävät tavallisesti tyrosiini-nimistä aminohappoa, ja niiden sanotaan stimuloivan ja vilkastavan melaniinin muodostumista ja siten nopeuttavan ruskettumisprosessia. Tällä hetkellä näiden väitteiden tueksi ei ole tieteellistä näyttöä.

• porkkanat

eivät ole sama asia kuin beetakaroteenia sisältävät kapselit. Itse olen allerginen porkkanalle,joten se ei edes oli mikään vaihtoehto. Mitenhän se meni,että porkkanoita tulisi käsitellä öljyssä,jotta niistä saisi tarvittavan d-vitamiinin..? ja syötävä muutenkin kiloittain. Nautin beetakaroteenia joka päivä n.20mg mikä takaa sen että iho ei kesi auringon jälkeen,rusketus on voimakkaampi ja aurinkorasvaa ei tarvitse lisäillä koko ajan.

• MYTAN
      • Aurinkoisin

Mytan on hyvässä käytössä ainakin itsellä kesäisin. Talvella sitten pidän rusketuksen bronZELLA ja boosTILLA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      92
      3944
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      2019
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1823
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1712
    5. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      109
      1576
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      167
      1551
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      69
      1519
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1452
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1364
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1317
    Aihe