Onko teistä kukaan ollut PR-mallina. Lähetin puolivitsinä kuviani ja hakemuksen toimistolle nimeltä Nordic Models. Sieltä tuli kutsu haastatteluun. Käsittääkseni haastattelukutsua ei lähetetä kaikille vaan parhaimmilta vaikuttaville.
Hävettää sanoa, mutta en edes muista, mitä siinä työpaikkailmoituksessa oli. Voisiko, joku valaista, mitä on PR-mallin työ. Ei se ainakaan mitään huippumallin työtä ole, vaan jotain tuotteiden esittelyä tms.
Kannattaako minun edes mennä haastatteluun? En välttämättä haluaisi mennä, jos tiedän että saatan saada pakit, joista helposti masennun. Siellä pitää näyttää kokovartalokuviakin alusvaatteet tai bikinit päällä. Tämä hieman hävettää minua, koska en ole kovin laiha. Olen siis normaalipainoinen, joten läskini kyllä näkyvät vähissä vaatteissa. Lisäksi minulla on aika pyöreät kasvot, vaikkakin kauniiksi sanotut. Mikään pitkä en myöskään ole, 165 cm. Mitähän PR-mallilta vaaditaan?
Pr-mallin työ (Nordic Models)
3
7039
Vastaukset
- Kasmirrocker
Olen ollut nordicin listoilla jo pitkään eikä mitään työtä ole vielä tähän päivään mennessä kuulunut...
- lilja
sinun kannattaa mennä häpeilemättä paikan päälle näyttäytymään ja kysellä lisää pr-hommien sisällöstä sieltä. Eivät ne olisi sinuun yhteyttä ottaneet elleivät olisi pitäneet ulkonäöstäsi..rohkeasti vaan katsomaan mikä on homman nimi.. uskon että pr-hommia on tarjolla monen näköisellä ja kokoiselle naiselle tilanteesta riippuen:)
- hinu
Mäkin sain myös kutsun semmoseen haastatteluun, en kyllä ajatellu mennä, koska mulla ei ole mitään mallikansiota ja siinä luki, että maksaa 80 euroa ottaa koekuvat!!! Vähän epäillyttää toi koko juttu, koska noiden haastattelujenhan pitäis olla ihan ilmasia.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234881
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623051
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187