Eli tarkoituksena olisi olla hippi kaverini syntymäpäivillä... Mutta meikki ei oikein ole tiedossa. Minkälainen oli 70 luvun hipin meikki? Rajauksia? kirkkaita luomia?
Kaikki vinkit otetaan vastaan "rauhan merkeissä"
Love and peace :)
70-luvun hippien meikki?
4
2855
Vastaukset
- noo..
eiköhän se olisi meikitön? korkeintaan ehkä jotain ripsiväriä..
- meikkiä
Hipit eivät siis käyttäneet meikkiä eivätkä hiustenmuotoilutuotteita, joten saat mennä synttäreille suoraan suihkusta. Rauhantunnuksen voit maalata poskeen, jos mieli tekee. Helppoa olla hippi!
- elsa
Jep, eli meikittömiihän ne hipit olivat 70-luvulla.
Elikkäs joku aika hillitty meikki sopii jos et meikittä halua pippaloihin lähteä (itse en lähtisi) ja jos tarkoituksena on olla mahdollisimman "oikean" hipin näköinen. - Summer
elsa kirjoitti:
Jep, eli meikittömiihän ne hipit olivat 70-luvulla.
Elikkäs joku aika hillitty meikki sopii jos et meikittä halua pippaloihin lähteä (itse en lähtisi) ja jos tarkoituksena on olla mahdollisimman "oikean" hipin näköinen.Juu ehkä sellainen "meikkaamattoman näköinen" meikki voisi olla hyvä, jos ei ilman meikkiä halua mennä. Meikkivoide, puuteri, vähän ripsiväriä, ei rajauksia eikä luomiväriä, huulipunaa, poskipunaa tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195183Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5502633Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192352Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512220- 242007
- 821654
- 1461535
- 1271241
- 128946
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40899