Millaset on parhaat rullaluistelu housut onko ne TRIKOOHOUSUT ja millaset trikoohousut. Halua hyviä vastauksia.
Rullaluistelu
13
2671
Vastaukset
- rullis>>
löfflerin puolipitkät tai pitkät trikoot.
on erittäin laadukkaat,joskin aika hintavat,mutta kannattaa satsata.parhaista en osaa sanoa,makuasia. - H.K
Minkä hintaset noitten löffelin www osote on??.
- rullis>>
on n.satasen molemmin puolin.
googlen kautta..löffler...tai käy intersportissa kattelees.
- fffg
Aivan sama, kunhan ovat lämpötilaan suhteutetut ja jollain tavalla urheiluun sopivat:
Kesällä T > 8C - Esim shortsit
Marraskuussa T < 0C Esim hiihtohousut tms
..ja siina välillä verkkarit
Suosittelen keskittymään ENSIN Luistinten ja suojavarusteiden laatuun.
Itsellä
luistimet: noin. 350€ (toki kalliimpiakin löytyy, mutta en ole ammattilainen)
Shortsit: n. 10-20€
T-paidat: 5-15 vuotta vanhoja ja rikkinäisiä
Muut vaatteet: samaa luokkaa kuin ym. - Jorgos
ihan normaalit tuulipuvun housut ja näin "vilpoisilla kevätkeleillä" junttaan siihen päälle emännän sukkahousut,EHDOTTOMASTI HAARAKIILALLA-vähän jää muhkuja,mutta toimii samalla suojina mahdollisissa kaatumistapauksissa?
Lämpimillä kesäkeleillä pelkät sukkahousut ihoa vasten-EI JÄÄ RUSKETUSRAITOJA?? ;)- davedhoffin
trendikkäät uutuudet, hinta 130 euroa
- Keimo
davedhoffin kirjoitti:
trendikkäät uutuudet, hinta 130 euroa
ja halvat trikoot päälle. Jos sattuu kaatumaan (ei edes välttämättä omasta syystä) niin 130 € trikoot voi olla entiset ja panee vaan ns. v****taan. Asfaltti-ihottumakin paranee paremmin kun ei mee niin paljon likaa nirhaumiin. Siksi mieluummin pitkään kuin lyhyttä päälle jos vaan ei tuu liian kuuma.
- Baycityrollers
Tahtoisin hieman vihjettä siitä, millaiset sukkahousut olisivat hyvät ja sopivat rullaluistelijalle. Joskus kesälläkin, varsinkin alkukesästä voi olla niin armottoman kylmää että jotain pitäis olla reisien ja säärien suojana. Montako denieriä riittää ja onko mielestänne värillä väliä?
- J.M.J.
Minusta trikoot on miellyttävimmät. Minulla on kolmet shortsimittaiset (Brooks ja Asics ja Lidlin joku merkki), yhdet pitkät ja muita paksummat Löffnerit, joita käytän myös talvella hiihtämiseen ja kahdet pitkät ohuet (Asics ja Lidlin joku merkki). Minusta nuo kaikki on ihan ok käyttöominaisuuksiltaan ja rikki en ole saanut noista vielä yksiäkään. Noita samoja käytän myös juoksemiseen. Aiemmin minulla oli tuulihousuja, mutta niiden hulmuaminen tuulessa alkoi lopulta häiritä. Rullistapahtumissa suurimmalla osalla on trikoot. Kovimmilla menijöillä trikoot on yksiosaiset, joissa paita ja housut on yhdessä. Kaatumista varten on suojaimet, siihen en ole ajatellu trikoita käyttää. Tosin en ole kaatunut.
- aahhhh
soooooooo hot
- aivan tosissasi
aahhhh kirjoitti:
soooooooo hot
tossa asiassa. Virossa vois olla hotimpaa.
- viestejä tullut!
Eivät takuulla ole kaikki saman tyypin kirjoittamia. Mutta ei ole älyä siunaantunut näille kirjoittajille.
Toisaalta ei noissa viesteissä ole asiaa ollenkaan. Ei ainakaan mulle selvinnyt mitkä ostaisin!!!
Naisena nenä kertoo paljon enemmän kuin silmä. Nyt haistan palaneen käryä, kun tarkemmin ajattelen. - yks luistelija
Millon mitkäkin sortsit tai verkkarit pääasia ettei ole kireät. Luistimet ne on ne tärkeimmät tässä lajissa. Tietysti myös suojat. Ei noi liikuntamuodot yleensä ole vaatteista kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1596997Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334123Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152171- 621946
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1961454Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957