Moi, tietäisikö kukaan voiko missään sivustolla pelata snookeria netissä maksutta, aapelissa oli jokin snooker mutta pitäis alkaa maksamaan... Kiitos avusta!
- Dimefield
Snookeria netissä?
4
1240
Vastaukset
- snookertuomari
Tähän hätään, en voi antaa kuin yhden keskinkertaisen vinkin. Eli eurosportin sivuilla (eurosport.com) on semmoinen gamezone. Se peli on sitten semmonen "oikeampi" tietokonebilis, toisin kuin aapelissa, eli siinä katellaan kepin päästä ja hiiren liikutus meinaa sitä kepin heilutusta jne.
Ei kuitenkaan ole mikään erityisen laadukas toteutus verrattuna esim. oikeisiin myytäviin bilispeleihin ja aluksi aika hankala, mutta kyllä siellä ihan hauksa joskus on pelata. Ja voipahan turista kansainvälisen pelaajaporukan kanssa. Ja niiltä kysymällä varmasti löytää parempiakin sivustoja. - oldies but goldies
Terve,
Minä tiedän. Osoite on www.flyordie.com. Todella laadukas 3-D peli. Todella realistinen, esim. aapelin biljardiin verrattuna aivan eri tasolla.
Ilmainen ja oma harjoittelutilakin löytyy.- jerkkunen2
ei niin ilmainen, mutta PARAS: Virtual Pool 3
www.celeris.com niin pitäs löytyä.. peli on ladattavaa mallia, joten ei tartte ees kauppaan mennä.
tosta ei fysiikanmallinnus enää parane.
- Bajen
www.carom3d.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082070En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761558Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 79889
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7738