OLEN MIELENVIKAINEN!!!!!

capt.cöpenick.ewp

Äänestin Halosta presidentiksi. Kadun syvästi epäisänmaalista toimintaani. Ääni aivoissani vaan pakoitti minua äänestämään kyseistä ilmestyskirjan petoa. Minulla ei ollut vaihtoehtoa, yhä useammin saatanallinen sivupersoona on ottanut vallan ajatusmaailmastani.

Anteeksi petturuuteni kunnialliset isänmaan kansalaiset. Olen tänään jälleen kerran lähdössä Lapinlahden suljetulle osastolle hoidattamaan pääni kuntoon. Toivottavasti minusta joskus tulee kunniallinen kansalainen. Myös kaikki muut Tarjaa äänestäneet ovat tervetulleita osallistumaan kanssani henkiseen eheytykseen.

Vielä kerran anteeksi että olen vaaleissa äänestänyt HUORAnpunaista "VENCERAMOSIA", siinäpä vasta totaalisen epäisänmaallinen, väsynyt, rupsahtanut, piirakanhimoinen ja kulahtanut transustrutsi paikallaan. Hyvät kansalaiset,elämme murheellisia aikoja ...

9

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on vaarallista

Tuo on vaarallista, jos menettää järkensä!:-

Ja jos on vielä aito tiedemies:-

Toivottavasti et ole ydinvalloista:-

Pommi voi rähjähtää niskaamme;:-

• MITÄÄN

Olet erittäin tervetullut meidän Halosen vastustajien joukkoon.

Sovit joukkoomme erittäin hyvin, sinultahan onnistuu nuo huorat ja muut tärkeät sanat.

Me oikeiston kannattajat emme hyljeksi sinua, olemme kaikki kaltaisiasi.

TERVETULOA JOUKKOOMME

• mielenvikainen?

Tarkistapa vielä itsesi uudestaan
      oletko:

a. mielenvikainen vai

b. yksinkertainen.

• Köpekki

a. Anteeksi mielenhäiriöni.

• J_Julistaja

Ongelman myöntäminen ja itseinho ovat ensimmäisiä vaiheita matkalla parantumiseen. On aivan luonnollista, että ryvet itsesäälissä kun kerran olet tuollaista mennyt tekemään. Parantuminen on kuitenkin pitkä prosessi ja voi olla että sinulla voin vielä kivinen tie kuljettavanasi, kun yrität pyristellä irti punamafian kynsistä.

Nyt on tärkeätä, että otat aikaa itsellesi ja pyrit kaikin tavoin pysyttelemään erossa demaritovereistasi, sillä näiden seurassa saatat helposti hairahtua uudestaan pois kaidalta polulta.

• "Kristilliset arvot ovat lähellä sydäntäni". Tai gallerian alkusanat, "olen rehellinen"!!

J.valheenjulistaja rehellinen? Onko netissä montakaan noin yhteiskunnan vastaista kirjoittajaa?
        Demokraattisten vaalien tuloksen halveksiminen kertoo enemmän aatteellisesta fasismista.

Tyyppi on yhtä ulkona poliittisesta realismista kuin jääkarhu arktisessa maisemassa.

• julistaja

toivottakaamme mielenvikainen ewp joukkoomme, meidän perussuomalaisten seurassa hän on kaltaistensa seurassa.

• capt. cöpenick.
        julistaja kirjoitti:

toivottakaamme mielenvikainen ewp joukkoomme, meidän perussuomalaisten seurassa hän on kaltaistensa seurassa.

Hitman-1 se kertoo olevansa SA-upseerikin.
        Sillä on kertomansa mukaan käsiase virkansa puolesta.

Fantasiatasolla siltä löytyy, netin halosvammaisimmalla hörheliköllä!

• varmasti

Eheytymisen alku on, kun tunnistaa itselleen tosiasiat. Hyvä, että sinulla on auttajia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2159
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2122
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1592
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      126
      1523
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      469
      1321
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      81
      1091
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      54
      941
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      901
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      234
      824
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      359
      815
    Aihe