onko mitään vinkkejä miten pääsen roon sukelluskammosta? talvella sukelsin neljään metriin jonka seurauksena tärykalvoni puhkesivat osittain. kipu oli valtava ja sen takia mulle on jäänyt hirvittävä pelko sukeltamisesta. käyn kurssia jossa vaaditaan se sukellus neljään metriin. onko jotain vinkkejä mikä auttaa? painetta kun vissiin pitäisi jotenkin tasata ettei korviin satu. pikaisia vastauksia, kiitos jo etukäteen ketkä jaksavat vaivautua :)
miten voitan sukelluskammon
3
1253
Vastaukset
- Väkisin
Sormilla nenästä kiinija puhallat nenään niin paine tasaantuu.
Toisinaan pelkkä nielemisliike auttaa, riippuu ihmisestä.
Kokeile sitä nenään puhaltamista pinnalla jolloin korvissa pitäisi tuntua pieni "rasahdus"
Elä kuiteskaan puhalla hullunraivolla jos ei onnistu.
Nuhasena ei kannata kokeila ollenkaan!! - huh, huh...apua
Mitä ihmeen kurssia käyt? Tarkoitatko, että sinulle vaaditaan sukellusta neljään metriin ilman, että on opetetttu paineentasausta? Lopeta ihmeessä tuollainen amatöörimäinen kurssi...
- tosi-aan
harjoittele laskeutumalla rauhallisesti jotta ehdit tasaamaan paineen juuri tuollain 'nenään puhaltamalla'. liekö kyseessä pelastusuinti? meillä piti intissä ainakin siihen liittyen sukellella tavaroita altaanpohjasta...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1215725Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744721868Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk211252Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111213Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861083Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.48995- 64961
- 64906
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.23867Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59865