Heip!
Olisiko kenelläkään antaa vinkkejä juhlavan poninhännän tekoon?
Siis miten tehdä esimerkiksi ponnari, missä ei hiuslenksu näkyisi ollenkaan (hiuksia kiepsautettu paljon tai vähän peittämään lenksu). Miten tuollainen tehdään käytännössä siististi ja nätisti? Onko muita vinkkejä ja neuvoja, miten poninhännästä saa kelpo kampauksen juhliin? Olisiko ponnarin fiksua sijaita takana vai sivulla? Kannattaisiko siihen liittää kukkia, koruja, valkoisia helmiä tms.? Kannattaako "häntää" kihartaa?
Yritän saada aikaiseksi kauniin kampauksen ilman sen kummempaa hikoilua tai stressiä :) Eli neuvokaa minua loihtimaan siisti ponnarikampaus.
Kiitos jo etukäteen.
Juhlava ponnari
3
1178
Vastaukset
- geney
juhlavamman ponnarin saat kihartamalla (piippaussaksilla saat kaunista kiharaa) hiukset ja tupeeraamalla niihin vähän lisää volyymia.
Jakaus kannattaa laittaa sivulle ja ponnari tarpeeksi ylös.
Ja tuo "omista hiuksista tehty ponnari" tehdään muistaakseni vain ottamalla ponnarista jonkin verran hiuksia, kierretään ne ponnarin ympäri ja laitetaan ponnarin alta hengettömältä pinnillä kiinni.
Toivottavasti tuli jelpittyä :)- Xara^^
Tuosta viestistäsi sain oikein hyvän vinkin: kiharran hiukset (esim. "patukoilla") ja sitten teen ponnarin hieman sivulle. Ja jos kihara on suht isoa, muttei kuitenkaan loivaa, niin se ei ole niin "teini" kuin esim. lettikiharat. Pari kiekuraa vielä huolettomasti irti ponnarista kasvojen sivuille, niin varmasti hyvä tulee.
Piippisaksia en valitettavasti omista..
Kaunis kiitos sinulle vastauksestasi!
- 10w. oon
Minä olen 10v. Minä teen sen näin:
1. Harjaa/kampaa hiukset hyvin, kannattaa myös suihkuttaa Berner XZ hoitosuihke BALSAMSPRAY Suklaa Vaniljaa. (Vaniljan värinen pieni purkki, löytyy ihan ruokakaupoista)
2. Vedä hiukset käsin ylös
3. Kun sinulla on kaikki hiukset kädessä, niin nappaa toisella kädellä pieni osa hiuksista ja pyöritä se TIUKASTI hiusten ymärille.
4. Ota pieni pinni ja kiinnitä hiusten ympärille pyöritetyt hiukset. P.S yritä tyntää pinni mahdollisimman sisälle hiuksii, niin ettei se näy.
5. Suihkuta reilusti TRESemme USED BY PROFESSIONAL extra Srong Hold hiuslakkaa. Ja mielellään reilusti ihan koko päähän. (tämäkin hiuslakka löytyy ruokakupoista, ei tarvitse sen kummemmin etsiä, iso valkoinen purkki.)
6.alutessasi voit vielä koristella kampauksen jollakin pinnikukalla joka sopii asuusi :)
TOIVOTTAVASTI OLI APUA! B)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4573908Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501276
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047