Varattu mies:Jos sinuun ihastuu nainen joka haluaa olla ystävä, miten suhtaudutte? Kerrotko puolisolle? Aloitatko ystävyyden vai et?
VAratun miehen logiikka
17
2055
Vastaukset
Jos et olisi ihastunut, voisin aloittaa ystävyyden ja kertoisin vaimolle. Ihastuneiden kanssa ei ystävyydestä tule mitään, koska se ei kuitenkaan heille lopulta riittäisi.
- ainiinkö
Pelkäisitkö että itsekuri pettää? Eikai yksinään ihastunut voi ryhtyä toimiin..
ainiinkö kirjoitti:
Eikä itsekuri pettäisi. Siitä seuraisi vain kiusallisia tilanteita. Vähän sama kun ravintolassa juoksisi jotakuta epätoivoista munahaukkaa karkuun yrittäen samalla olla hienotunteinen. Ja nämä naiset kyllä ainakin yrittävät ihan yksinään ryhtyä toisiin. Kaiken maailman väkisin pussailijoita ja perseestäpuristelijoita. Nuorempana sinkkumiehenä olisin varmaankin ollut otettu saamastani huomiosta, mutten enää.
- Naiselta
ainiinkö kirjoitti:
jokainen tiedä, että voi olla kiusallista olla tekemisissä sellaisen kanssa, joka on yksipuolisesti ihastunut.
Riippuu tietysti ihmisestä, mutta monet eivät lopeta tyrkyttämistä tai ajattelevat pohjimmiltaan, että tuttavuus merkitsee jonkintasoista kiinnostusta.
Joskus ensimmäinen oikein ymmärretty rajanveto onkin vasta tuttavuuden jäädyttäminen. - "naisystävä"....
Ratikkakuski kirjoitti:
Eikä itsekuri pettäisi. Siitä seuraisi vain kiusallisia tilanteita. Vähän sama kun ravintolassa juoksisi jotakuta epätoivoista munahaukkaa karkuun yrittäen samalla olla hienotunteinen. Ja nämä naiset kyllä ainakin yrittävät ihan yksinään ryhtyä toisiin. Kaiken maailman väkisin pussailijoita ja perseestäpuristelijoita. Nuorempana sinkkumiehenä olisin varmaankin ollut otettu saamastani huomiosta, mutten enää.
tai ei edes naisystävä, vaan mieheen ihastunut nainen. Miehen ystävän exä.
Tää nainen on mielestään niin hyvä ystävä mieheni kanssa. Istumme silloin tällöin samassa pöydässä, ja aika kiusallista surata kun nainen on niin mielinkielin, keskustelee vain miehen kanssa ja ignooraa mut ätysin.
olemme keskustelleet miehen kanssa tästä ja hän tiedostaa tilanteen. Vaikea ja kiusallinen. Miehen puolesta myös.
Kommentit "mä tunnen kuule Matin niin pitkältä ajalta", "Mä tiedän mitä MAtti ajattelee", "Muistatko Matti kun....", tai vielä kiusallisemsi "Silloin kun MAtti olit Riitan kanssa...".
Viimeiksi läsnäollessani kysyi mieheni s-postiosoitetta, kun oli kuulemma kaikkee postii. Mies sanoi hänelle ettei tosiaan tarvii postia, eikä lueskele s-postia yleensäkään. Paitsi mun laittamia viestejä. Eli selkeesti kieltäytyi.
Seuraavana ilta tuli tekstiviesti, sitä seuraavana puhelu lähemmä keskiyötä. Mies ihmetteli tälle naiselle että onko joku hätä kun soitat. Ja oli tyly.....
Ei kannata tommonen ajatus että ihastunut nainen olis VAAN ystävä. Ei se onnistu. Kyllä ihastunut osapuoli aina jotenkin sen ihastulsen tuo esille..... - ollaan nähty kerran
"naisystävä".... kirjoitti:
tai ei edes naisystävä, vaan mieheen ihastunut nainen. Miehen ystävän exä.
Tää nainen on mielestään niin hyvä ystävä mieheni kanssa. Istumme silloin tällöin samassa pöydässä, ja aika kiusallista surata kun nainen on niin mielinkielin, keskustelee vain miehen kanssa ja ignooraa mut ätysin.
olemme keskustelleet miehen kanssa tästä ja hän tiedostaa tilanteen. Vaikea ja kiusallinen. Miehen puolesta myös.
Kommentit "mä tunnen kuule Matin niin pitkältä ajalta", "Mä tiedän mitä MAtti ajattelee", "Muistatko Matti kun....", tai vielä kiusallisemsi "Silloin kun MAtti olit Riitan kanssa...".
Viimeiksi läsnäollessani kysyi mieheni s-postiosoitetta, kun oli kuulemma kaikkee postii. Mies sanoi hänelle ettei tosiaan tarvii postia, eikä lueskele s-postia yleensäkään. Paitsi mun laittamia viestejä. Eli selkeesti kieltäytyi.
Seuraavana ilta tuli tekstiviesti, sitä seuraavana puhelu lähemmä keskiyötä. Mies ihmetteli tälle naiselle että onko joku hätä kun soitat. Ja oli tyly.....
Ei kannata tommonen ajatus että ihastunut nainen olis VAAN ystävä. Ei se onnistu. Kyllä ihastunut osapuoli aina jotenkin sen ihastulsen tuo esille......... eikä tää naisystävä edes moikannut.
- Lutkiksille ei kiitti
ainiinkö kirjoitti:
Monen eri miehen panemana ollut nainen ei ole seksuaalisesti kiinnostava, neitsytnainen on kaikin tavoin kiinnostava.
Jos on antanut reikää jollekin muulle kuin mulle niin ei kelpaa mulle, kelpaa vain jos itse vien neitsyyden. - Reikä 40v.
Lutkiksille ei kiitti kirjoitti:
Monen eri miehen panemana ollut nainen ei ole seksuaalisesti kiinnostava, neitsytnainen on kaikin tavoin kiinnostava.
Jos on antanut reikää jollekin muulle kuin mulle niin ei kelpaa mulle, kelpaa vain jos itse vien neitsyyden.Taidatkin olla se maailmankaikkeuden keskipiste?
Minulle kelpaa vain 18-vuotias mies, jolla on siniset silmät. Itse olen 42.
- varattu mies
Kyllä , vaikka riski sille että se ei jää ystävyyteen, on melkomoinen. Ja tietysti edellytyksellä että olet ystävyyden arvoinen eli et käytä tilannetta hyväksesi.
Vaimolle kertominen riippuu tilanteesta, jos olet vaikka vaimon kaveri on syytä kertoa. - jos nainen
miksi ihastunut nainen haluaa olla ystävä,päästäkseen lähemmäs ihastustaan??
Siitä ei seuraa kenellekkään hyvää.Yleensä ihastunut sitten katselee kun tämä onnellinen pariskunta elää elämäänsä.Onko se hauskaa.
Luulisin että suurin osa miehistä karttaa tällaista jos tietää naisen olevan ihastunut.
Miksi ylipäätänsä haluaa olla ystävä?Kyllä kertoisin puolisolle.Luuletko että kukaan mies kertoo vaimolleen että tää nainen on ihastunut muhun ja haluaa olla ystävä??Harva nainen luultavasti olisi mielissään...En aloittaisi ystävyyttä. - Adonis?
eipä o kukaan nainen koskaan ihastunu minuu
- Mies.
ystäviä, joista vaimo ei tiedä, eikä tule olemaankaan.
Ihsatus ja ystävyys on huono yhdistelmä, koska voi mennä painoarvot sekaisin ja tulee sellaisia elementtejä ystävyyteen, jota ei tarvitsisi olla. - en aloita.
Mielestäni avopuolisolta ei pitäisi olla mitään salattavaa. En viitsi edes aloittaa ystävyyttä, koska toinen ihastunut ja se johtaa vain negatiivisiin tilanteisiin.
En ole vielä tavannut sellaista naista, joka olisi pystynyt pelkään ystävyyssuhteeseen. Kaikki uskottavasti ystävää "esittäneetkin" naiset ovat häipyneet ajan myötä vähin äänin. Viimeiset "luovuttivat" silloin, kun esikoisemme syntyi.
Muutamat naispuoliset "ystävät" tekivät lyhyen "ystävyyden" jälkeen erittäin selväksi, että heille kelpaisi enemmänkin. Näiden "ystävyyttä" en ole kaivannut....- porukkaa
jopas on nuivaa porukkaa.
- reher
A-N-N-A O-L-L-A
- Urpo
En ole tällähetkellä varattu, mutta voihan tohon kymysykseen vastata. En aloittasi ystävyyttä ja täten ei tarvi kertoa vaimolle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262466- 1142096
- 1221759
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451577Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91507Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161241059Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87985Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959