Olipa tossa pientä keskustelua miehen kanssa.Puheen aiheena entiset ja neitsyyden/poikuuden menettäminen.Siinäpä sitten paljastui että hän on menettäny poikuutensa huoralle!!!
kaikkea ei tarvitse tietää..
19
1876
Vastaukset
- ..nainen..
Olisit varmaan loppujen lopuks mielummin tosiaan ollu tietämättä. Enpä haluais itse kuulla tuollaista :( Tuossa onkin sulateltavaa
- ???
niin no mikäs tossa oli niin kamalaa...?
- hurjaa.
??? kirjoitti:
niin no mikäs tossa oli niin kamalaa...?
mitä ihmeellistä? On se parempi vaihtoehto kuin nämä useimmat naiset jotka menettää sen 12-14 vuotiaana kännissä jossain puistossa tuntemattomalle.
- (ex)Veijari-77
hurjaa. kirjoitti:
mitä ihmeellistä? On se parempi vaihtoehto kuin nämä useimmat naiset jotka menettää sen 12-14 vuotiaana kännissä jossain puistossa tuntemattomalle.
Ihan totta. Itsekin muistan miten aiempi tyttöystäväni muka suutahti kun mainitsin poikasena käyneeni uteliaisuudesta huorissa. Sillä tavallahan sitä oppii. Eikä tytöt tykkää jos mies ei ymmärrä sänkytouhuista mitään. Huvittavaa on se, että vaaditaan että miehen pitää olla sitä ja osata tätä, mutta taitojen hankkimisesta ei saisi puhua (entiset muijat/huorat). Enhän minäkään suuttunut siitä että tämä oli ollut ennen tapaamistamme jonkun puolijuutalaisen kanssa. Täytyy ymmärtää että menneet on menneitä, ja poikuuden on yllättävän moni poika menettänyt osaavalla huoralle. Ei siinä mitään pahaa ole kunhan muistaa kortsut.
- No huh huh!
hurjaa. kirjoitti:
12-14-vuotiaatko muka naisia??? Minkälainen mieli pitää olla, että noin ajattelee! Lapsia tuon ikäiset vielä ovat!!!
- MISSÄ?
No huh huh! kirjoitti:
12-14-vuotiaatko muka naisia??? Minkälainen mieli pitää olla, että noin ajattelee! Lapsia tuon ikäiset vielä ovat!!!
Älä vaahtoa!!! Lapsiahan sen ikäiset ovat, mutta pointti jutussa ei ollut se. Ainakaan minun mielestäni.
- niistäkin
No huh huh! kirjoitti:
kasvaa jotka pusikoissa teininä pelehtivät. valitettavasti....
....sitä se liika uteliaisuus teettää :)
Ei tuosta kannata mitään kauheaa parisuhdeongelmaa tehdä vaikka siinä sinulle voikin olla sulattelemista hetkeksi.- vilperi
se ole yksi lysti onko se huora vai ei, jolle se miehen neitsyys menetetään?....pääasia et homma on pois päiväjärjestyksestä
- ...
Siis hän oli se joka alkoi ensin kyseleen minulta kuinka monta partneria minulla on ollut.Sanoin että tämä on asia mistä ei pitäisi keskustella sillä menneisyys on menneisyys...
Ei tämä suhde nyt tähän kaadu,mutta en todellakaan haluisi tätä tietää. - waef
se huorissa käynti eroaa muista seksisuhteista?
- maksetaan,
ja huora ei nauti siitä seksistä, vaikka niin esittääkin. Huora tekisi mielellään jotain muuta työtä, montaa vuotta niiden pää ei sitä hommaa kestäkään, antaa ruumistaan toistaan kamalammille miehille. Huora vihaa miehiä ja yleensä myös itseään. Huoran on tarkoitus saada vaan rahaa, yleensä huumeisiin.
Seksisuhteessa taas nainen ja mies ovat tasavertaisia, kummatkin saavat yhtä paljon, eli sekuaalisen tyydytyksen. Seksisuhteessa nainen pitää miehestä ja seksistä.
Lyhyesti: huorissa käynti on aina jonkinlaista ihmisyyden riistoa, kun taas seksisuhteessa annat toisellekin henkisesti jotain hyvää. - vilperi
maksetaan, kirjoitti:
ja huora ei nauti siitä seksistä, vaikka niin esittääkin. Huora tekisi mielellään jotain muuta työtä, montaa vuotta niiden pää ei sitä hommaa kestäkään, antaa ruumistaan toistaan kamalammille miehille. Huora vihaa miehiä ja yleensä myös itseään. Huoran on tarkoitus saada vaan rahaa, yleensä huumeisiin.
Seksisuhteessa taas nainen ja mies ovat tasavertaisia, kummatkin saavat yhtä paljon, eli sekuaalisen tyydytyksen. Seksisuhteessa nainen pitää miehestä ja seksistä.
Lyhyesti: huorissa käynti on aina jonkinlaista ihmisyyden riistoa, kun taas seksisuhteessa annat toisellekin henkisesti jotain hyvää.hienoa että kuluttajaa rankaistaan...hei, jos minä menen jakamaan persettäni hillosta, ni en ole niin idiootti, että syyttäisin kuluttajia...vaan miettisin miksi olen nisti ja joudun tekemään sitä. itse ne antaa itseänsä riistävän...paskoista valinnoista voi aina muita syyttää.
- Was is das
vilperi kirjoitti:
hienoa että kuluttajaa rankaistaan...hei, jos minä menen jakamaan persettäni hillosta, ni en ole niin idiootti, että syyttäisin kuluttajia...vaan miettisin miksi olen nisti ja joudun tekemään sitä. itse ne antaa itseänsä riistävän...paskoista valinnoista voi aina muita syyttää.
Seksi muuten maksaa aina, tavalla tai toisella. Kondomit maksaa maltaita, E-pillerit maksaa kohtalaisesti ja Kiereukka vasta maksaakin. Jollet näitä maksa niin voit joutua maksaan lasten elatusmaksuja tai voit maksaa kärvistellen sukupuolitaudin kourissa.
Itse en oel puolesta enkä vastaan prostituutiota, en osaa sanoa. Joka tapauksessa aikuinen ihminen on aina vastuussa itsestään viime kädessä.
- jotenkin pois?
Mitä sitten utelet asioita jollet kestä totuutta. Mielestäni hän oli erittäin rehti kun myönsi sen.
- Symmetrinen
Naiset eivät voi käsittää miesten paineita jos ei ole saanut pillua...Neitsyyden menetys on aivan eri asia miehen ja naisen välillä! Naisille se on iso juttu tunne puolella miehille se on kuin syvähuokaus kovan paineen jälkeen...Miesten on pakko purkautua tiettyjen väliaikojen välein koska miehet ovat enemmän eläimellisiä kuin naiset.
- Latino
Etelä-Amerikassa joka poika menettää neitsyytensä huoralle.maan tapa....
- NoJust
eli onko siinä joku ongelma? Eiköhän se ole ihan sama juttu kuin siinä tapauksessa, että 17-vuotiaat naisenalut lähtevät ruotsinlaivalle menettääkseen neitsyytensä 3-kymppiselle ruotsalaismiehelle "kiwi-deckin" yläpetissä muiden näytellessä nukkuvaa?
Minun mielestäni on pääasia, että se poikuus on jossain vaiheessa menetetty (ennen minua, kiitos!).
Itse olen saanut kauhistelua osakseni kun kerron missä iässä se meni, vaikka oli samanikäinen poikakaveri, pitkä seurustelu takana, molemmille eka kerta ja toisen kroppaan tutustuminen kesti pitkään (täydellistä siis). Kynttilä paloi pöydällä ja Pearl Jam soi taustalla.
Nykyhetki on se, mikä merkkaa. Eri asia, jos juoksisi huorissa nyt, selkäsi takana. - -PiiaM-
En nyt lukenut muiden vastauksia, joten vastaan vain sulle ap ja vain omasta puolestani.
No sou, hei? Mitä merkitystä tollasella asialla on, jos (?) te kerran tykkäätte/rakastatte toisianne? Ihan sama teidän suhteenne kannalta varmaan tollanen...
No joo tietty... Kyllähän se neitsyys useimmiten vähän toisella tapaa menetetään, eli sinänsä ymmärrän sua. Ei tollasella asialla kuitenkaan enää seurustellessa ( sä kait tykkäät siitä ihmisestä? ) pitäis olla mitään merkitystä, ellei sitten joitakin vakavia sukupuolitauteja ole suhteenne ristinä...
Ihme asioista ihmiset ottavat pultteja. Mitä sä seurustelet sen ihmisen kanssa, jos sua ton tapainen asia haittaa, joka ei liity teidän suhteeseenne millään tavalla? No mut joo sori, vastaus tulee nyt lähempänä kolmeakymppiä olevalta ihmiseltä.;)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262466- 1142096
- 1221759
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451577Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91507Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161241059Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87985Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959