Raiskaus

joopeli

Moikka

Tuli vain mieleen että voiko keskenään avioliitossa olevat ihmiset raiskata toisensa.
Minulla olisi sellain tuntuma että avioliitossa ei voi raiskata.

85

9460

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • semmonen......................

      laki ole nykyään voimas että oli se avio -tai avomies tai kuka tahansa niin SYYTE?

      En kyllä ihan varma asiasta oo... Mut toivottavasti asia olis näin, raiskaajat linnaan.

      • kai!

        raiskaus on raiskaus, tapahtui se sitten avioliiton ulkopuolella tai sisällä....väkisin makaaminen ei siitä miksikään muutu.


      • kopoine

        kollit jotka ei saa naista kiihottamisen jälkeen niin vika on teissä kunnolla kiihoitettu nainen avautuu kuin kirja ei ole aihetta raiskata kollit oppikaa kiihottaa naisii ettette tartte raiskata vai ootteko niin raukkiksia ettette uskalla lähestyä aikuista naista vaan käytte lasten kimppuun s....nan elukat


      • Elluhalloyb

        Aviopuolisoakaan ei saa raiskata..
        Tuomio tulee...
        Jos toinen tekee..rikosilmoituksen...👍🌸


      • Anonyymi
        kopoine kirjoitti:

        kollit jotka ei saa naista kiihottamisen jälkeen niin vika on teissä kunnolla kiihoitettu nainen avautuu kuin kirja ei ole aihetta raiskata kollit oppikaa kiihottaa naisii ettette tartte raiskata vai ootteko niin raukkiksia ettette uskalla lähestyä aikuista naista vaan käytte lasten kimppuun s....nan elukat

        Arvosteletko ny oikiasti muita vai itseäsi


    • Jussi-setä

      Raiskaus on aina raiskaus. Ei ole mitään merkitystä eletäänkö avioliitossa vai ei. Jos toinen osapuoli kieltäytyy seksistä ja toinen pakottaa yhdyntään, niin se on raiskaus.

      • Somertime

        Naimisissa ihmiset voivat olla vapaasti ilkeitä toisilleen ja eihän petihommat silloin
        varmaankaan oikein hyvin suju.


    • Mies-75

      Laki tuntee nykyään avioliiton sisällä tapahtuvan raiskauksen (ei tosin vielä 90-luvulla)

      Toinen juttu on tietysti miten tuomioistuimet lakia tulkitsevat (ei varmaan ketään ole vielä tuomittu)

      Olisiko ollut eilen lehdessä juttua, kuinka hovioikeus lievensi raiskaustuomiota, koska mm. "syytetty ei ollut välttämättä tietoinen uhrin haluttomuudesta" tms. huoh...

    • Elin...

      Nuorempana avoliitossa... ensimmäinen pidempi suhde olin sen päättyessä 18v. Ensimmäiseen 1,5v ei ollut ongelmia sen suhteen... mutta kun suhde alkoi lähetä loppuaan en enää halunnut, välit saattoi olla 3 kin viikkoa. Aamulla saatoin herätä ilman hoisuja... ja se ei ollut kerta eikä 2... mies totesi että tunnuit olevan mukana vaikka et täysin hereillä ollutkaan...

      Mielestäni se oli raiskaus koska hän kyllä oli huomannut että en halua häntä enää siinä mielessä lähelleni. Mutta milläpä sen liiton tai avoliiton sisäisen raiskauksen todistat???

      • Miten..

        ..vitussa voi muka olla noin sikiäuninen.. kaikkea te naiset väitättekin ja sitten heräätte jos mies kuorsaa.


      • Anonyymi

        lol


    • Tyttö

      Oli tilanne ja suhteet mitkä hyvänsä, niin toisen kanssa väkisin makaaminen on raiskaus.

      • Anonyymi

        EI pidä paikkaansa


    • särkynyt

      Kyllä voi ja jos niin tapahtuu, on tuo jättävä sellaiset jäljet, että raiskattu ei enää osaa nauttia, luottaa, viihtyä, rakastaa...än pelkää, häntä sattuu, hän tuntee itsensä halvaksi käyttöesineeksi, jne...
      Ja jos muu suhde on pikkasenkaan epätasapainossa, tämä ehkä kaataa koko pakan, lopullisesti.
      ...kokemuksella...

      • xxxxx

        Onhan se raiskaus silloinkin. Itselleni kävi tavallaan niin entisen poikakaverini kanssa, olin nukkumassa kun hän vain päätti että haluaakin jotakin muuta. No kai siihen nyt heräsin ja olisin voinut sanoa ei, mutta olin jotenkin unessa. Aamulla vasta täysissä järjissäni ymmärsin asian, eikä se nyt kivalta tuntunut. En nyt sitä raiskaukseksi kutsuisi, mutta jonkinasteiseksi hyväksikäytöksi kyllä. Vai mitä mieltä muut olette?


      • jos mulla
        xxxxx kirjoitti:

        Onhan se raiskaus silloinkin. Itselleni kävi tavallaan niin entisen poikakaverini kanssa, olin nukkumassa kun hän vain päätti että haluaakin jotakin muuta. No kai siihen nyt heräsin ja olisin voinut sanoa ei, mutta olin jotenkin unessa. Aamulla vasta täysissä järjissäni ymmärsin asian, eikä se nyt kivalta tuntunut. En nyt sitä raiskaukseksi kutsuisi, mutta jonkinasteiseksi hyväksikäytöksi kyllä. Vai mitä mieltä muut olette?

        on ihana luotettava poikaystävä jota rakastan ja hän rakastaa minua, ei mua haittaa, vaikka hän alkaisi minun ollessa puoliunessa minua puristella tai räplätä. itsekin saatan ottaa suihin mieheltä, kun hän on tokkurassa. kyllä hän siihen herää, mutta on vain tyytyväinen asiasta.


      • valitettavasti
        xxxxx kirjoitti:

        Onhan se raiskaus silloinkin. Itselleni kävi tavallaan niin entisen poikakaverini kanssa, olin nukkumassa kun hän vain päätti että haluaakin jotakin muuta. No kai siihen nyt heräsin ja olisin voinut sanoa ei, mutta olin jotenkin unessa. Aamulla vasta täysissä järjissäni ymmärsin asian, eikä se nyt kivalta tuntunut. En nyt sitä raiskaukseksi kutsuisi, mutta jonkinasteiseksi hyväksikäytöksi kyllä. Vai mitä mieltä muut olette?

        Meillä on usean vuoden ajan tapahtunut niin että kun nukun niin mieheni vaan alkaa vetää housuja minulta ja ryhtyy hommiin. Olen useaan kertaan sanonut että en pidä siitä että minut herätetään naimaan. Tästä pakottamisesta johtuen haluni ovat menneet ajat sitten. Ja sitten mieheni vielä ihmettelee että miksi en halua !!! Mieheni mielestä avioliitossa ei ole raiskauksia se vaan kuuluu asiaan. Ei minun mielestä kuulu pakottaminen.


      • yo
        jos mulla kirjoitti:

        on ihana luotettava poikaystävä jota rakastan ja hän rakastaa minua, ei mua haittaa, vaikka hän alkaisi minun ollessa puoliunessa minua puristella tai räplätä. itsekin saatan ottaa suihin mieheltä, kun hän on tokkurassa. kyllä hän siihen herää, mutta on vain tyytyväinen asiasta.

        kyllä minun puolesra oman vaimonsa voi maata väkisin se on ihan siistiä. itse olen monesta alkanut naimaan vaimoani kun hän nukkuu ja kun vaimoni on herännyt siihen kipuun niin olen vain jatkanut hommiani. tykkään kun vaimoani sattuu. rupen yleensä naimaan rajummin kun huomaan että vaimoani sattuu pistän hänet yleensä itkemään


      • ihmiset sentään
        yo kirjoitti:

        kyllä minun puolesra oman vaimonsa voi maata väkisin se on ihan siistiä. itse olen monesta alkanut naimaan vaimoani kun hän nukkuu ja kun vaimoni on herännyt siihen kipuun niin olen vain jatkanut hommiani. tykkään kun vaimoani sattuu. rupen yleensä naimaan rajummin kun huomaan että vaimoani sattuu pistän hänet yleensä itkemään

        mee kuule hoitoon!!!
        Toivottavasti eukkos kerää kamppeensa ja häipyy kiireesti....


      • hhhaaallllooooo
        ihmiset sentään kirjoitti:

        mee kuule hoitoon!!!
        Toivottavasti eukkos kerää kamppeensa ja häipyy kiireesti....

        ihan selkee provo. don't feed the trolls.


      • Höh taas kerran..
        jos mulla kirjoitti:

        on ihana luotettava poikaystävä jota rakastan ja hän rakastaa minua, ei mua haittaa, vaikka hän alkaisi minun ollessa puoliunessa minua puristella tai räplätä. itsekin saatan ottaa suihin mieheltä, kun hän on tokkurassa. kyllä hän siihen herää, mutta on vain tyytyväinen asiasta.

        niin ja sinun tapauksessasi ei ole kyse raiskauksesta, josta siis täällä puhutaan.


    • mummomuori

      eli myös aviossa olevia koskee tämä laki

      Raiskaus
      Joka pakottaa toisen sukupuoliyhteyteen käyttämällä henkilöön kohdistuvaa väkivaltaa tai uhkaamalla käyttää sellaista väkivaltaa, on tuomittava raiskauksesta vankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään kuudeksi vuodeksi.
      Raiskauksesta tuomitaan myös se, joka saatettuaan toisen tiedottomaksi taikka pelkotilaan tai muuhun sellaiseen tilaan, jossa hän on kykenemätön puolustamaan itseään, käyttämällä puolustuskyvyttömyyttä hyväkseen on sukupuoliyhteydessä hänen kanssaan.
      Yritys on rangaistava.
      http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1889/18890039001?search[type]=pika&search[pika]=seksuaalinen

      Ainoa ongelma on toteennäyttäminen, kuten muissakin raiskaustapauksissa. On oltava todisteet että näin on käynyt ja raiskaus on asianomistajan rikos, eli raiskatun itsensä on nostettava syyte ja todistettava tapahtunut. Poikkeus on julkisella paikalla sattunut raiskaus, joka on yleisen syytäjän asia.

      • kauhutar

        mitenhän mies kokee hyväksikäytetyksi tulleensa...
        jos halutonta alkaisi pakottaa seksiin.

        Raamatussa lukee että pitää tyydyttää puolison halut......hehee...järki käteen näissäkin asioissa.
        Ei ketään voi pakottaa!!!!Ei saa pakottaa!


    • dgsdfs

      sä idiootti? tietysti voi.

    • Laillinen nainen

      Jos nainen sanoo ei, se myös tarkoittaa ei. Eikö sulle ole jo yläasteella opetettu mitkä ovat naisen oikeudet ja miehen velvollisuudet. Nainen päättää aina milloin suostuu sukupuoliyhteyteen, kaikissa muissa tapauksissa on kysymys raiskauksesta.
      Uuden lain mukaan humaltuneeseen naiseen yhtyminen on AINA raiskaus, silloinkin kun nainen suostuu yhdyntään vapaaehtoisesti.
      Vastuu on aina miehellä.

      • 19 + 5

        "Uuden lain mukaan humaltuneeseen naiseen yhtyminen on AINA raiskaus, silloinkin kun nainen suostuu yhdyntään vapaaehtoisesti. Vastuu on aina miehellä."

        Laki on sama kummallekin sukupuolelle. Jos molemmat ovat kännissä, kumpikin syyllistyy raiskaukseen, joka muuten ei ole edes asianomistajarikos.

        Eli kaikki kännissä sekstanneet poseen ja avaimet järveen.


    • yks vaan

      Miksei voi?

      Kun ukko panee vaikka itkee. Kiristää sillä että herättää 2 vuotiaan ja kertoo että iskä lähtee. Kiristää sillä, että muuten tulee turpiin. Kiristää sillä että kertoo millainen huora on, kun ei anna.

      Panee vaikka koskee ja oksettaa. Nauraa päälle. Kenelle tästä kertoo. Mitä on näyttää poliisille,. Nämä mustelmat voisi olla tullu ihan muustakin. Käsivarret ja reidet, ei ne muillenäy.

    • Voi raiskata

      Pitää tehdä rikosilmoitus sitten poliisi tutkii ja katsotaan menekö oikeuteen, jos menee niin sitten ootellaan oikeuden tuomiota.

    • TiLLy_

      Minua myös mietityttänyt kyseinen asia viimeaikoina. Taannoin tulimme mieheni kanssa baarista kotiin ja olimme humalassa. Harrastimme seksiä jonka jälkeen nukahdimme. Hetken kuluttua heräsin kun hän yritti naida minua takapuoleen. Hän tietää etten pidä siitä enkä suostuisi siihen koska se sattuu ihan julmetusti. Työnsin peniksen pian emättimeen ja jatkoimme siitä normaalisti. En tuota nyt raiskaukseksi voisi kutsua mutta tuli todella hyväksikäytetty olo..Mieheni on muuten järkevä ja ihana mutta millainen aviomies tekisi sellaista jonka tietää loukkaavan? Emme ole puhuneet asiasta.

      • Perzeraiscaaja

        Siisti äijä sulla.. persiirassaaja.. o tainnu vetäistä nuorta poekaakin gakkoseen..


    • Cloetta...

      Kyllä avioliitossa voi raiskata, pahoinpidellä jne. Miksei voisi? Avioliitto ei muuta yhtää rikosta lailliseksi.

    • ..

      Rikos on aika rikos. Raiskaus on aina rikos.

      • kopoma-d

        raiskaajilta munat juurinen pois ja syöttää ne niille s- tana


      • KysynVaan-76

        "raiskaajilta munat juurinen pois ja syöttää ne niille s- tana"

        Olet melkoisen ristiriitainen persoona. Paheksut toisten tekemää väkivaltaa hekumoimalla itse muille tehdyllä kostoväkivallalla?


    • nokkaansa sai!

      Entinen avomies sen meni tekemään, heräsin keskenkaiken. Ja lähtö oli kyllä sellanen että karkuun se juoksi kun aropupu, ja nyrkistä vetelin otsikkoon niin että humina kävi, mustan silmän ja pari pikku ruhjetta se sai... Se onkin tähän 36:een ikävuoteen mennessä ainoa kerta kun olen ketään lyönyt, enkä ole sitä katunut kertaakaan. yritti se anteeksi pyydellä kaikenmaailman horsmiensa kanssa. Väkisinmakaamiseen/raiskaukseen tai hyväksikäyttöön ei ole olemassa minkään maailman selitytä!!!

      En ole IKINÄ sellasta raivaria saanut!! veri alkaa kiehumaan vieläkin tuon monen vuoden jälkeisen tapahtuman jälkeen.
      Kyllä minut voi herättää reilusti jos mieli tekee, muussa tapauksessa tumputtakoon itsekseen.

      Onneksi mulla on hyvä ja rakastava mies, joka ei kuunapäivänä tollasta menis tekemään!

      Ja tässä omassa tapauksessa ei kyse todellakaan ollut siitä että olisin ollut puolihereillä!!

      Ja en, en tehnyt mitään ilmoitusta, koska tollasissa tapauksissa se on ihan hyödytöntä, vaikka kuinka oikeassa olisit.

      • reica

        Minäkin olen huiskaissut mieheni päältäni pois monta kertaa, kun ei ole mennyt jakeluun etten halua ja kun väen väkisin yritetään sitten se rupeaa tuntumaan todella vastenmieliseltä. Mutta, minähän siitä saan syytteen väkivaltaisuudesta, kun menen työntämään "ukkorukan" tuolla tavoin sängynlaidalle tai lattialle.


    • xxx

      Ihmettelen tätä ketjua.

      Hyvät naiset! Avioliitto on vapaaehtoinen. Sen voi purkaa. Se, että nainen elää avioliitossa tai avoliitossa, on aina merkki siitä että nainen ja mies molemmat ovat hyväksyneet avioliittoon taikka avoliittoon kuuluvat juttut. Se, että nainen ei nauti seksistä, se ei tee miehestä raiskaajaa. Ei todellakaan!

      Jos nukut omasta vapaasta tahdostasi miehen kanssa samassa sängyssä ja mies käyttää sinua hyväkseen. Tämä ei ole raiskausta. Se on tulosta omasta tyhmyydestäsi!

      RAISKAUS on vakava rikos! Raiskaaja on murhaaja ja perinpohjin sairas!

      Mies raiskaa naisen. Nainen päätyy aborttiin. Mies on silloin OMAN LAPSENSA MURHAAJA! Miettiikö raiskaaja tätä. Mies tietää riskin ja raiskaa silti. Raiskaajan rangaistus pitäisi olla sama kun murhaajan. Monet vaikenevat raiskauksesta ja päättävät oman elämänsä. Myös tässä tapauksessa raiskaaja murhaaja!

      Raiskaajilta vähintään pillit poikki ja naama julkisuuteen!

      Mitä mieltä olette NAISET! Jos joku nainen vastustaa ehdotustani, johtuu se siitä että häntä ei ole VIELÄ raiskattu!

      • NäinMeillä

        "Jos nukut omasta vapaasta tahdostasi miehen kanssa samassa sängyssä ja mies käyttää sinua hyväkseen. Tämä ei ole raiskausta. Se on tulosta omasta tyhmyydestäsi!"

        Voit olla ihan miten sairasta mieltä tahansa avioliitosta mutta se ei muuta yhtään mitenkään sitä että Suomen lain mukaan raiskaus on aina raiskaus jos toinen ei seksiä halua, oltiin sitten avioliitossa tai ei.

        "RAISKAUS on vakava rikos! Raiskaaja on murhaaja ja perinpohjin sairas!"

        Ja sitten vielä kehtaat alun vähättelyn jälkeen tekopyhästi väittää että muka jotenkin välittäisit asiasta.

        "Raiskaajilta vähintään pillit poikki ja naama julkisuuteen!"

        Ja lopulta itse sorrut ihannoimaan väkivaltaa ja muiden vahingoittamista. Oliko tässä joku logiikka?


      • Perkule

        Omasta tahdostaan on avo-tai avioliitossa. Omasta tahdostaan kukaan ei tule väkisin maaduksi. Ei on ei. Jopa liitossa. Tajittoman tai nukkuvan makaaminen on rikos,jopa avioliitossa!


    • Valokeiju

      Ihmettelen tätä ketjua.

      Hyvät naiset! Avioliitto on vapaaehtoinen. Sen voi purkaa. Se, että nainen elää avioliitossa tai avoliitossa, on aina merkki siitä että nainen ja mies molemmat ovat hyväksyneet avioliittoon taikka avoliittoon kuuluvat juttut. Se, että nainen ei nauti seksistä, se ei tee miehestä raiskaajaa. Ei todellakaan!

      Jos nukut omasta vapaasta tahdostasi miehen kanssa samassa sängyssä ja mies käyttää sinua hyväkseen. Tämä ei ole raiskausta. Se on tulosta omasta tyhmyydestäsi!

      RAISKAUS on vakava rikos! Raiskaaja on murhaaja ja perinpohjin sairas!

      Mies raiskaa naisen. Nainen päätyy aborttiin. Mies on silloin OMAN LAPSENSA MURHAAJA! Miettiikö raiskaaja tätä. Mies tietää riskin ja raiskaa silti. Raiskaajan rangaistus pitäisi olla sama kun murhaajan. Monet vaikenevat raiskauksesta ja päättävät oman elämänsä. Myös tässä tapauksessa raiskaaja murhaaja!

      Raiskaajilta vähintään pillit poikki ja naama julkisuuteen!

    • Vm43 ukko

      Jos ei nyt aivan raiskata niin ainakin pakottaa seksiin. Tarkoitan vaimoani tekijänä.

      Suunnilleen viikon välein tämä väkivallan teko tapahtuu.
      7-kymppiä lähestyvänä ikärinä oma aktiivisuuteni on hiipuman päin joten olen joutunut mainitsemani riiston kohteeksi.

      En aio tehdä rikosilmoitusta.

    • ...

      Kyllä on rikos. Samoin seksiin painostaminen on rikos.

    • qwerqwr
    • kopoo

      tietysti voi mut ainoastaan esileikkinä joka onkin molemminpuolin tosikiihottavaa

    • 7167

      Joudun viikoittain pariin kertaan vaimoni raiskaamaksi.

    • Nainen36Äiti

      Vaimoa tai miestään ei voi raiskata! Kummankin on velvollisuus huolehtia molempien/toisen hyvinvoinnista ja tarpeista..Eikä se väkisellä ottaminen/antaminen nyt niin paha ole.
      Ihmiset tuntuvat tekevän nykyään kaikesta niin vaikeaa ja hankalaa..

    • Eionei

      Olin kihloissa ja nukkumassa. Yksi ilta mies tuli ravintolasta ja sanoi että nyt pannaan. Sanoin että ei nyt, mutta en ehtinyt sanoa mitään kun hän jo levitti jalkani ja työntyi sisään. Sattui. Ikinä ennen ei ole yhdyntä sattunut. Tässä yksi kokemus.

      • JooOnJoo

        No tuskin olet noin heikko tai voimaton ettet voisi asialle tehdä mitää. Säälittävää!


      • Kyselijä-77
        JooOnJoo kirjoitti:

        No tuskin olet noin heikko tai voimaton ettet voisi asialle tehdä mitää. Säälittävää!

        Uhrissa siis vika? Ihan kuten kaikissa ryöstöissä, pahoinpitelyissä, huijauksissa ja muissakin vai miten?


    • pitääköollalupa

      Mielenkiintoinen aloitus, tuleepa mieleeni kerta kun menin yhtenä yönä makkariin, siirryin avopuolisoni päälle, levitin rauhallisesti reidet ja työnnyin sisään, alta kuului annoinko luvan, voisitko lopettaa, en kuitenkaan lopettanut kun kovin panetti ja jatkoin loppuun. Avopuoliso suuttui, seuraavana aamuna hapan ilme kasvoilla ja kommentti voishan tuota jopa kutsuu puolison väkisinmaakaamiseksi mutta anti olla kun puolisoita ollaan, kuitenkin viimeinen kerta jos en anna lupaa tai tee itse aloitetta. En vaan tiennyt että seksiin tarvitaan puolison lupa, ei ole nainen multakaan pitkän avoliiton aikana kertaakan kysynyt haluunko vaan on niin sanotusti tullut päälle, ottanut kädella kiinni kalusta, hieronut kovaksi ja ohjanut sisälleen, voisi kysyä olenko minä antanut luvan, mitenkähän nainen suhtautuisi.

      • 98359894

        Kyllä tuo siltä kuulostaa, että vankilatuomio lain mukaan sinulle kuuluisi eritoten, kun tuli lopetusvaatimuskin.

        Koska raiskaus ei ole asianomistajarikos, varmaan ylläpito luovuttaa yhteystietosi yleiselle syyttäjälle. Onhan tuossa aivan eittämätön tunnustus.

        Ehkä avopuolisosikin on syyllistynyt vähintään seksuaaliseen hyväksikäyttöön, mutta siihen sinulla ei ilmeisesti ole riittäviä todisteita.


      • TotuusSattuuQC

        "En vaan tiennyt että seksiin tarvitaan puolison lupa,"

        Tyhmyys ei ole lieventävä asianhaara vaan päinvastoin.


      • tartu_hetkeen5
        98359894 kirjoitti:

        Kyllä tuo siltä kuulostaa, että vankilatuomio lain mukaan sinulle kuuluisi eritoten, kun tuli lopetusvaatimuskin.

        Koska raiskaus ei ole asianomistajarikos, varmaan ylläpito luovuttaa yhteystietosi yleiselle syyttäjälle. Onhan tuossa aivan eittämätön tunnustus.

        Ehkä avopuolisosikin on syyllistynyt vähintään seksuaaliseen hyväksikäyttöön, mutta siihen sinulla ei ilmeisesti ole riittäviä todisteita.

        Ei ollut lopetusvaatimus vaan kysymys voisitko lopettaa.


      • Jokunimimerkki2
        tartu_hetkeen5 kirjoitti:

        Ei ollut lopetusvaatimus vaan kysymys voisitko lopettaa.

        Tarkemmin sanottuna se oli kehoitus tai pyyntö, eli käytännössä vaatimus.


      • huomteille
        Jokunimimerkki2 kirjoitti:

        Tarkemmin sanottuna se oli kehoitus tai pyyntö, eli käytännössä vaatimus.

        Pyyntö ei ole vaatimus ei koskaan.


    • protokollaa

      Ilman lääkärintodistusta ei tuomiota tule. Samoin pitää pystyä kertomaan rikoksen ajankohta. Eli ei tule tuomiota.

      • kaikenkarvaiset

        Ja ellei toinen estele se on suostumus seksiin, kyllähän sitä lähes aina tapahtuu suhteissa kun toisella huono päivä hyvä ettei nyrkistä tule kun käy käsiksi mutta pieni kiukuttelu ja naisen "estely" saattaa toimia kiihkeänkin seksin esileikkinä. En haluu et saa ja hetken päästä naidaan kunnolla ja kun homma ohi nainen tyytyväinen kun vähän rassattiin paikkoja.


      • Anonyymi
        kaikenkarvaiset kirjoitti:

        Ja ellei toinen estele se on suostumus seksiin, kyllähän sitä lähes aina tapahtuu suhteissa kun toisella huono päivä hyvä ettei nyrkistä tule kun käy käsiksi mutta pieni kiukuttelu ja naisen "estely" saattaa toimia kiihkeänkin seksin esileikkinä. En haluu et saa ja hetken päästä naidaan kunnolla ja kun homma ohi nainen tyytyväinen kun vähän rassattiin paikkoja.

        Suhde vääristyy ja on epätasa arvoinen, noiten lukuisien feministi lakien myötä.


    • Anonyymi

      Olipa oksettava ketju. Kaikenlaisia sikoja sitä onkin. Miten ihmeessä kukaan menee tuollaisten kanssa ensinnäkin naimisiin. Varmaan onnellisia liitossaan. 🤮🤮🤮

    • Anonyymi

      Onks viljalla nimi simpsoneita katellu, voiko lapsen raislaaja olla heinää lääkitsiläääkäri psykopaatti raiskari,miks muuten poli duunis

    • Anonyymi

      Me lääkitään sua ollaan valtion metku , vitun homoi padmas ja miuten ki kovii kutsutaan lisää jengii ja hakataan se raiskareide orja milse itkee ei miehet itke kytsutaan homo kutät asennetaan sen pattereihi uudet termosteeti stalkatssnxden azunto, raiskataan myöhemmin tehään munapotkut satalkkaa csöton piikkiin rusutjärvi meni pieleen seuraa puhelinta jos ei syö lääkkleit estä raha tulo kerro kaikille äkämmille et toi o homo , streitti kyttä tiiäksä ne raiskas sut ei meil on siit kuva ei siit ku sä vedit niiit turpaa , saatanan kovanaama kyttä tää vetää turpaaa
      ,tääl ei koht oo kyttiii Rusi tappaa kaikki jotka kimppuun käy,mitä se tekee ,ei mitään ennen ku kimppuuun käy,
      T:Jaalko Mikael Rusi

    • Anonyymi

      Räsäne ka voutilaine ja muu hotjat raislari kansaa uhria lääkitsee jmt sellasts poliklopotomoia psykopaatti haluu syölääke mä alanpoliisiks mitäs purit pip.. orti ku tungin suuhun mä luulin tytöks nyt ku katoin peilii must tulee psykyaktri ja kaikkii uhrei pedoks hulluks jotteukassa tajuu ,ks mä mee hussiii duunasi noit pentui käyn polil jos panettaa n kytät kusun jos tarviin kelppiii ylöne vähä homoooi raiskari mikä on ,, 1+2 ??????????????????????????.

      T:Jaakko Mikael Rusi
      Nimi menee jo oikei

      • Anonyymi

        Vakuutus on mut korvaako oli lääkelaastari ja ihottuma 100 pävivä piti duunits saada pitäis lääkevakuutuksen korvaa, 1000 päivä ku kutisi koko päivän .
        Korvaako vakuutus korona piikst tuli paha olo ja manipuloinnist kans ,uskottelu häiritsi . Paljon korvauksii vao korvaako ollenkaa , muutan vaan vakuutus vai meinaatteko riaskata koko pallon lapset aikuoseen ikäään kuoöeeks asti.

        T:Jaakko Mikaeö Rusi,HETERO.
        Ei se kulkusii mylten kiva oo.


    • Anonyymi

      Oikeudes raiskareiden orjana sopi rusutjärve halus tppaa lääkkei , lepako ja laki pöllöt raiskari tiimi tuomitsee samalla kun, huijau perintö juttui huijaa.
      Polttaa metsät.
      Psykopaattei
      Niis tuli muna to mii ,mu ha tiimist ,heh heh
      T:Jaakko Mikael Rusi
      Raiskari tiimi yritti tap
      Ja myös hakkas.
      kukas teiät pakkaa,

      • Anonyymi

        Raiskareiden muhatiimi huus sin ja pilleri vakuutuksen palklaamiiii oooo hävittäjä riikli oooo jeee ramvo leikkii oikeet aseet ja rusit järvio jeeee pää irti jeejee hukku ei tuu yläs jaaa jeee tornaado ratsataa jee ei tuulee takas kiinnni o ja ranttaa takas hikelle siiis

        T:Jaakko Mikael Rusi
        Maailman jännin uinti reissu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raiskareiden muhatiimi huus sin ja pilleri vakuutuksen palklaamiiii oooo hävittäjä riikli oooo jeee ramvo leikkii oikeet aseet ja rusit järvio jeeee pää irti jeejee hukku ei tuu yläs jaaa jeee tornaado ratsataa jee ei tuulee takas kiinnni o ja ranttaa takas hikelle siiis

        T:Jaakko Mikael Rusi
        Maailman jännin uinti reissu.

        Olitte sit tekemäs murhan väärin päin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitte sit tekemäs murhan väärin päin

        Lääkefakki ja hus nusso tiimi palklas vaa

        T:Jaakko Mikael Rusi


      • Anonyymi

        Ootte pitkö jänteisii,töissä psykopaattien orjana tuutte , sinne sanotte rusutjärvelle pulpul ja vuosi kaikee muuta teilt sitte oikeudes heidän kusetus perintö ja vinkaa rusutjärvee (psykopaatit käsittelee ja "vilja?") Pedorinki homorusisinmiikantiimiimarkunememirunk)
        Siitä viellä menee sopi2021 2022 sopikaa rusut järvi
        Sanokaa kaikille oikeus ylläri , oikeuskäsittelijä kuoli siellä? Houkutus lintu minä . Melkonen murha jota tekivät siellä ja myös avannossa , "vilja" poliisikapteeni,
        Heillä pakkomielle minuun ,,murhaajia tuli paljon , vilja eerikaisen sukui jos sä tapat mut mä tapan sut ekalla lyönnillä (jooo rusitjörvi :)murhaaja tiimi siis, noh ,se häpee luikki rantaan ja äkkii .niitä murhaajii meni ns häntä jossain muuallla ku koipien väkis ,osa sokeena kalastelee ja toil vesi keuhko ongelma ku ei kiduksii oo ,sotte heidän tuli aseet jooo on kivoi , heidän nilkois ja sääris ei oomaa tarvii lainaan murhaajan kerttis aseit järveen vaan dit hornetti jooo sukeltaj hyyym ilma pullo ja sukeltaja , joo sama helikopteriin roottotiin , punasta , vähän sairasta vesileikii raiskareil mut pakko tääki kokee. Ne halus minusta parin halus missin minusta sano sult täytyy leikata munat,,miten kävi?
        Kumin päin. Eerikainenville lähetti terveisii munaksupas menaa uudet kasvaaks vijal munat.

        T:Jaakko Mikael Rusi

        Anteeks miss uni vähän oli mustin menetyst









        Jostain viljasta puhui lääketarkailia että kaikki syö poliisivoimien lapteeni


    • Anonyymi

      Si sulla on väärä tuntuma raiskaus on raiskaus avioliitossakin eli tarvitaan kummankin suostumus seksiin miestä on vaikeampi saada raiskattua en si tiedä kuinka helposti miehellä saa seisomaan kun tämä nukkuu olen toki itse heränny monesti aamustondikseen mu mistä vitusta minä tiedän onko se seisonu koko yön vai ei kun se on levossa ollu kun olen käyny nukkumaan

      • Anonyymi

        En kommentoi.

        T:Jaakko


    • Anonyymi

      Siitä on kuuleman mukaan tullu rangaistava teko avioliitossa jossai kohti yhdeksänkymmentä luvulla

    • Anonyymi

      Ainakin lapsen , tai kai ne pedofiili perheet oli naimisissa myös ne parit , pornaisis anaka rakwnsi paljo niit raiskareit ympärille , arvaa vaan millä ne korvaa lapsille,haluu kuuluisiks, raiskariks kuten antti tuisku tai presidentti, jani kalatie tietää ja putkavahi artsi jäkest miikan kusen frendei lapsetki pedariperheid raiskareit vaik alaikäsii super hieno rinki hyvinkäälle munat kadottanu tuli kauppaan stalkkaa ja homona päälle urputti jäken kuntosalil kaveri sen et näytiks munaa se on mun muija ,oikeesti pedarittiimi lääkitsi vigrankaltaisuutta mielialalääke , raiskaus lääke joka kotonaxpiti syödä jne.
      Teki kai seksuaalirikollisen sillai ja lääkkein manipuloivat

      T:Jaakko Mikael Rusi

      • Anonyymi

        Olinko muka saamassa korvauksen lääkevakuutuksesta kun te raiskari suvut häpäsitte ja lääkitsitte minua sekä raemkensitte pedofiili raiskaus perheet umpärilleni ja lääkemanipuloitte sekä murha yrititte , oli kuulemma miljoona liikaa teilt raiskareilta vakiutus korvaus päätotte tulla murha yrittää pakkohoitoon vetää turpaa osa raiskareist lähti sokeena tai käsivammasena pois sielt, tei oli hauskaa olla raiskaamassa te olitte kusipäinä kimpussani lääkitsemässä.
        T:Jaakko Mikael Rusi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olinko muka saamassa korvauksen lääkevakuutuksesta kun te raiskari suvut häpäsitte ja lääkitsitte minua sekä raemkensitte pedofiili raiskaus perheet umpärilleni ja lääkemanipuloitte sekä murha yrititte , oli kuulemma miljoona liikaa teilt raiskareilta vakiutus korvaus päätotte tulla murha yrittää pakkohoitoon vetää turpaa osa raiskareist lähti sokeena tai käsivammasena pois sielt, tei oli hauskaa olla raiskaamassa te olitte kusipäinä kimpussani lääkitsemässä.
        T:Jaakko Mikael Rusi

        Niinistö tajuuksä vittu tunkeneen pienen 5vuotiaan hetero miehen suuhun kyrpääs kulkusia mylten uhkasitte tuliasein kyyneleet valu keristit ja rääkkäsit lasta ja korona pelin kansan kiusaamista varten flunssaa ja joo ei tiedetä mitä se on eikä piikist tiiimä myt joo tosi vakava, niinku kyrpä suussa .

        T:Jaakko Mikael Rusi
        Nii Sauli tosi ylpee suku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinistö tajuuksä vittu tunkeneen pienen 5vuotiaan hetero miehen suuhun kyrpääs kulkusia mylten uhkasitte tuliasein kyyneleet valu keristit ja rääkkäsit lasta ja korona pelin kansan kiusaamista varten flunssaa ja joo ei tiedetä mitä se on eikä piikist tiiimä myt joo tosi vakava, niinku kyrpä suussa .

        T:Jaakko Mikael Rusi
        Nii Sauli tosi ylpee suku.

        Halusko joku vatanen pressaks joo jengi on ylpeit vittu pressa kulkusii myöten.
        Amystore jenki armejaa myöten ??? Raislarit kättää palkka murhaajii, mut paljon te korvaatte uimareille ja kalastsjille rusutjärves te palkkaajat ja palkka murhaajat, se ei oo nyt hyvä , ne lentokalusto ja pommit ja aseet jotka laukastiin veden alla , helikopterin polttoaineet ja palkkamurhaajien veri . Oliko kala kanta heikko sen jälkeen. 2022, 2023 Kala kanta rusutjärvi?
        T:Jaakko Mikael Rusi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halusko joku vatanen pressaks joo jengi on ylpeit vittu pressa kulkusii myöten.
        Amystore jenki armejaa myöten ??? Raislarit kättää palkka murhaajii, mut paljon te korvaatte uimareille ja kalastsjille rusutjärves te palkkaajat ja palkka murhaajat, se ei oo nyt hyvä , ne lentokalusto ja pommit ja aseet jotka laukastiin veden alla , helikopterin polttoaineet ja palkkamurhaajien veri . Oliko kala kanta heikko sen jälkeen. 2022, 2023 Kala kanta rusutjärvi?
        T:Jaakko Mikael Rusi

        Noim19 vuotta leponeksii jotain muuta välissä taisi olla, raiskari suvut halusi rappaa lääkkein , murhaajat lähestyny ja toiset valittanu ku vehkeet jääny suuhun tai se ei elä enään ,
        Ne
        Lapsena syöttivät lääkkeitä myös.

        T:Jaakko Mikael Rusi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noim19 vuotta leponeksii jotain muuta välissä taisi olla, raiskari suvut halusi rappaa lääkkein , murhaajat lähestyny ja toiset valittanu ku vehkeet jääny suuhun tai se ei elä enään ,
        Ne
        Lapsena syöttivät lääkkeitä myös.

        T:Jaakko Mikael Rusi

        Viel ne haluis leikata munat, mut nyppäsin ilkeesti ni ei tullu kirugin jälkee.
        Murhatiimin


        T:Jaakko Mikael Rusi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viel ne haluis leikata munat, mut nyppäsin ilkeesti ni ei tullu kirugin jälkee.
        Murhatiimin


        T:Jaakko Mikael Rusi

        Hiffaakste, emmä niinku se oo, oon mä se:josta tv sarjois puhutaan, munamies, lääkefakki lyö sitä ei sitä saa lyödä mut se lyö takas sauli sano niin siit tulee seuraava presidentti ,sauli alasti kylille munamihenkaa alpo mukaan lääkenilkki kaa murhas jaakon isän,upotti laivan, tappo kytän kulkusia myöten suuhun pikku poika, markus homoili kerran, hyvä ylö .

        T:Jaakko Mikael Rusi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiffaakste, emmä niinku se oo, oon mä se:josta tv sarjois puhutaan, munamies, lääkefakki lyö sitä ei sitä saa lyödä mut se lyö takas sauli sano niin siit tulee seuraava presidentti ,sauli alasti kylille munamihenkaa alpo mukaan lääkenilkki kaa murhas jaakon isän,upotti laivan, tappo kytän kulkusia myöten suuhun pikku poika, markus homoili kerran, hyvä ylö .

        T:Jaakko Mikael Rusi

        Make krohoons tunki munsuuhu rkillattuu kyrpää , ei se homo oo
        Lapsen suuhun. Hei vaan

        Pakko teis on kertoo
        T:Jaakko Mikael Rusi
        Jouduin ite kattoo teiän touhui vierest ja kuulla suunnitelmii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Make krohoons tunki munsuuhu rkillattuu kyrpää , ei se homo oo
        Lapsen suuhun. Hei vaan

        Pakko teis on kertoo
        T:Jaakko Mikael Rusi
        Jouduin ite kattoo teiän touhui vierest ja kuulla suunnitelmii.

        Miltä vittu tunttuu lapsen raiskaaja kiduttajt, Jani Kalatie PORNAINEN Artsi Valtone
        Ja kyrvän menettänee kytät JÄKES .

        T:Jaakko Mikael Rusi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä vittu tunttuu lapsen raiskaaja kiduttajt, Jani Kalatie PORNAINEN Artsi Valtone
        Ja kyrvän menettänee kytät JÄKES .

        T:Jaakko Mikael Rusi

        Vittu et oksettaa kattoo homoraiskaajaa tvs ja netis lävähtää Antti Tuisku lapsen raiskaajan kuva, millon viimeks monta sataa päivää?
        Oksettavaa
        Homohunks kans

        T:Jaakko Mikael Rusi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu et oksettaa kattoo homoraiskaajaa tvs ja netis lävähtää Antti Tuisku lapsen raiskaajan kuva, millon viimeks monta sataa päivää?
        Oksettavaa
        Homohunks kans

        T:Jaakko Mikael Rusi

        Miten kyttä voi olla lapsen raiskaaja, tai miehen.


        T:Jaakko Mikael Rusi HETERO
        Nii kyllä voi


    • Anonyymi

      Eipä sitävoi ja siksi näin onja sillä tavalla ettähäppy endiä vaan seksille.

    • Anonyymi

      Laiffia heh

    • Anonyymi

      Hyvää joulua heh

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      85
      3617
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      572
      3397
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3229
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2132
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2031
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1908
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1885
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      149
      1574
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1331
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1322
    Aihe