En ole koskaan kehdannut käyttää mitään meikkivoiteita, koska tunnen oloni hieman hinurimaiseksi, varsinkin kun naiset ovat nokkelia huomaamaan pienetkin korjaukset. Miehethän taas eivät huomaa mitään.
Huomasin, että kun ensin laittaa jotain peitepuikkoja ja sitten höyrystää kasvot kattilasta kohoavalla vesihöyryllä, niin tulos on hieman kiiltävä, mutta luonnollisen siistin kiiltävä eikä laikkuinen finninaama.
Huomaamaton pakkelikerros naamalle
miehille
3
872
Vastaukset 3
- Psaikku
Ihan hölmöä ruveta naamaansa höyryttelemään kattilassa :D kun homma oikean värisen peitevärin, ja häivyttää niin ei sitä huomaa ees naisetkaan jos sitä naamassa on :) jos et kehtaa kaupassa katsella, niin tilaa vaikka grimasilta. Sävyjä on monta mistä valita ja on tosi halpojaki, pääsääntösesti lähettävät ihan kotiin asti :)
- Hyväksi todettu
Sävytävää kosteusvoidetta.
- kevyt
ja luonnollinen meikkivoide.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493