Mieheni muodonmuutos

Onko kohtalotovereita?

Hei!

Olen nuori nainen Kajaanista ja todella umpikujasssa. Olen seurustellut pitkaan mieheni kanssa ja olemme olleet onnellisia, kunnes nyt.
Mieheni kayttaytyy omistuisesti, tuntuu kuin ei enaa huomaisi minua. Hanta ei enaa kiinnosta sanomiseni ja pitaa kuin jotain "mykkakoulua".

Onko kellaan vastaavia ongelmia omassa suhteessaan? Miten asia pitaisi ratkaista? Rakastan kovasti miestani.

9

3016

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku toinen

Luulin otsikosta että miehesi on lihonnut muodottomaksi ja nyt haluat vanhan "sportin" takaisin :)

Eipä mulla muuta.

• pelle

Han on ehka kaikessa hiljaisuudessa paattanyt, että seurustelunne on ohi. Ja unohtanut vain kertoa siita sinulle.

• jouna.

Jos ymmärsin oikein kirjoituksesi ongelmasi on miehen muuttunut käytös.

Ensiksi sinun täytyy miettiä rakastaako miehesi edelleen sinua eikä hänellä ole mahdollisesti toista kiikarissa.

Jos on näin että elonne on sopuisaa kuten ennenkin mutta miehenne käytös on muuttunut sulkeutuneeksi ongelmana on miehesi psyykkeessä tapahtunut muutos.
      >Stressi
      >Joku asia on saanut hänet tunne lukkoon

Tälläinen paranee joko ajan myötä itsestän tai vain syvenee ja pahenee.
      Missään nimessä et saa nyt painostaa miestäsi liikaa,koska sellainen saa hänet tuntemaan olonsa ahdistetuksi vielä enemmän.
      Miehesi rakastaa varmasti sinua yhä paljon ja kärsii itsekkin tilanteesta muttei löydä avainta saada tuollainen tunne lukko auki,hän tuntee ajan myötä entistä enemmän häpeän tunnetta joutuessaan puhumaan.
      Ratkaisuun vaaditaan sinun kärsivällisyyttäsi ja rakkauden osoitusta entistä enemmän.
      Yritä houkutella miehesi jonnekkin viikonloppu matkalla jonnekkin uuteen ympäristöön,hän varmasti kokee asian laukaisevana tekijänä ja avautuu.
      Tälläinen ihminen ei väkipakolla avaudu,siihen tarvitaan hieman juonikkuutta ja ympäristön vaihdoksia..

• kysy siltä

mieheltäsi?

• Olen puhunut, mutta...

Olen kysynyt merkitsenko hanelle mitaan enaa. Kuulema merkitsen, mutta siihen se on jaanyt. Henkinen suhde ei pelaa vain fyysinen puoli petihuoneen puolella kyllakin. :(

Mita neuvoksi?

• Caroliina

Niin se vaan on että kun ollaan oltu tarpeeksi kauan yhdessä niin toinen alkaa tuntua enemmän tai vähemmän itsestäänselvyydeltä. Kuumana roihuavaa rakkautta ei ole olemassakaan kuin korkeintaan seurusteluaikana. Arki tulee jossain vaiheessa vastaan.

On myös mahdollista että miehelläsi on toinen nainen. Silloin mielenkiinto sinuun on tietysti vähentynyt. Ehkä hän on niin vaivautunut asiasta että hänestä on tullut välttelevä. Tällaiset asiat tuli mieleen..

• sama tilanne

ja sitä kesti puoli vuotta.Mieheni on vielä muutenkin sellainen ettei paljon puhele tunteistaan tai muustakaan.Tilanne oli täysin kestämätön.Viimein minulta meni hermot ja annoin tulla täydeltä laidalta tekstiä.siinä sitten aikamme huudettiin kurkku suorana molemmat,mutta tulipahan asiat selvitettyä.Ilmeni että olimme ajautuneet sellaiseen noidan kehään joka helposti tulee kun asiat jää selvittämättä.Mies murjotti ja minä olin alamaissa.Seksi ei juuri innostanut kumpaakaan kun kumpikin kulki "turpa rullalla".Jos sitten koitti toinen lähestyäkin toista seksuaalisesti,se enemmänkin ärsytti,kuin mitään muuta.Lämpö puuttui kokonaan ja sen mukana kaikki.nyt on asiat paremmin.Kunnon meuhkaaminen puhdisti ilman ja enää en aio odotella jos murjotuskausi miehellä alkaa vaan selvitän asiat välittömästi.

• pokemon

Siis onko hän muuttunut ulkoisestikin? Vai siis vain henkisellä tasolla kuten kuvailit? Jos hän on alkanut siistimmäksi tai laihduttaa ja kampailee tupeetaan jne, niin veikkaan suhdetta.

• apua saanut

Onko miehesi muuttunut muitakin ihmisiä kohtaan "välinpitämättömäksi"? Pitääkö hän Yyteyttä sukulaisiin, ystäviinsä...?
      Omalla miehelläni todettiin tänä keväänä vakava msennus. Olin jo vuoden ihmetellyt hänen muuttumistaan. Onneksi asia tuli puheeksi erään sukulaissairaanhoitajan kanssa ja hän passitti meidät oitis lääkäriin.
      Mielialalääkkeiden ansiosta olen saanut takaisin sen hellän ja huomaavaisen miehen johon aikoinaan rakastuin. Kun mielialalääkkeisiin lisätään terapia, ei lääkärin mukaan ole pelkoa että masennus toistuisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe