rakkaus ei lopu

se vain jättää meidät

mitä minun pitäisi tehdä päästäkseni eteenpäin elämässä missä sydämmeni on jäänyt toiselle ja toisen sydän kuuluu kolmannelle? on vaikea rakastaa toista niin paljon että päästää irti. miten se tehdään? olenko heikko kun en pääse ajatuksesta että ex- mieheni on rakastunut toiseen piirtää hänen selkäänsä kuvioita, rakastelee, tekee aamiaista, kävelee torilla ja kuuntelee toisen sydäntä öisin salaa..kidutan itseäni mutta minä suren...

7

1515

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pystyä unohtamaan..

Pitäisi vain pystyä unohtamaan mutta taitaapi olla helpommin sanottu kuin tehty.. aika parantaa haavat, usko pois.

• tehdä ?

...en tiedä.
      En minäkään ole päästänyt irti vaikka olen niin itselleni kuin monelle muullekin sitä väittänyt.
      Minun exäni sydän...en tiedä kuuluuko se minulle vai nykyiselleen mutta pahojahan nämä tilanteet ovat.
      Luulempa että sekä minua että nykyistä narutetaan.Silti rakkaus ei lopu ja jotain kai toivon edelleen....säälittävää ,ja niin hankalaa...

• Paula

Tiedän miltä sinusta tuntuu. Muistan kun pari vuotta sitten kirjoitin tänne omassa surussani.
      Välillä tuntui että olisin halunnut juosta syvälle metsään ja huutaa, uskotellen itselleni sen helpottavan. Välillä huusin suoraa huutoa etten tiennyt loppuuko se vai ei. Siltä tuntui kun erosin kihlatustani....minulle sanottiin aika parantaa, en uskonut. Mutta se todella parantaa. Sinun täytyy avata silmät elämälle ja kesälle, täällä on kaikkea kivaa:) usko pois. Pikkuhiljaa huomaa että ei sure enää vaikka kaipaus on. Minullakin se vielä joskus on, kaipaus siis:) mutta olen jatkanut eteenpäin, löytäen uusia haasteita ja ihmisiä elämässäni. Usko pois, helpottaa pikkuhiljaa mutta varmasti jos vain annat sille mahdollisuuden.
      Paula

• murrettu oranssi

nuo ajatukset, kun rakas ihminen onkin toisen kanssa.... koskettaa, suutelee, pitää lähellä. Ne ajatukset ovat raastavinta mitä tiedän. Luulee sekoavansa kivusta. Miten tänä yönäkään voi nukkua, kun ajatukset ei anna rauhaa.

• Playman

Mulla on samanlainen tilanne, vain toisinpäin koska olen mies. En ole mitään keinoa vielä keksinyt irtipääsyyn. Pistin jopa elämäni "ranttaliksi" kokeeksi, riekuin baarissa ja lensin kukasta kukkaan. Mitään iloa tästäkään ei ollut, rakasta ihmistä tuntuu olevan ihan mahdoton unohtaa.

• murikka

Sitten kun loppu tulee, pääsee ikuiseen lepoon ja unohdukseen. Harmi vaan, että tässä on vielä näitä vuosia jäljellä niin helvetisti.

• nobody
        murikka kirjoitti:

Sitten kun loppu tulee, pääsee ikuiseen lepoon ja unohdukseen. Harmi vaan, että tässä on vielä näitä vuosia jäljellä niin helvetisti.

Ei tarvitse olla vuosia, voi olla vain viikko, kuukausi, päivä. Suru ja kipu on sitten omalta kohdaltaan ohi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5080
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1279
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1209
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1143
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1027
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      989
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      915
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      789
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      763
    Aihe