Tässä muutamista seikoista johtuen oon aatellut että sukunimeä voisi vaihtaa. Etunimeä en aatellut vaihtaa koska, sitten en välttämättä aina muistaisi nimeäni kun minua kutsuttaisiin uudella nimellä.
Mutta mikä siis uudeksi sukunimeksi?
Millainen nimi olisi hyvä ja erikoinen?
Sukunimen vaihtaminen
4
1339
Vastaukset
- esivanhempien nimiä
Yleensä uuden nimen kai pitää liittyä jotenkin omaan elämään eikä olemassa olevien suomalaisten sukunimeä voi ottaa. Eli käy ensin läpi esivanhempiesi nimet - ehkä sieltä löytyy joku hyvä.
- "käytetynkin"
nimen. Ainoastaan jos nimi on suojattu, sitä ei voi ilman hyvää syytä ottaa. Hyvä syy on esim. se että nimi on ollut esivanhemmilla.
- tesoman herttua
"käytetynkin" kirjoitti:
nimen. Ainoastaan jos nimi on suojattu, sitä ei voi ilman hyvää syytä ottaa. Hyvä syy on esim. se että nimi on ollut esivanhemmilla.
ota sukunimeksesi Stroganoff, siiinäpä hieno ja jalo sukunimi
- vaihtoi
sukunimen.
Jos otat suvussa olleen nimen, sen voi ottaa "tosta vain" ilman kummempia perusteluita. Hankit vaan katkeamattomat virkatodistukset sukupolvesta toiseen.
Mekin harkittiin ensin suvussa ollutta "hienoa" nimeä, mutta päädyttiin kuitenkin tavanomaisempaan (suvusta sekin). Osoittautunut järkeväksi valinnaksi, helppo kirjoittaa ja lausua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057