sitoutumiskammosta....

tytteli

Sitoutumiskammo...joo. Itse tutustuin muutama kuukausi sitten ihanaan 30 vee mieheen, joka oli myös musta kiinnostunut. Tapailtiin, nautin joka hetkestä tän miehen kans, seksi oli mahtavaa jne... hän on joskus saanut tosi pahasti nenilleen seurustelusuhteessa ja on niin sitoutumiskammoinen, ettei uskalla yrittää mun kans nyt mitään vakavampaa. Kertaakaan ei oo sanonut ett ei haluis olla mun kanssa, oikeastaan täysin päinvastoin, oon kuulemma parasta mitä sille on pitkään aikaan tapahtunut.... Nyt oonkin sit syyllistynyt jonkinnäköiseen pommitukseen, oon ottanut yhteyttä ehkä luvattomankin paljon. hänen suunnalta ei oo kyllä juuri mitään kuulunut. Tää kaveri ei oo siis mikään pelimies joka juoksis naisten perässä kylillä. Harmittaa kyllä ihan perkeleesti kun ite oon niin pirun ihastunut siihen... miehet, kommentoikaa. Miten pitäis menetellä. jatkanko ahdistelua vai unohdanko koko ukon ja annan hänen olla sit omasta toivomuksesta yksin.

8

947

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuuden torvi

taidat olla laastari... jos kertoo että nenille on tullut on haavat vielä auki.

• Mies45

Nojoo, varmaan oletkin parasta, mitä sille on aikoihin tapahtunut. Sitoutumaton seksi on paikallaan, kun puutteessakaan ei ole kiva olla :d..

Mulla oli hiukan samanlainen tilanne meneillään jokin aika sitten, mutten halunnut touhua jatkaa, kun toinen oli niin kovasti rakastunut.

• *Sinkkutyttö*

Kuulostaa ihan kuin mun tilanteelta..olen kokenut juuri samaa, mies kyllä tavatessamme aina vakuutti olevansa kovasti ihastunut minuun, sen lisäksi hän antoi toiveita yhteisestä tulevaisuudestakin. Yhteydenpito vain oli täysin yksipuolista..minun puolelta. Lopulta kyllästyin siihen ja päätin jäädä odottamaan milloin hän ottaa yhteyttä minuun..nyt olen "odottanut" sitä yhteydenottoa kohta kolme kuukautta..että semmosta

• tytteli81

En oo mies, mutta haluan silti "ohjeistaa" sua :)

Okei, eli homma menee näin, erosin 7 kuukautta sitten, tai mut jätettiin..jätkä sanoi, että hän kyllä ottaa yhteyttä jos mieli muuttuu ( ei ollu toista naista tai pettämistä tai mitään), kertoili kauhujuttuja eksästään, että "se muija oli niin rasittava kun pisti koko aika jotain viestiä että hermostuin siihen".
      Kuinka ollakaan, ite sorruin aina kännissä samaan...Nyt lauantaina juteltiin baarissa pitkästä aikaa kunnolla, ilmeisesti häntä harmittaa kun erottiin, ja haluaisi ehkä vielä jotain..
      Sanoi sitten, että teit kyllä kaikki virheet ihan ohjekirjan mukaan kun pommitin viesteillä..Pyytelin anteeks, nolotti kun kännissä piti olla niin heikko, tosin vikasta viestistäkin oli jo monta kuukautta...

No, enivei, nyt en aio yhteyttä ottaa, kaikki on tästä jätkästä kiinni miten tästä eteenpäin.

Mutta mun vinkki siis on, että älä laita enää viestejä ja pommita, tuloksena on hermostuminen, kyllästyminen ja vittuuntuminen, mikäli oon oikein lukenut tuon eksäni tunteita :)

Oottele nyt ihan rauhassa vaan, kyllä hän ottaa yhteyttä jos sun kanssa jotain haluaa, mutta älä sorru myöskään pelkkään "paneskeluun", ethän halua olla kenellekään pelkkä patja, tai ajanviihdyke?

• odws+do

kerro, pliis!

• epätoivoisen sitoutumiskamm...

Minä olen sitoutumiskammoinen.. eli.. homma menee mun kohdalla näin että todella meen naisien seuraan mielelläni ja kattelen sielä,mua vaan ei koskaan huolita eikä mun seuraa kaivata.. menen siitä surulliseksi, no sitte ku muutaman kerran olen löytänyt sellaisen mukavan ihanan naisen niin sitte en huolikkaan sitä... mä teen mitä tahansa jotta se lähtis pois.. heh siis mä olen tässä 3 vuotta hakannu päätä seinään ton asian suhteen.. löysin niin mukavan naisen mutta rupes niin pelottamaan sen puheet jne.. jotta mä kirjoitin sille jotta ei tästä mitään tule..

• Usein jätetty

Surullista, mutta minulle on käynyt monesti niin kuin sinun naisillesi. Millaisia pelottavia puheita heillä on sitten ollut? Haluan tietää, jotta voisin ensi kerralla, kun ihastun johonkin, välttää vääriä tekoja. Teen aina jotain väärin, kun mies ensin vaikuttaa todella kiinnostuneelta, ja sitten yhtäkkiä vain katoaa eikä vastaa viesteihin. Olen tullut hylätyksi niin monta kertaa elämäni aikana, että itsetunto on tosissaan kärsinyt :( Ja hirveintä on se epätietoisuuden tunne, kun ei koskaan saa syytä siihen, mitä itse sanoi tai teki väärin, kun mies vain katoaa.

• Lagom
        Usein jätetty kirjoitti:

Surullista, mutta minulle on käynyt monesti niin kuin sinun naisillesi. Millaisia pelottavia puheita heillä on sitten ollut? Haluan tietää, jotta voisin ensi kerralla, kun ihastun johonkin, välttää vääriä tekoja. Teen aina jotain väärin, kun mies ensin vaikuttaa todella kiinnostuneelta, ja sitten yhtäkkiä vain katoaa eikä vastaa viesteihin. Olen tullut hylätyksi niin monta kertaa elämäni aikana, että itsetunto on tosissaan kärsinyt :( Ja hirveintä on se epätietoisuuden tunne, kun ei koskaan saa syytä siihen, mitä itse sanoi tai teki väärin, kun mies vain katoaa.

Sitoutumiskammoinen jättää ettei tulisi jätetyksi. Menneisyydessä voi olla jokin niin paha pettymys ihmissuhteessa että sitoutumiskammoinen mieluummin lopettaa hyvänkin suhteen itse kuin antautuu siihen vaaraan että kokemus uusiutuisi. Aika parantaa kyllä haavat ja jossain vaihessa sitoutumiskammoinenkin uskaltaa antautua täysillä uuteen suhteeseen. Ymmärtäväinen kumppani auttaa toipumista huomattavasti. Sitoutumiskammoinen on kuin villi metsän eläin joka pitää kesyttää varovasti ja kärsivällisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5495
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2396
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1890
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      146
      1773
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1615
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      34
      1575
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1408
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1125
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1088
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      228
      1059
    Aihe