Terve arjen sankareille!
Mulla on yksi kolleega (ei voi sanoa työkaveri), jota kaikki mielistelee. Itse en ole mielistelijätyyppiä. Kun aloitin pari kuukautta sitten täällä töissä, hän otti heti minut silmätikuksi. Kuulin kuinka hän puhui selkäni takana pahaa ja naureskeli. Huomaan kaikkien mielistelevän häntä. Mies on pomollemme oikea nuoleskelija. Kun kuulin hänen juuri syntyneen lapsensa etunimen olevan sama kuin pomomme etunimi, juttu valkeni. Hän yrittää joka ikinen kerta alistaa minua pomomme silmien edessä ja kyselee niin vaikeita kysymyksiä, etten osaa vastata. En tiedämitä teen. Olen todella katkera hänelle mutta en ole sitä näyttänyt. Tekisi mieli huitaista. En tiedä johtuuko kiusaus siitä että olen koulutetumpi kuin hän. Mitä teen?
TYÖ"KAVERI"
5
1522
Vastaukset
- vaan
äijää!
- tekemään
työsi ja jätät turhat ajatukset pois, kyllä sinä paikkasi ansaitset!
- tästä johtuu
"En tiedä johtuuko kiusaus siitä että olen koulutetumpi kuin hän." Ei johdu. Tässä maassa kuka tahansa voi kouluttautua työn ohella lisää. Usein ei ihmiset edes tiedä toistensa koulutusta. Itsekin oli tukipaikoissani ollut ilmeisesti aika paljon koulutetumpi kuin muut, mutta en ole ikinä sanallakaan siitä maininnut, ellei ole kysytty. En viitsi mainostaa ja pomothan tietysti tietävät muutenkin.
Jos et tiedä vastausta johonkin, sanot että otat selvää ja palaat asiaan myöhemmin. Erotathan mielistelyn ja ystävällisyyden toisistaan? Itse olen aina kaikille tasapuolisen ystävällinen, jopa suurimmille kusipäille joita en voi sietää, mutta pidän heidän kusipäisyytensä oman pääni sisällä. - KERRANKIN VIELÄ
tästä johtuu kirjoitti:
"En tiedä johtuuko kiusaus siitä että olen koulutetumpi kuin hän." Ei johdu. Tässä maassa kuka tahansa voi kouluttautua työn ohella lisää. Usein ei ihmiset edes tiedä toistensa koulutusta. Itsekin oli tukipaikoissani ollut ilmeisesti aika paljon koulutetumpi kuin muut, mutta en ole ikinä sanallakaan siitä maininnut, ellei ole kysytty. En viitsi mainostaa ja pomothan tietysti tietävät muutenkin.
Jos et tiedä vastausta johonkin, sanot että otat selvää ja palaat asiaan myöhemmin. Erotathan mielistelyn ja ystävällisyyden toisistaan? Itse olen aina kaikille tasapuolisen ystävällinen, jopa suurimmille kusipäille joita en voi sietää, mutta pidän heidän kusipäisyytensä oman pääni sisällä.Kyllä se minusta johtuu. Saan kuulla tutkintonimikkeestäni melko usein. Kyllä sinun pitäisi tietää, olethan sinä sentään ...
Kyllähän tällaisessa suunnittelutyössä tittelit selviää kun kerran joka päivä keskustellaan.
Kyllä erotan mielistelyn ja ystävällisyyden toisistaan, niissä kun on suuri ero.
Luonteeni on sillä tapaa erilainen kuin sinulla, että tartun asioihin enkä tarkoita fyysisesti:) Minusta kiusaus, oli se sitten ala/ylä/työ-asteella, pitää lopettaa heti ALKUUNSA.
http://www.tyopaikkakiusatut.net/
http://www.narsistienuhrientuki.info/
Näistä löytyy aika kattava tieto työpaikkojen häiriköistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17913494
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454920Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493709Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402843Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1191783Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371515