On olemassa stay-upit mutta onko keksintöä olemassa ns. toisin päin.. eli onko olemassa sukkahousuja tms joita voi käyttää mekon alla etteivät reidet hankaa yhteen ja silti sääret jäisivät paljaaksi.. saisivat jalat hieman edes aurinkoa=).. niin että onko jollain vastaavaa ongelmaa tai kokemusta asiasta? ja jos tuollainen tuote on niin mistä sellaisia saa?
SUKKAHOUSUT KESÄLLÄ?
4
1014
Vastaukset
- tässä vinkki-
Mitäpä jos leikkaat sukkahousuista sääriosat pois??vaikkapa polven yläpuolelta.Mahtaako pysyä paikoillan:)
- tiina-leena83
noh.. tuotakin on kokeiltu =) mutta ei toimi.. idea on sinällään hyvä mut sukkahousut rullautuu ylös kiristäväksi vanteeksi..
- Minä
tiina-leena83 kirjoitti:
noh.. tuotakin on kokeiltu =) mutta ei toimi.. idea on sinällään hyvä mut sukkahousut rullautuu ylös kiristäväksi vanteeksi..
Osta legginssit, pääset helpommalla kun ei tarvitse sukkahousuja leikellä, ja niitä voi pitää vähän pitemmän hameen kanssa niin etteivät ne edes näy. Suosittelen, ihan mukava asustekkin hameitten kanssa!
- tiina-leena83
Minä kirjoitti:
Osta legginssit, pääset helpommalla kun ei tarvitse sukkahousuja leikellä, ja niitä voi pitää vähän pitemmän hameen kanssa niin etteivät ne edes näy. Suosittelen, ihan mukava asustekkin hameitten kanssa!
ei taida ihan noiden lyhyiden hameiden kanssa sopia... polvipituisten tässä tapauksessa.. noh.. täytyy ihan pitäytyä sukkahousuissa.. tavallisissa sitten, mut siin olis ideaa jollekin alkaa toteuttaa.. tässä olis yksi ostaja valmiina..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862