Olen seurustellut 10 vuotta ja ollut kihloissa 5 vuotta, joskus ennen tätä nykyistä rakastuin todella paljon, se oli elämäni ensimmäinen rakkaus ja valitsin siltikin toisen..eli tämän nykyisen..
Aina kun katson jonkun ihanan romanttisen ohjelman minun ajatukseni menee siihen entiseen..
Aina kun luen kirjaa niin kuvittelen olevani tämän entisen kanssa siinä.
Rakastan myös tätä nykyistä ja haluan olla hänen kanssaan, mutta miksi aina mietin toista..
Tämä entinen asuu kaukana ja en ole nähnyt häntä 10 vuoteen, unessa hän silti on minun vieressä ja halaa kun minua itkettää..en tiedä mitä tekísin..haluaisin unohtaa, mutta miksi se on niin pirun vaikeaa..
Tunteet ihan sekaisin
4
1187
Vastaukset
- Niljakas22
Tämän takia mä yritin 4 v. saada teini-ihastustani kiinnostumaan musta. Ei tollaset ihastumiset mene ohi jollei saa oikein kunnolla takkiinsa ja monta kertaa. Mun ei tarvi enää kaivata sitä ku elin koko homman läpi! T. Vahingonilonen
- juuuuuuu
Aika paskaa olla vahingoniloinen kun toinen pulassa kyselis neuvoi.
Ite tos tilantees ainakin ottasin selvää vanhasta ja ihan sentakia jo ,kun noin mieltä hiertää.
Ite voin kokemuksesta sanoa, että ei nykyisestä hetkestä ja tulevasta voi nauttia yhtään täysinsiemauksin,jos ajatukset muualla.
- on..
niin vitun yksinkertainen että ihan itkettää.. olet väärän miehen kanssa vitun idiootti.. lopun ikääsikö aiot piehtaroida ikävässä.. kerroppa nykyiselle miehelle oikeasti mitä tunnet niin tulet huomaamaan että elät valheessa ja petät itseäsi sekä nykyistä kumppaniasi.. säälittävää että te naiset olette niin ihmeellisen tyhmiä tunne asioissa. ilman teidän jahkailua olisi monta onnellista avioliittoa maailmassa.
- justjoooo
että yksistään naisten jahkailuilla menee avioeroluvut ylöspäin? Siihen vois vaikuttaa myös huonokäytöksiset miehet mm. suustansa...ym hölmöilyt. Eli niin veetun yksinkertaista, että katso peiliin, niin näet täydellisen miehen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760