Tapasin mukavan miehen vappuna, ja jäin käsitykseen että hänelläkin oli ihan mukavaa seurassani. Hän pyysi numeroni ja annoinkin sen, mutta mitään hänestä ei ole kuitenkaan kuulunut.
No, myönnettäköön että saatoin antaa vaikutelman että en ole ehkä niin hirveän kiinnostunut mutta olisihan hän voinut jättää sen numeron pyytämättä eikä ehdottaa uutta tapaamista. Eikö olisi helpompaa kaikille jos ei edes pyytäisi numeroa jos ei kiinnosta?
Miksi pyytää nro jos ei aio soittaa?
5
675
Vastaukset
- turbator
...masturbointi kun ei tee mieli.
Kanna vaikka referaattinippua mukana mitä et halua miehen koskaan tekevän niin säästyt pettymisen vaivalta. Kiasus. - voldemort
treenaa taitojaan numeroitten kalastelulla. Näin yksinkertaista se on. Kunhan nainen antaa numeronsa niin se on ns. isketty ja voidaan siirtyä seuraavaan kohteeseen.
- vvvfv
No on hänellä yksi sulka hatussa ja taas jonkun pimun numero. se on niitä jotka pyytää muttei soita. unohda
- ...
en ole jäänyt itkemään itsekseni kotiin, tämä mies on jo unohdettu, mutta ihmetyttää silti. Itse en kyllä pyytäisi kenenkään numeroa jos en oikeasti haluaisi tavata, mutta huvinsa kullakin...
- Alat heti nalkuttamaan
... kirjoitti:
en ole jäänyt itkemään itsekseni kotiin, tämä mies on jo unohdettu, mutta ihmetyttää silti. Itse en kyllä pyytäisi kenenkään numeroa jos en oikeasti haluaisi tavata, mutta huvinsa kullakin...
Ehkäpä asiaa ajateltuaan tuli siihen tulokseen, että olet luonnevikainen tai vaikea luonteinen, sellaisen vaikutelman susta ainakin minä saan. Tämä on vapaa maa ja täällä voi vapaasti pyytää vaikka kenen tahansa numeron. Sanoiko hän numerosi pyytäessään syyn numerosi pyytämiseen, ehkäpä se ei ole se, että olisi sinusta kiinnostunut seksuaalisesti.
Syynä voi olla sekin, että hän löysi paremman kiinnostuksen kohteen ja se ei varmaankaan ole vaikeaa olla sellaiseen törmäämättä joka ei ainakaan heti ala nalkuttamaan ja whinettämään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760