Garnier ambre solaire

kääk!!

ostin siis garnierin ambre solaire itseruskettavan suihkeen ja kiva reusketus tulikin, MUTTA nyt kahden päivän päästä rusketus lähtee epätasaisesti,ihan kuin olisi suomuja tai maksaläiskiä.OLEN KUIN PALAPELI!Mitä tehtävissä??Apuu!Pian!!

6

11908

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tinttu

Juuri tuon takia en enää IKINÄ osta Garnierin itseruskettavia. Laitoin pari kesää sitten ja yks aamu piti lähtee töihin ja asiakastapaamiseen, kyynärtaipeissa kamalat isot ja tosiaankin selvärajaiset valkoiset läiskät. Kamala hellekesä kaiken lisäksi, joten pitkähihaistkaan ei voinut laittaa...

Kuori ihoa oikein kunnolla, laita kosteusvoidetta ja vaikka Doven/Nivean tms. kevyesti ruskettavaa voidetta. En oikein muutakaan keksi.

• varmasti

tosi paljon ihosta toi, koska mulla taas garnier kestää todella hyvin! Olen todella vaalea ja yksi kerros tekee jo ihanan ruskeaksi ja pysyy hyvänä ainakin 2 viikkoa ennen kun alkaa haalenemaan..

• Sannatietää.com

Itselläni on Garnierin ambre solaire gloss bronzer. Tämä on siis itse levitettävä voide

Ystävälläni on tällainen ja hyvä vaikuttaa olevan. Epäilin itse jo heti kaupassa tuota suihkutusmenetelmää

• annisuvisuo
        Sannatietää.com kirjoitti:

Itselläni on Garnierin ambre solaire gloss bronzer. Tämä on siis itse levitettävä voide

Ystävälläni on tällainen ja hyvä vaikuttaa olevan. Epäilin itse jo heti kaupassa tuota suihkutusmenetelmää

Itselläni on myös käytössä tuo suihke ja pitää sanoa, että on ihan hyvä! Joo itsellenikin raja yhteen kohtaan tuli, mutta se vaan johtui siitä että vahingossa suihkautin kaksi kertaa samaan kohtaan :-) Läiskät voivat johtua siitä, että joko sinulla on rasvaisempi iho toisista kohdista kuin toisista. Toinen on kans kuivat kohdat. Jos ruiskuttaa kuviin kohtiin niin tuote jää pidemmäksi aikaa siihen. Siksi ennen suihkutusta on suositeltavaa rasvata kaikki kuivat kohdat sekä kädet ja jalkapohjat ja pöydät.

http://annisuvisuo.blogspot.fi/2012/06/testissa-itseruskettava.html

• heheh

Joo ainaki toimii toi suihke mulla.. Ekaa kertaa kokeilin itseruskettavia ja ajattelin et suihkehelpompi ku voide... noh. suihkuttelin sitä ja nyt huomaan kyllä mihin kohtaan on mennyt 2 kertaa. :D että ainakin toimii. Nimimerkillä itsensä juuri ravuksi suihkuttanut.. heh... Ylläri tulee näkyvii vasta vähä myöhemmin ku alkaa vaikuttaa...Vakee sitä ite katella oikee mihi suihkii :p

• pässinpää

vedenkestävää ? tää garnier ambre natural bronzer suihkutettava

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3067
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      80
      2861
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      189
      2465
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2185
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      20
      1493
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1396
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1284
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13