ostin siis garnierin ambre solaire itseruskettavan suihkeen ja kiva reusketus tulikin, MUTTA nyt kahden päivän päästä rusketus lähtee epätasaisesti,ihan kuin olisi suomuja tai maksaläiskiä.OLEN KUIN PALAPELI!Mitä tehtävissä??Apuu!Pian!!
Garnier ambre solaire
6
11519
Vastaukset
- tinttu
Juuri tuon takia en enää IKINÄ osta Garnierin itseruskettavia. Laitoin pari kesää sitten ja yks aamu piti lähtee töihin ja asiakastapaamiseen, kyynärtaipeissa kamalat isot ja tosiaankin selvärajaiset valkoiset läiskät. Kamala hellekesä kaiken lisäksi, joten pitkähihaistkaan ei voinut laittaa...
Kuori ihoa oikein kunnolla, laita kosteusvoidetta ja vaikka Doven/Nivean tms. kevyesti ruskettavaa voidetta. En oikein muutakaan keksi. - varmasti
tosi paljon ihosta toi, koska mulla taas garnier kestää todella hyvin! Olen todella vaalea ja yksi kerros tekee jo ihanan ruskeaksi ja pysyy hyvänä ainakin 2 viikkoa ennen kun alkaa haalenemaan..
- Sannatietää.com
Itselläni on Garnierin ambre solaire gloss bronzer. Tämä on siis itse levitettävä voide
Ystävälläni on tällainen ja hyvä vaikuttaa olevan. Epäilin itse jo heti kaupassa tuota suihkutusmenetelmää - annisuvisuo
Sannatietää.com kirjoitti:
Itselläni on Garnierin ambre solaire gloss bronzer. Tämä on siis itse levitettävä voide
Ystävälläni on tällainen ja hyvä vaikuttaa olevan. Epäilin itse jo heti kaupassa tuota suihkutusmenetelmääItselläni on myös käytössä tuo suihke ja pitää sanoa, että on ihan hyvä! Joo itsellenikin raja yhteen kohtaan tuli, mutta se vaan johtui siitä että vahingossa suihkautin kaksi kertaa samaan kohtaan :-) Läiskät voivat johtua siitä, että joko sinulla on rasvaisempi iho toisista kohdista kuin toisista. Toinen on kans kuivat kohdat. Jos ruiskuttaa kuviin kohtiin niin tuote jää pidemmäksi aikaa siihen. Siksi ennen suihkutusta on suositeltavaa rasvata kaikki kuivat kohdat sekä kädet ja jalkapohjat ja pöydät.
http://annisuvisuo.blogspot.fi/2012/06/testissa-itseruskettava.html
- heheh
Joo ainaki toimii toi suihke mulla.. Ekaa kertaa kokeilin itseruskettavia ja ajattelin et suihkehelpompi ku voide... noh. suihkuttelin sitä ja nyt huomaan kyllä mihin kohtaan on mennyt 2 kertaa. :D että ainakin toimii. Nimimerkillä itsensä juuri ravuksi suihkuttanut.. heh... Ylläri tulee näkyvii vasta vähä myöhemmin ku alkaa vaikuttaa...Vakee sitä ite katella oikee mihi suihkii :p
- pässinpää
vedenkestävää ? tää garnier ambre natural bronzer suihkutettava
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693