Haluaisin olla sinkku, en pysty siihen. Meinaan että harrastan kyl paljon irtosuhteita, ja vakituisia seksikumppaneitakin on paljon, Mut silti, aina kun joku vähänkään persoonallinen tyttö haluaa alkaa seurusteleen, otan sen samantien. Voisin sanoa että 8vuoden aikana olen ollu yhteensä 2kk ilman naista. Siis naisettomia öitä. Juuri nyt kerkesin olla n. 2viikkoa sinkku ja taas piti ottaa, vaik en halunnu. Tai siis halusin sen naisen silti..
Ääh!! Menen itsekin sekaisin mitä yritän sanoa, mut joka tapauksessa. Olkoon, en jaksa miettiä miten se menee........
En voi sille mitään
vaik miten
2
604
Vastaukset
- niinkö?
Naisista löytää varmaan tasokkaita, miehistä ei millään. Aina ilman miestä sitten.
- vaan!
Onpa sullakin ongelmat.
Minua taas ei nappaa sinkkuilu enää pätkääkään!
I need a woman...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828