Olen jo muutaman vuoden aikana etsinyt yhtä esittäjää ja biisin nimeä.Olen googlen avulla etsinyt mutta ei ole tuottanut minkäänlaista tulosta.Nyt kysyn tietäiskö joku teistä esittäjän ja biisin nimeä?Sanat menee jotenkin näin:"Oh babe yeah,sunshine after the rain.Yes you are,yes you are babe yeah.I don't even when start,when you are crying,makes me feel so bad.I'm not aha go too far very at go wrong,empty feel so sad.I don't know her a love because her myself."Kertosäe menee jotenkin näin:"You are my sunshine after the rain.Please believe me I trying tears away.My sunshine after the rain.Please believe me love on her to again and again."Mä tiedän että se ei ole 98 Degreesin Because of you biisi,vaikka sanat ovat lähes samat.Tässä biisissä laulaa mies...Olisin todella kiitollinen jos joku tietäis tämän.
Mikä esittäjä ja biisi?
SummerGirl
1
211
Vastaukset
- SummerGirl
Niin,eikö kukaan oikeesti tiedä tota esittäjää ja biisiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872