hiljaa

hyvä tulee

Mistä tietää onko mies kiinnostunut, muutaman treffien jälkeen..varmaan tätä samaa on jo puitu täällä (olen uusi käyttäjä)...mut kertaus on opintojen äiti. Tuntuu, että olen se aktiivinen osapuoli yhteydenotossa vai onko jotkut miehet vaan vaisumpia ja ajattelee et kaikki on ok vaikka ei koko ajan olisi yhteyttä ottamassa.

5

1670

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et(N)

      nyt vähään aikaan häneen yhteyttä ottaisi, olet muutaman päivän ilman yhteydenottoja, kyllä hän ottaa yhteyttä jos on kiinostunut tai yksi mahdollisuus on myös se että pyöritää useampaa naista samaan aikaan, näithän täällä riittää.

    • ???

      En tiedä vaisu. Mutta voi olla, että se mies ei uskalla ottaa yhtettä sinuun.
      Vaikka hänen tekisi mieli soittaa sinulle.
      Sinuna katsoisin viellä vähän matkaa eteenpäin ja katsoisin mitä tapahtuu. Mutta jos sama meininki jatkuu, niin huomaat että hänellä ei ole kiinostusta sinuun.

      Kerron kokemuksesta

    • parempi tulee

      Tämäkin seikka voi olla mahdollista, että se mies on saanut jokinlaisen vääränkuvan itsestäsi, että et ole lainkaan kiinostunut hänestä tai toiste päin. Teidän pitäisi antaa toisillenne enemmän mahdollisuuksia ja huomiota toisillenne.
      Mutta jos tämä juttu karkaa ihan käsistä niin tunteiden kertominenkin näin alku vaiheessa voi parantaa asiaa, silloin huomaatte ainakin, että oletteko ylipäätäänsä kiinostuneita toisistanne.
      Suhteessa jommankumman osapulen täytyy tehdä se alote.
      Sit kokemuksesta puhuen, että mikään suhde ei synny heti se vie aikaa ja aika tekee tehtävänsä.

    • Anonyymi

      Ota niistä miehistä selvää siihen malliin ne riehuu ja tarkoititko 11 jakaa, unohda koko juttu!
      Rikospuhelin käyttö

    • Anonyymi

      Lisäys CD hiljaa.
      Isä ja poika leikkikenttä teeppä aikuisten kuntolaite hiljaa.
      Polkupyörällä tarakka Sirkus nuoret

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe