olen pahoittanut mieleni pienituloisten/munaisten
jatkuvasta kitinästä ja itkusta,joten jään vuodeksi vuorottelemaan ja haluan edes yhden toppapöksyn elämää piristää tarjoamalla vuodeksi duunia paperikoneelta.
Mitään ei tarvitse tehdä ja palkka on 700e/päivä.
Saisi moni helposti vuodessa hommattua peniksen pidennyksen ja voisi tehdä jonkun muunkin reissun kuin fattaan.
Mieleni on niin musta kun ajattelenkin teitä reppanoita siellä ikivanhojen tietokoneidenne äärellä.Kyyneleet melkein valuvat konjakkilasiini kun mietin ihmiselämän kurjuutta ja katkeruutta.
Ketä kiinnostaa?
Kartonkikeisari
1
187
Vastaukset
- kyllästynyt ..
jatkuvaan kitinään..menkää jo ulkomaille ja pysykää siellä!ei jaksa jauhaa samaa.
Mikä paperitehtaaseen tulee ..se haisee ja pilaa ympäristön!ihmiset sairastuu, olen itse astmaatikko enkä voi hengittää paperitehtaan lähellä..uimisesta puhumattakaan.
Rahan ahneus on vaan kyseessä ,voittoa voittoa, mutta kauanko???ja tuleeko sitä voittoa aina??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944