Ujolle Kiinantytölle mies...

-wesa-

Tyttöystäväni kiinalainen ystävä on 22-vuotias ja haluaisi löytää "sen oikean" pk-seudulta. Ongelmana on se, että hän on erittäin ujo, kokematon ja pikkuinen tyttö. Niinpä hän oli pyytänyt minun apua miehenetsintään! Suomea hän puhuu loistavasti, oleskelulupa on ja työtäkin tekee reippaasti. Alkoholi ja yöelämä eivät kuulu hänen harrastuksiin. Hän on erittäin huomaavainen ja osaa (maiskis!) tehdä hyvää ruokaa. Mitään "suhdetta vain" hän ei ole hakemassa, vaan tarkoitus olisi mennä joskus naimisiinkin. Eli unelmia tuolla pikku prinsessalla on. Hänen sydämessään ei ole ainuttakaan arpea.

Lähtökohdat hänen puoleltaan ovat aika hyvin kunnossa, mutta miten ihmeessä minä voisin auttaa? Näen jo silmissäni perverssit ukot, jotka haluavat vain yhtä asiaa häneltä.. :(

Vinkkejä, miehet ja naiset, please?

14

2321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MinäMinä

Kiinalaisia miehiäkin on PK-seudulla runsaasti...
      Esim. teknillisellä korkeakoululla on paljon fiksuja kiinalaisia opiskelijapoikia.
      Kuskaa vain tyttö TKK:n kirjastoon lueskelemaan...

• Suomalaisia 98%

Miksi kiinalaiselle pitäisi olla kiinalainen? Jos kieli sujuu, niin rehti ja reipas "remontti-Rami" tytölle. :D

• ..............................

Ettei tekis mitään typeryyksiä. Jos se on noin edesvastuuttomassa tilassa niin parempi olla siellä jonkin aikaa edes suht tervejärkisessä ja tasapainoisessa seurassa siihen saakka kunnes asiat selkiytyy.

• .irja.

oletkos itse ihan "tasapainossa"?

mitä oikein tarkoitat?

• -PiiaM-

Jos todella välität tuosta tytöstä, kuten näyttää:), niin käypiä keinoja auttaa häntä löytämään itselleen mies EIVÄT ole ainakaan seuraavat:

1.Kehoittaa häntä luomaan itselleen profiili suomi24:aan ja alkaa sitä kautta 'etsiskellä'.
      ( En itse suomi24- deiteissä pyöri, mutta voin arvata täältä löytyvän paljon myös sitä rasvaista piikaa itselleen etsivää porukkaa, siis niiden fiksujen seuranhakijoiden lisäksi. Ulkomaalaistaustaiset ovat tavallaan ehkä hieman 'heikommilla' tällaisissa paikoissa.. ainakin, jollei henkilö ole kauan elänyt Suomessa ja tunne kulttuuria erityisen hyvin.)

2. Käyttämällä naista näytillä joissakin juottoloissa, mistä hän ei varmaan itsekään tykkäisi.

Sen sijaan: käypiä keinoja auttaa naista löytämään itselleen pitkäaikainen kumppani olisi esim.osoittaa hänelle häntä itseään kiinnostavia harrastusmahdollisuuksia ja viedä häntä sitten niiden pariin. Harrastusten tulisi tapahtua sellaisissa 'ympyröissä', että ihmiset ovat suht. monikulttuurisia ts. ainakin perustaltaan sivistyneitä. Älä siis ainakaan vie ystävääsi mihinkään kerhoon, jonka osanottajista valtaosan tiedät suhtautuvan jo alkujaankin negatiivisesti ulkomaalaistaustaisiin ihmisiiin.

Toivottavasti ystävällesi löytyy mies. Jos/ kun hän itsekin on älykäs ihminen, osaa hän varmasti myös itse tutustua itseään kiinnostaviin miehiin. Apu varmasti on kyllä joissakin tapauksissa ihan hienokin ele.

• .irja.

mun mielestä on uskomatonta että aikuinen ihminen uskoo vielä rakkauteen! oon ite sata juttua kokeneena sitä mieltä ettei rakkautta ole olemassakaan.enkä ite enää luottais yhteenkään äijään.

nimim. "kokemusta enemmän kuin sulla"

• SimStim
        .irja. kirjoitti:

mun mielestä on uskomatonta että aikuinen ihminen uskoo vielä rakkauteen! oon ite sata juttua kokeneena sitä mieltä ettei rakkautta ole olemassakaan.enkä ite enää luottais yhteenkään äijään.

Kylläpä täällä ollaan tänään katkeria.
        Toki itse olen aika nuori vielä, mutta en voi ymmärtää tätä sun katkeruutta.

Rakkautta on olemassa ja sitä tulee aina olemaan. Sopiiko udella, mikä sinut on saanut noin katkeraksi?

• Tavallinen tallaaja
        .irja. kirjoitti:

Minkä ihmeen takia puhut noin, jos todella olet nainen niin ihmettelen mistä olet löytänyt noin epäkelpoja miehiä jotka eivät pystyneet sinua rakastamaan?

Kannattaisiko katsoa peiliin ja miettiä uusia toimintastrategioita tohon miestenhakuun?

Koska, itsekin olen löytänyt naisen jota rakastaa ja johon luottaa. Ihmettelen sua.

• paljon matkustellut

Kiinalaista voisi miellyttää vähän vanhempi, lievästi kaljamahainen (ei nälkiintynyt ja pystyy ruokkimaan perheensä) ja erittäin perhekeskeinen mies.

Ja näitähän Suomessa on pilvin pimein.

Toiseksi paras vaihtoehto voisi olla kiinalainen opiskelija, mutta nämä taitavat olla kovin nirsoja eivätkä ihan tavallisen kiinalaistytön matkaan lähde.

• .irja.

taas miehen ajattelua! kyl toi ois niin että kiinalainen tyttö miellyttäis vaan tota kaljamahaista äijää eikä päinvastoin.

• paljon matkustellut
        .irja. kirjoitti:

taas miehen ajattelua! kyl toi ois niin että kiinalainen tyttö miellyttäis vaan tota kaljamahaista äijää eikä päinvastoin.

Itämailla arvostetaan elämänkokemusta, ikä tai pieni kaljamaha eivät tosiaan ole esteenä.

Katso vaikka itämaisia buddhankuvia ja länsimaisia nälkiintyneitä jeesuksia, huomaat itsekin eron.

• Kaukoidässä asunut
        paljon matkustellut kirjoitti:

Itämailla arvostetaan elämänkokemusta, ikä tai pieni kaljamaha eivät tosiaan ole esteenä.

Katso vaikka itämaisia buddhankuvia ja länsimaisia nälkiintyneitä jeesuksia, huomaat itsekin eron.

Aasia on iso alue ja siksi varsin huono käsite rajattaessa jotain tiettyä kulttuuria. Thaimaassa näin sen verran, ettei siellä ainakaan tytöt kulkeneet minkään lihavan papan kanssa vaan ihan ikäistensä kanssa seukkasivat. Siis maaseudulla.

• kiinnostunut....

Hei Wesa,

Laitatko maili osoittees?
      Itse olen aina pitänyt itämaalaisia neitosia todella viehättävinä ja mielenkiintoisina. Heihin vaan on ollut lähes mahdotonta saada kontaktia. Lienee yrittänyt jututtaa väärissä paikoissa :(

T: oikesti kiinnostunut

• .irja.

jos mies pyytää, on miehessä jotain vikaa (epätoivoa). sorry vaan, ei tällä kertaa. bye!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe