Hoitaisin mieluiten treenaamisen aamulla, mutta olen "vähän" pihalla miten tulisi syödä ennen treeniä.
Sauvakävelyä, uintia, crosstraining tms voi huitaita sen tunnin ajan ihan heppoisellakin aamiaisella, esim. marjakeitolla ja sitten jälkeenpäin vasta syön aamiaisen.
Mutta jos teen salitreeniä niin tuntuu etten todellakaan saa aamutreenistä mitään irti. Elikäs jos tossa 7 pintaan heräilen ja söisin aamiaisen ja sitten salille. Niin: mitä olisi hyvä syödä, että treenistä olisi jotain hyötyäkin ja jaksaisin sen vetää läpi, ja kuinka kauan syömisestä pitäisi olla aikaa, että voi treenin tehdä? Kun tossa 10 aikaan pitäisi olla töissä...
aamutreeni
6
1032
Vastaukset
- adekko
Ensinnäkin aamutreenit ei kannata, koska kroppa ei ole herännyt vielä.
- vain
ei ole vaihtoehtoja.Itselläni lastenhoito ei anna useinkaan illalla aikaa, joten on liikuttava aamuisin.
Jos käyn juoksemassa, juon lasillisen tuoremehua ennen sitä. Olen huomannut, että ainakaan minulle ei käy juoksu ilman lisäenergiaa (aiemmin tein näin). Syön aamiaisen lenkin perään. Huomasin myös kevät-talvella, etten pysty kuin normaaleihin pk-lenkkeihin aamuisin. Vk-lenkeillä tulee ajan mittaan noutaja.
Kuntosalille mennessä syön normaalin aamiaisen ennen harjoitusta. Minulla on töihin tunnin ajomatka, joten voin tehdä normaalin harjoituksen.
Aamulla (minulla 4:n jälkeen) harjoittelu on ainakin minulle aivan ok. Menen nukkumaan heti, kun lapsetkin nukahtavat (19-20) ja aamulla olen (suht) virkeä. Viikonloppuisin harjoittelen "normaalisti". - sitten
"koska kroppa ei ole herännyt vielä"
Mistäs aapisesta tämmöinen oppi on peräisin?
Aamutreenit onnistuu oikein hyvin. Rasvanpolttoon aamuaerobinen (ennen syömistä) on tehokas konsti.
Itse teen ainakin yhtenä päivänä viikossa aamutreenin salilla, siis voimaharjoittelua. Aamutreenin mukavin puoli on juuri se, että kroppa todella herää. Työpäivänä on virkeä ja illalla saa hyvin unesta kiinni. - Wilhelm III
Kaliforniassa on fitness-ammattilaisilla yleinen tapa treenata aamuisin, koska silloin on vielä viileää. Hyvin heränneiltä ne ainakin mun mielestä näyttää.
- ookkei
Mulla aamun salitreeniä edeltää normaali aamiainen: 250 g rahkaa, seassa puoli purkkia ananasta ja sokeroimattomia muroja, pari tuopillista kahvia.
Herään n. 6:30, syön klo 7, olen salilla klo 8 ja töissä klo 10.- Linnea 77
Rahkaa syön minäkin ennen aamuista saliharjoittelua, 250 g rahkaa jossa kahvimehua ja kun tulen salilta syön jonkun ajan päästä kaurapuuroa ja mehukeittoa tai ruisleipiä ja kahvia. Ja lounaan sitten puolelta päivin ihan normaalisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070