Niin sellasta kysyisin vain, mitä jos onkin huonolaatuinen? Sain kuulla, että minua kustutaan kaveripiirissä huonolaatuiseksi mieheksi?
Onko huonolaatuisella miehellä mitään mahdollisuuksia?
Huonolaatuinen mies?
6
1557
Vastaukset
- Emma
Huonolaatuinen??? Kuulostaapa kylmältä ja ivalliselta... Mitä ihmettä ystäväsi (voiko näitä ystäviksi kutsua?) oikein tuollaisella tarkoittavat?
- Urpo
On sulla kaverit. Anna niiden maistaa huonolaatusta luuvitosta.
- ap...
ole itseasiassa kavereita. Korjataan tilanne nyt sen verran, että sain kuulla, että miksi mulla ei ole ystäviä, johtuu siitä että olen huonolaatuinen.
Niin onko huonossa asemassa olevalla miehellä mitään mahdollisuuksia? - (ex)Veijari-77
ap... kirjoitti:
ole itseasiassa kavereita. Korjataan tilanne nyt sen verran, että sain kuulla, että miksi mulla ei ole ystäviä, johtuu siitä että olen huonolaatuinen.
Niin onko huonossa asemassa olevalla miehellä mitään mahdollisuuksia?Tuohan kuulostaa järjettömältä. miksikö? Koska naiset valitsevat kavereitaan ulkonäön ja laadun perusteella, miehet taas valitsevat juttujen perusteella ulkonäkö- ja laatutekijöistä riippumatta. Ovatko nykynuoret täysiä ämmiä?
- -Appa-
ap... kirjoitti:
Niin onko huonossa asemassa olevalla miehellä mitään mahdollisuuksia?sellaset kaverit. Saat respectiä jannuilta.
- mahdollisuuksia...
ap... kirjoitti:
Niin onko huonossa asemassa olevalla miehellä mitään mahdollisuuksia?mutta riippuu asemasta??? Työasema; kunhan tulet toimeen ja pystyt laskusi maksamaan.
Elämänasenneasema =); Voi elää monilla tavoin, kunniallisesti ja kunniattomasti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805