olen pulassa, kiertänyt kaikki tietämäni kenkäkaupat, forumissa, itäkeskuksessa, aleksanterinkadulla, kampissa, sellossa... kertakaikkiaan mitään ei löydy! haaveilen ihanista luonnonvalkoisista siroista, mutta jalkaani sopivaksi (40 koko), juhlakengistä...
apua.. olisin jo valmis maksamaan niistä vaikka 200 e.. tiedättekö mitään hienoja erikoisliikkeitä juhlakenkiä varten?
juhlakenkien metsästys
3
783
Vastaukset
- Jonna
Hääpukuja myyvissä liikkeissä on juuri noita valkoisia, ja hintakin on varmasti sen 200 euroa.
- K-kenkä
Hei!
Itse olin etsimässä mm. K-kengästä mustia juhlakenkiä/-avokkaita, mutta valikoimassa oli vain valkoisia, vaniljan sekä shamppanjen värisiä, todella nättejä ja herkkiä juhlakenkiä. Melkein jo kihisin suuttumuksesta, kun itse olin etsimässä mustia kenkiä.. :)
En tiedä, oletko kyseisen kaupan käynyt läpi. En asu Helsingissä, eikä kyseinen kauppakaan itseni kohdalla ollut Hgissä, mutta valikoimathan tunnetusti ovat suht samoja.. Entäs Halonen, SpiritStore, Andiamo, DinSko..? Luulisi nyt parhaimpana sesonkiaikana löytyvät kenkiä joka lähtöön?
Ja ainahan voi Googlettaa pääkaupunkiseudun alueen hääliikkeet. Josko sieltä sitten viimeistään löytysi unelmien kengät? - mie vaan
onko pakko olla luonnonvalkoiset? www.mekka.fi olisi ihanat valjoiset sandaalit korolla tarjouksessa. Tilasin itselleni sieltä sellaiset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117